Auteur Topic: Het Blok 2008  (gelezen 15214 keer)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Blok 2008
« Reactie #60 Gepost op: 26-11-2008, 22:19:15 »
oooooooooooooh op t nippertje zeg t was wel spannend.
Gefeliciteerd Frits en Petra
Wel jammer dat Yarno en Kristel en Linda en Alex helemaal niks hadden.
Loop je je daar weken te pletter te werken en dan dit. Ik denk dat dit t laatste Blok was. Hier komt zo toch niemand meer op af.

Je vergeet JEroen en Floor... zal wel per ongeluk zijn  ::)  ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #61 Gepost op: 26-11-2008, 22:20:13 »

::rofl::
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 26-11-2008, 22:20:28 »

Misschien wel bewust ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 26-11-2008, 22:21:17 »
oooooooooooooh op t nippertje zeg t was wel spannend.
Gefeliciteerd Frits en Petra
Wel jammer dat Yarno en Kristel en Linda en Alex helemaal niks hadden.
Loop je je daar weken te pletter te werken en dan dit. Ik denk dat dit t laatste Blok was. Hier komt zo toch niemand meer op af.

Er komen geen deelnemers op af bedoel je?
Ach, als die drukte rond de crisis voorbij is? Denk wel dat er dan genoeg mensen te vinden zijn.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 26-11-2008, 22:24:12 »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 26-11-2008, 22:26:36 »
Je vergeet JEroen en Floor... zal wel per ongeluk zijn   
Misschien wel bewust

Wie? :-X ::vergroot:: ??? ;)

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 27-11-2008, 16:42:55 »
Dit las ik op de site van NET5:
De vrouw die appartement 4 gekocht heeft werkt voor sbs. ze heeft het apartement gekocht om ervoor te zorgen dat er in ieder geval een winnaar overbleef. hopelijk wordt het uitgezocht en kunnen f en p het geld gewoon weer inleveren. dat zou nou eens mooie televisie zijn. BLOK EXTRA.
gefeliciteerd Frits en Petra jullie hebben het verdiend, maar geef niet teveel uit, want voor je het weet moet je het inleveren!

Nou, ik kan me niet voorstellen dat men zo dom is om het winnende appartement te laten kopen door een medewerker. Dat komt natuurlijk altijd uit. Ik vrees dat we hier te maken hebben met aanhangers van Floortje en Jeroen die rare praatjes rondstrooien.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #67 Gepost op: 27-11-2008, 17:47:53 »
Dit las ik op de site van NET5:
De vrouw die appartement 4 gekocht heeft werkt voor sbs. ze heeft het apartement gekocht om ervoor te zorgen dat er in ieder geval een winnaar overbleef. hopelijk wordt het uitgezocht en kunnen f en p het geld gewoon weer inleveren. dat zou nou eens mooie televisie zijn. BLOK EXTRA.
gefeliciteerd Frits en Petra jullie hebben het verdiend, maar geef niet teveel uit, want voor je het weet moet je het inleveren!

Nou, ik kan me niet voorstellen dat men zo dom is om het winnende appartement te laten kopen door een medewerker. Dat komt natuurlijk altijd uit. Ik vrees dat we hier te maken hebben met aanhangers van Floortje en Jeroen die rare praatjes rondstrooien.

Dat staat bij de reacties. Dat heeft dus een willekeurige bezoeker geplaatst. Niet erg betrouwbaar dus... ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 27-11-2008, 18:31:45 »
Dat staat bij de reacties. Dat heeft dus een willekeurige bezoeker geplaatst. Niet erg betrouwbaar dus... ::ohno::

Staat idd bij reacties. En daarom zeker niet betrouwbaar.
Ben wel benieuwd of iemand hier iets mee gaat doen.
Kan me voorstellen dat Jeroen dit uit laat zoeken.

En wie lachen het hardst van de koppels die geen geld gewonnen hebben?
Elanor en Roek natuurlijk!  ::jaja::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 27-11-2008, 19:24:01 »
Ik lees daar ook dat de kandidaten zelfs geen bloemetje hebben gehad dat is inderdaad wel erg wrang.
Ik heb vandaag nog over die hele veiling nagedacht. Er kan flink mee gesjoemeld zijn. We zien de veiling en zijn er niet bij. Ook de kandidaten niet. Wie garandeerd ons dat t over de bewuste appartementen ging?
Na ja zoals op dat net 5 forum al gezegd werd: J+F zullen t wel laten uitzoeken