Auteur Topic: [Kandidaat BE] Yin  (gelezen 177667 keer)

Offline cb en rv

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Yin
« Reactie #160 Gepost op: 2-11-2008, 21:45:41 »
O jeetje, die Yin ... die is ECHT erg zeg! Kots kots kots! Echt jammer dat iedereen nu pas wakker wordt! Yin, Hans, Geert hadden er al veel eerder uitgekwakt moeten worden door de rest!!!

Offline TheeZakje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 2-11-2008, 21:47:41 »
Yin, shut the fuck up een keer, met je: "je ouders kunnen echt trots op je zijn"

HOE VAAK?! Iedereen hier bij mij thuis ergert zich dood aan jou.

Offline Ernie

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 2-11-2008, 21:49:15 »
Tsjongejonge. Die Yin gedraagt zich inmiddels echt als de koningin van het eiland. Eerst gebruikt ze al haar "charmes" om haar positie veilig te stellen, en van daaruit gaat ze ineens een Sarah en nu een Hiukwan "moederlijk" toespreken: "Je ouders zullen trots op je zijn"  ::oink::.

Maar Hiukwan moet het niet wagen om haar te bekritiseren want dan wordt ze keihard afgestraft. Als Yin wint kijk ik nooit meer ER!
Nee, doe mij Hiukwan maar. Misschien een flapuit, maar rechtdoorzee. Fantastisch hoe ze die truc met Sharon uithaalde. You go girl!
« Laatst bewerkt op: 2-11-2008, 21:54:07 door Ernie »

Offline l3art

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 2-11-2008, 21:51:40 »
Ik ben het 100% met je eens  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 2-11-2008, 21:56:22 door Megan, Reden: post aangepast ivm reactie op voorgaande post »

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #164 Gepost op: 2-11-2008, 21:56:48 »
Ze wil haar afspraak met Geert & Hans niet verbreken en wil daarom dat HiuKwan de munt vindt. Yin is gewoon een goudeerlijke vrouw.  ::jaja::

Ammehoela... ze is zo achterbaks als een uuuuh hoe heet zo'n ding?
Precies wat Hiu zei: stem dan niet op mij.
Yin dat gezicht van jou: denkend slim te spelen en dan als dombo op tv.
Zaaaaaalig ja ja t kan verkeren met "zakenmensen"

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 2-11-2008, 21:58:06 »
Maar hoe is het minder achterbaks om op Hans te stemmen dan om op HiuKwan te stemmen? ;)
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #166 Gepost op: 2-11-2008, 21:59:57 »
O briljant zoals ze de hele tijd tegen HiuKwan zat te praten, net zoals ze eerder al bij Sarah deed: je ouders zullen trots zijn, etc.  ::rofl::

Maar wat een vreselijk type.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 2-11-2008, 22:01:29 »
O briljant zoals ze de hele tijd tegen HiuKwan zat te praten, net zoals ze eerder al bij Sarah deed: je ouders zullen trots zijn, etc.  ::rofl::

Maar wat een vreselijk type.  ;D

Briljant in de zin van Verschrikkelijk?  ::rofl::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 2-11-2008, 22:01:37 »
Het stemgedrag is niet achterbaks het hele gedrag van Yin is achterbaks

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 2-11-2008, 22:02:40 »
De antwoorden en andere reacties van Hiukwan waren pas echt Briljant

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #170 Gepost op: 2-11-2008, 22:03:35 »
Briljant in de zin van Verschrikkelijk?  ::rofl::

Ja,  ;D en in de zin van "o dramatische ironie", omdat wij als kijkers al wisten wat er zou gaan gebeuren.

HiuKwan nu achteraf tegen Yin: "Hé Yin, jij bent vast hastikke blij dat ik er nog in zit, hè? Want je vond het toch zo vervelend dat je mer eruit moest stemmen?" ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 2-11-2008, 22:06:35 »
Hahaha ja precies! Oh man.. als het Yin was geweest ipv Geert, dan had Hiu vast ook nog geroepen: "Je familie is vast trots op je!"  ::rofl::

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #172 Gepost op: 2-11-2008, 22:06:57 »
Wat een walgelijk serpent! Bah bah, heb me al weken kapot lopen ergeren aan dat kreng maar nu word het me echt teveel. Word er echt sjagrijnig van dat er zulke achterbakse vreselijke mensen rondlopen in de wereld! " je ouders en je vrienden mogen trots op je zijn"  ::ohno:: daar krijg ik echt kotsneigingen van! Als Yin wint ga ik over mijn nek, maar als hans wint misschien nog wel erger. Walgelijke figuren! ::ohno:: ::niet-ok::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 2-11-2008, 22:08:00 »
haha jah, dan hjad ik echt helemaal dubbel gelegen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 2-11-2008, 22:09:24 »
Wat een walgelijk serpent! Bah bah, heb me al weken kapot lopen ergeren aan dat kreng maar nu word het me echt teveel. Word er echt sjagrijnig van dat er zulke achterbakse vreselijke mensen rondlopen in de wereld! " je ouders en je vrienden mogen trots op je zijn"  ::ohno:: daar krijg ik echt kotsneigingen van! Als Yin wint ga ik over mijn nek, maar als hans wint misschien nog wel erger. Walgelijke figuren! ::ohno:: ::niet-ok::

Klopt klopt, met je eens.

Maar Hans speelt het spel toch ijzersterk, dat moet je gewoon toegeven xD Ik mag hem ook niet, maar het is de waarheid. Jammer dat ie dan vaak loopt te liegen over hoe hij zijn stemmen bepaalt.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #175 Gepost op: 2-11-2008, 22:14:58 »
Wat is er ijzersterk aan zijn manier van spelen>? ik vind dat niet ijzersterk! ik kan ook wel robinson winnen door over alles te liegen en iedereen in de rug te steken. Noem je dat sterk? ik heb er een ander woord voor, achterbaks en gemeen! Robinson is idd ook tactisch het spel spelen maar dit is niet leuk meer gewoon. Hoe hij hiu weer zwart gaat zitten maken bij Sharon, bij geert gemene dingen over haar zeggen. Ik hou daar echt niet van! Als hans en yin in de finale komen samen wint yin omdat zij het nog slimmer speelt ( aka: zij is wel een beetje aardig, maar ook sneaky ) en de mensen haar ietsje meer mogen dan hans.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 2-11-2008, 22:17:26 »
Wat is er ijzersterk aan zijn manier van spelen>? ik vind dat niet ijzersterk! ik kan ook wel robinson winnen door over alles te liegen en iedereen in de rug te steken. Noem je dat sterk? ik heb er een ander woord voor, achterbaks en gemeen! Robinson is idd ook tactisch het spel spelen maar dit is niet leuk meer gewoon. Hoe hij hiu weer zwart gaat zitten maken bij Sharon, bij geert gemene dingen over haar zeggen. Ik hou daar echt niet van! Als hans en yin in de finale komen samen wint yin omdat zij het nog slimmer speelt ( aka: zij is wel een beetje aardig, maar ook sneaky ) en de mensen haar ietsje meer mogen dan hans.

Tsja.. Ijzersterk: Die man zit sowieso al in de finale.

Ik neem aan dat je Survivor nooit gezien hebt? Misschien zou je Survivor Borneo (Seizoen 1 is dat) eens moeten zine  ;D
Prachtig!

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 2-11-2008, 22:21:37 »
Hahaha ja precies! Oh man.. als het Yin was geweest ipv Geert, dan had Hiu vast ook nog geroepen: "Je familie is vast trots op je!"  ::rofl::

Of EP had dat haar nog nageroepen..Net als toen met "vergeet je gitaar niet"  ;D
We zullen zien hoe trots de familie van Yin op haar is volgende week: hopelijk kotsen ze de 1e beste slak meteen weer uit :-X

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 2-11-2008, 22:23:09 »
Ja, Ernst Paul kon altijd geweldig hard uit de hoek komen  ::ok::

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #179 Gepost op: 2-11-2008, 22:29:53 »
Ja ik ken survivor zeker wel en ik heb het vaak genoeg gekeken maar toch heb ik nog nooit in 8 seizoenen robinson zo gewalgt van 2 mensen als van Hans en Yin. Brrr krijg er gewoon kippevel van als ik die rotgrijns van hans zie en die smoel van yin met dat knipoogje erbij op de eilandraad. Gadverdamme. Dat is niet mijn manier van een spel spelen en het zou voor mij een dieptepunt zijn als 1 van hun de finale wint.