Auteur Topic: Het Blok 2008  (gelezen 15227 keer)

Offline xj900s

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok 2008
« Reactie #20 Gepost op: 24-10-2008, 17:59:11 »
Ach, Jeroen vindt zichzelf heel wat.
Loopt vanzelf een keer tegen de lamp.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 24-10-2008, 21:29:16 »
Ja precies zo denk ik er ook ever. Wie hoog klimt zal diep vallen.
Hij heeft t allemaal aan zichzelf te danken.
Zoals ik die 4 tegels zeg liggen zat er zeker een halve cm verschil in.
Maar hij vind zichzelf een "pro"
Ik hoop ook dat Petra en Frits winnen.
Ik vind wel dat Kristel een flinke schreeuwlelijk is.
Ze mag zich wel wat inhouden ze zegt dingen die ik zo niet durfde te zeggen.
Vooral tegen Yarno, na ja hij laat t zelf (nog) toe

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 25-10-2008, 10:55:59 »
Ik vind wel dat Kristel een flinke schreeuwlelijk is.
Ze mag zich wel wat inhouden ze zegt dingen die ik zo niet durfde te zeggen.
Vooral tegen Yarno, na ja hij laat t zelf (nog) toe

Valt wel mee hoor vind ik. Een beetje pit is niks mis mee en volgens mij kan hij dat best gebruiken zo af en toe. ::jaja::

Ik vond het wel een mooi moment met toen Petra Kristel's voet masseerde daar waar ze eigenlijk niemand toeliet bij dat been, zelfs Yarno niet. Geeft toch mooi weer wat voor vertrouwen er is tussen die 2. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 1-11-2008, 17:29:26 »
Ik ben heel benieuwd wie de oplevering van de badkamer gaat winnen.
Ik hoop op Frits en Petra. En wat ik vooral wil weten is hoe ze het allemaal met de punten gaan doen.
Maar ja, het duurt nog even voordat het woensdag is.
Eerst morgen ER kijken. Ook spannend!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 1-11-2008, 23:50:06 »
Nou wat mij betreft mogen de twee nieuwelingen meteen weer rechtsomkeer maken. Ze bliezen zo hoog van de toren dat ze zo geweldig goed waren in klussen en vooral hij was zo goed, volgens haar.
Dan legt hij de vloer in de badkamer eerst verkeerd om, vervolgens beton wat verkeerd is en vervolgens weer een woestijnvloertje.
pffff wat issie goed zeg....in klooien!!
Ik ben bang dat Jeroen en Floor gaan winnen deze keer maar ik gun het ze voor geen meter. Ik wil dat Petra en Frits winnen. ::rofl::

Offline Test

« Reactie #25 Gepost op: 5-11-2008, 20:52:47 »
Wat zit die Floortje kinderachtig te lachen bij het commentaar van de jury bij het appartement van Yarno en Christel. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 5-11-2008, 21:32:32 »
Die Floortje en Jeroen denken dat ze minder punten krijgen van hun mede-bewoners omdat ze goede concurenten zijn.
Tsss..... snappen ze niet hoe ze over komen?
Arrogant, kinderachtig en totaal respectloos.
Sorry, maar dit moest even.

En Joepie! Frits en Petra hebben de oplevering gewonnen.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 5-11-2008, 22:12:03 »
Ja ik blijf t ook zeggen een geweldig stel die twee, Frits en Petra uiteraard.
En Jeroen ach hoogmoed komt voor de val. Als hij wint zal t nooit een winnaar zijn.
Toch knap van de programmamakers om ook hier een arrogant stel neer te zetten.
De Hans en de Yin van t Blok in dit geval.
En hij gaat niet schilderen en schuren. dat moet Floor maar doen ik zou best vlieg in hun huis willen zijn nu en zien hoe ze met hem gaat afrekeken. Daar ga je toch je hele leven niet mee verder willen?
En waarom moest Floor nou komen helpen? Om die waterpas ff vast te houden? Wat een oetlul t moest de mijne zijn haha dan werd ie in no time zo mak als een lammetje

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 6-11-2008, 07:00:22 »
Das mooi gezegd: Hij zal nooit een winnaar zijn.

Vorig seizoen snapte ik er helemaal niks van:
Er was 1 stel vorig jaar dat met "maar" 7000 euro naar huis ging. Terwijl de rest veel meer meerwaarde had en de winnaar natuurlijk nog eens die 50.000. Dat vond ik zo jammer voor hun. Weet alleen niet meer hoe ze heten.
Dus het is maar net hoe die veiling uitpakt.
Hopelijk gunstig voor Frits en Petra.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 6-11-2008, 17:18:44 »
Dit vond ik ergens

Minke en Carlos: 215.000 euro winst ruim 54.000 euro + 50 duizend prijzengeld = 104.000 euro
Bianca en Andries: 190.000 euro, winst 40.000 euro
Maartje en Eric: 195.000 euro, winst ruim 38.000 euro
Linda en Sander: 185.000 euro, winst 5.500 euro

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 6-11-2008, 18:15:50 »
Gewoon ook walgelijk hoe Floortje en Jeroen  denigrerend over de andere koppels praten , net aslof ze een stelletje boeren zijn ,van zulke mensen moet ik spontaan
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 6-11-2008, 20:39:13 »
Toch kunnen ze daar niets aan doen, ze zijn zo opgevoed ik heb t al eens ergens eerder gezegd. Ik zou me als ouder rotschamen als ik zoiets op de wereld had gezet.
En daarmee bedoel ik vooral Jeroen want Floor huppelt maar wat als een k*tje achter um aan. En lijkt niet wijzer. Ocherme!!
En dan ook nog op tv ook.

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 7-11-2008, 12:26:19 »
Dit vond ik ergens

Minke en Carlos: 215.000 euro winst ruim 54.000 euro + 50 duizend prijzengeld = 104.000 euro
Bianca en Andries: 190.000 euro, winst 40.000 euro
Maartje en Eric: 195.000 euro, winst ruim 38.000 euro
Linda en Sander: 185.000 euro, winst 5.500 euro

Dat bedoelde ik. Vond ik toen echt sneu voor Linda en Sander.

Offline Test

« Reactie #33 Gepost op: 7-11-2008, 12:49:05 »
Toch kunnen ze daar niets aan doen, ze zijn zo opgevoed ik heb t al eens ergens eerder gezegd. Ik zou me als ouder rotschamen als ik zoiets op de wereld had gezet.

Nou dat vind ik een beetje gemakkelijk. Uiteraard wordt je gevormd door je opvoeding, maar niet alleen daardoor. Ik vind dat je de vinger net zo goed naar hem kan wijzen.
Geniet nooit met mate...

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 7-11-2008, 21:25:29 »
hem? wie bedoel je? ik heb t over Jeroen

Offline Test

« Reactie #35 Gepost op: 8-11-2008, 11:50:33 »
hem? wie bedoel je? ik heb t over Jeroen

Ik ook!  ::jaja::

Ik citeerde toch ook dat stukje waar je het over Jeroen had. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 8-11-2008, 16:37:50 »
Ach... ik vind die Jeroen en Floortje eerlijk gezegd wel meevallen eigenlijk. Zo erg zijn ze nou ook weer niet

- Dwaas duikt snel weg - ::nieuwsgierig::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 13-11-2008, 23:57:13 »
Hmm, Jeroen en Floor zijn uiteraard niet alles... Maar deze aflevering slaat FRits er toch ook wat vuilbekkerij uit onder het mom van grappig... gaat voor mij iets te ver in zijn "grapjes"over Jeroen... mn als hij zegt dat JEroen vast zo'n gozer is die zijn 'wijf' mept!

Bah, bah, bah Frits  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

(en ze hebben geen idee hoe de relatie JEroen en FLoor werkelijk is...)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 14-11-2008, 00:24:36 »
Dat stukje heb ik niet meegekregen over dat meppen. Wel zei hij iets in de trant van "als Floor met d'r vriendinnen naar Kreta gaat ze wel eens vreemd kon gaan"Dat vond ik ook een rare uitspraak want dat is werkelijk uit de lucht gegrepen. Denk ik.
Ik vond Jeroen wel weer erg kinderachtig toen hij stampvoetend als een klein kind vond dat t niet eerlijk was dat hij had verloren. Grappig!!
Het gedoe met t konijn ook al zo kinderachtig een volwassene kan best een konijn hebben natuurlijk maar op zo'n kinderlijke manier? Nee, en ik denk ook niet dat hij zonder camera's zoveel ophef had gemaakt over 1.5 jaar verkering.
Ach ja kids he.
Frits was duidelijk wel onder de indruk van de onvrede in huis, hij had t er drukker mee als hij toe wilde geven. Ik vraag me wel af hoe Gilbert de schade gaat oplossen t was geen kleinigheidje.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 14-11-2008, 00:37:41 »
Ha ha, inderdaad... een beetje kinderachtigheid is Jeroen niet vreemd, maar ach, wat heeft de rest daar nu voor een last van?!? Ze kunnen er m.i. niet zo goed tegen dat FLoor en Jeroen (in den beginne) gewoon lekker relaxed alle opleveringen gehaald hebben en niet reageerden op hun pesterijtjes (stilleggen en zo). Jeroen en Floor zijn gewoon lekker op zichzelf en trekken zich verder niet zoveel van de rest aan tenzij ze zelf beinvloed worden doo een of andere actie van de rest, maar goed dat mag, wat mij betreft.

En ja, in deze redenering doet Frits ook niemand kwaad met zijn gebabbel, maar ik vond het wel te ver gaan (en erg flauw ook idd over dat konijn en een meisje van 5)... Frits: get over it!

War bereft die schade... Gilbert en the gang mogen wel overdag werken, dus dat komt wel goed denk ik zo :)