Jammer ... dat jullie Yin niet zullen leren kennen zoals ze écht is .
WenW en ikzelf hebben dat geluk wel . ( natuurlijk zal dit weer ge-quote worden, en ontvang ik zodadelijk allerlei beschuldigingen )
Als persoonlijke vriend heb ik uiteraard ook dit forum gevolgd, maar nooit de goesting gehad om te antwoorden .
Nu werd het me toch effe te veel, en heb ik mezelf ingeschreven .
Het is niet mijn bedoeling om andere meningen te veroordelen, maar wees gewoon eerlijk met jezelf ; op basis van zoveel gekleurde en gemanipuleerde beelden is het gewoon ONMOGELIJK om een 100% correct beeld van iemand als persoon te krijgen .
Oordeel dus aub niet over haar als moeder, collega en vriendin . Als ik even mag : dat recht hebben mensen pas als ze iemand van dichtbij ontmoeten .
Er zijn méér dan 1500uren film gedraaid, waarvan er slechts 13u zal uitgezonden worden .
Hoe je het ook draait of keert ; de productie maakt van jou wat ze er zelf van willen maken . Footage genoeg !
Nogmaals: iedereen zijn mening, en zijn recht om deze te uiten .
Yin WORDT gewoon niet prettig in beeld gebracht, dus vrij logisch dat jullie zo over haar denken .
Ik weet gelukkig meer, en zie de bevestiging van een sterke vrouw, een pracht van een moeder, die intelligent is, hart op de tong heeft, en voor zijn naasten door het vuur gaat .