Ik krijg het idee dat Dwaastoo de zaken een beetje aan het omdraaien
"t is maar hoe je het bekijkt... Bad guy, bad guy... ik vind het allemaal wel meevallen met die bad-guys in het blok. Jeroen heeft zo zijn dingen, maar Frits die kan er ook wat van (en dat heb ik vanaf het begin gedacht: "wanneer krijgen we een andere Frits te zien") maar goed, ieder zijn mening. Deze specifiek opmerkingen van Frits vond ik gewoon veel te ver gaan! Als iemand je irriteert is het niet direkt een "wijven"-slaande persoon! Daar zeg je nogal wat vind ik!
Ik vind niemand the bad guy. Oke oke, Jeroen reageert enorm kinderachtig op bepaalde zaken, helemaal mee eens, máár je zou kunnen postuleren dat SOMMIGE gedragingen van Jeroen (en Floor overigens) voortkomen uit de gedragingen en 'sancties' van de medebewoners (stilleggingen ed die ik persoonlijk ook onterecht vond)... Toen Jeroen en Floor niet lieten blijken daar last van te hebben is de rest van de groep gaan verharden jegens die twee en vervolgens nog meer sancties op gaan leggen (álle sancties zijn bij Floor en Jeroen terecht gekomen (voor zover ik weet hoor
) en dáár heeft Jeroen op gereageerd met die lage punten (inderdaad erg flauw en kinderachtig) máár de rest wist dit van te voren al (meen ik me te herinneren, ik kan me vergissen), en had dus precies hetzelfde kunnen doen, maar dat vonden ze flauw.... tot de oplevering later, toen was het opeens niet meer zo flauw...
Bovendien heeft Jeroen (in mijn ogen wederom) gelijk wat betreft die verdeling van het geld bij die gezamelijke opdracht...in ieder geval over het stukje dat Frits en co het hoogste bedrag kregen (uit vriendjespolitiek) terwijl FRits notabene gewoon weg gelopen is tijdens de proef en de rest heeft laten stikken voor een tijdje...en die draai van iedereen gelijke bedrag geloof ik ook niet eerlijk gezegd...
Maar goed, het enige wat ik hiermee (ongenuanceerd
) wil zeggen is dat verschillende stukken/acties verschillend geinterpreteerd kunnen worden en er is geen waarheid en ook geen BAD GUY... alleen individueele reacties waarbij naar mijn mening de opmerkingen van Frits deze keer over mijn lijn gingen en die van Jeroen (deze keer) niet...
(PS vorig jaar werd er ook enorm VALS punten gegeven als ik me goed herinner (tegenover dat tweede koppel onderaan... (kamers waar alleen een muurtje stond kregen fors hogere punten als hun volledig opgeleverde kamer omdat men de betreffende personen niet mocht) alleen daar werd het niet als zo unfair opgemerkt...Jeroen is iig eerlijk over zijn punten en geeft het van te voren aan)
Zoooooooooo da's mijn mening...
(PS en niet te serieus opvatten hoor... ik analyseer niet zoveel in dit programma...beschrijf alleen de ideeen en gevoelens die me spontaan opborrelen)
Hmmm...over borrelen gesproken... het is tijd