Auteur Topic: Het Blok 2008  (gelezen 15217 keer)

Offline xj900s

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Het Blok 2008
« Gepost op: 28-08-2008, 07:18:00 »
Ik zag nog geen topic staan hierover. Dus bij deze.

Wie heeft gisterenavond de 1e afl. gezien die 2 uur duurde?
Ik wel natuurlijk. Heb ontzettend gelachen en ik denk dat Het Blok 2008 weer super wordt.

Hopelijk niet zo'n beroerd einde als vorig jaar, toen 1 stel met relatief weinig geld naar huis ging.

Offline xj900s

• Forumlid
Re: Het Blok 2008
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2008, 06:58:45 »
Ik ben de enige die naar Het Blok kijkt........ ::zwaaisip::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2008, 11:12:50 »
Ik heb ook gekeken. ::jaja:: Vorig jaar niet, maar vond het leuk om weer eens te gaan kijken.

Het lijken me weer leuke stellen dit jaar alhoewel je er natuurlijk nog niet zoveel van kan vertellen. Vond het trouwens wel een beetje raar van dat ene stel dat ze thuis gingen douchen. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2008, 17:24:34 »
Ja, idd raar dat ze thuis gingen douchen.
Er werd ook gezegd dat dit tegen de regels is, maar dat de deelnemers elkaar hier zelf op moeten wijzen. Dat had ik dan ook gedaan.

Stellen zijn leuk. Ben nu voor het oudste stel wat al 24 jaar bij elkaar is.
Ben even hun namen kwijt. (Frits en Petra?)

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 4-09-2008, 07:16:44 »
Een topic bijna voor mij alleen..... ::zwaai::

Maar gisteren was dus aflevering nummer 2.
Joost en Floortje hebben besloten niet te ruilen. Dus Frits en Petra blijven op verdieping 4. Deze is nu ook open gesteld en hun tekening is goed gekeurd, dus ook zij kunnen aan de slag.
Het was niet een heel bijzondere aflevering.
Wat kleine irritaties hier en daar en je leert de mensen weer wat beter kennen.

Wat wel een beetje lachwekkend was is dat vrouw van Roek (weet even haar naam niet) de hele tijd naar de stad ging. Dus wel shopppen, maar niet klussen. Weet niet of mijn man dat zou pikken.....

Offline Marijee

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 15-09-2008, 21:10:19 »
Een topic bijna voor mij alleen..... ::zwaai::

Maar gisteren was dus aflevering nummer 2.
Joost en Floortje hebben besloten niet te ruilen. Dus Frits en Petra blijven op verdieping 4. Deze is nu ook open gesteld en hun tekening is goed gekeurd, dus ook zij kunnen aan de slag.
Het was niet een heel bijzondere aflevering.
Wat kleine irritaties hier en daar en je leert de mensen weer wat beter kennen.

Wat wel een beetje lachwekkend was is dat vrouw van Roek (weet even haar naam niet) de hele tijd naar de stad ging. Dus wel shopppen, maar niet klussen. Weet niet of mijn man dat zou pikken.....

Hij heet Jeroen hoor  ::hypocriet:: En de vriendin van Roek heet Eleanor!
Sorry, ik ben nogal goed in namen, vandaar! :)

Ik vind het trouwens een onwijs leuke serie! Ik ben zoo voor Floortje en Jeroen, ook al zijn het ongelooflijke corpsballen. Eleanor en Roek gaan dénk ik het einde niet halen. Ze kunnen níets, en dat hij moest leren voor zijn tentamen snap ik, maar daardoor kon zij weer helemaal niets. Floortje en Jeroen zijn misschien ook niet de meest ervarene, maar zij wíllen in elk geval, en proberen zoveel mogelijk hun best te doen!

Christel en Yarno vind ik niet zo.. En Petra en Frits wel leuk, maar ook niet súper.

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 22-09-2008, 07:39:01 »
Ik ben helemaal voor Petra en Frits. Ik vind het twee geweldige mensen.
Vorige aflevering heb ik helaas maar voor de helft gezien, dus ik moet nog even op internet kijken voordat het woensdag is.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 10-10-2008, 17:52:54 »
Tjeetje dat ik dit nu pas zie, reacties op dit forum. Vorig jaar heb ik dit topic speciaal aangevraagd omdat ik zelf zo'n fan ben. Ik heb t Blok nog nooit gemist.
Ik ben blij dat Eleanor eruit is ze kan echt niks en heeft dus m.i. vanaf t begin in t blok niks te zoeken. Maar wat had ik graag gezien dat Jeroen en Floor euit waren gegaan. Wat een arrogane bal, t zou je zoon maar zijn, ik zou me kapot schamen als ik zoiets had opgevoed. Wel fijn voor Floor om nu te zien hoe hij werkelijk is en hoe hij later met haar om zal gaan. Net zo dus.
Frits en Petra zijn ook mijn favo's, aardige rustige mensen die weten wat respect echt betekend.
Yarno en Kristel, een paar appart, werken kunnen ze, maar onderling maken ze van hun hart geen moordkuil maar naar buiten zijn ze tamelijk mak, vooral Yarno.
p.s leuk dat jullie er zijn op dit forum

Offline Test

« Reactie #8 Gepost op: 13-10-2008, 20:10:31 »
Ik heb laatst even een inhaalsessie gehouden. Ik was 3 afleveringen achter. ::oink::

Ik vind het wel jammer dat Eleonoor en Roek eruit zijn. Had het idee dat ze nu wel serieus bezig waren en dat ze er wel iets van aan het bakken waren.

Die Jeroen komt nogal arrogant over. Hij houdt zich niet aan de afspraken (gewoon lawaai maken na 22.00 uur etc.) maar gaat wel heel hard piepen als ze daarvoor een straf krijgen. ::niet-ok:: Dat ze uiteindelijk heel laconiek reageerden toen ze die straffen kregen van hun mede-bewoners, vond ik dan wel weer knap. ::ok::

Frits en Petra doen het gewoon erg goed. Ze weten van zo'n klein hokje toch nog iets leuks te maken.

Tja, Yarno en Christel. Ze deden het eerst zo goed. Daar is helaas niet zo heel veel van over. Vraag me toch echt hoe zoiets kan. Dat kan toch niet alleen met de grootte van de kamer te maken hebben die ze moetsen opleveren lijkt me. ??? En dan die inrichting. Wat een smaak. ::oink:: Alleen niet de mijne... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 15-10-2008, 20:27:11 »
Zo tis weer bijna zover ik ga mun kussentjes op de bank rangschikken en er eens goed voor liggen haha wedje dat Jeroen weer arrogant uit de hoek gaat komen? Ik hoop dat Yarno geen badkamer van steigerplanken heeft gemaakt alhoewel? wie heeft dat nou? Trouwens, die Jeroen en Floor geven wel af op de "boeren" maar hadden jullie gezien dat ze zelf staldeuren in hun appartement hebben gehangen?

Offline Test

« Reactie #10 Gepost op: 15-10-2008, 20:32:47 »
Ik ga helaas nu niet kijken. Moet eerst wat anders van mezelf doen. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 15-10-2008, 21:39:51 »
Ik ga helaas nu niet kijken. Moet eerst wat anders van mezelf doen. :-\\
Je moet nooit naar jezelf luisteren daar komt sores van hahaha

De uitzending was anders als ik had verw8. Wat die Yarno deed had ik never nooit zo gedaan. Hij gaf Jeroen 500 euro ::oink::
Later gaf hij Frits zeer onverdiend nog eens 750 euro. Nee Yarno hier ben je vet de fout in gegaan. ( en koken kan je ook al niet.) ::ohno::

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 18-10-2008, 19:30:43 »
Ben net terug van vakantie en heb de aflevering dus gemist.
Ik ga morgen op internet kijken, maar ben nu heel nieuwsgierig geworden.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 18-10-2008, 21:55:05 »
Welkom terug thuis dan haha ::joehoe::
Ik hoop dat ik niet te veel verraden heb en dat je toch nog plezier aan de uitzending zal hebben. Ben benieuwd wat je ervan vond.

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 19-10-2008, 11:39:58 »
Nee hoor, je hebt niet te veel verraden. Anders had ik hier nog even niet moeten kijken, toch?

Maar wat ik van de aflevering vond?
Pfff.... gemengde gevoelens:
Ik ben voor Frits en Petra, dus ook blij dat ze geld hebben gekregen van Yarno.
Maar ik vind dus ook dat ze niet zo heel hard gewerkt hebben hiervoor.

Jeroen heeft heel erg zijn best gedaan met werken, maar ook met een wit voetje halen bij Yarno. Dat is niet gelukt.
Ik vond Jeroen en Floortje al niet zo en nu laat hij zich kennen. Als ik het goed verstaan heb (correct me if I'm wrong) zei hij k..boer tegen Yarno?
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen volgende aflevering.

Maar wat ik zowiezo niet snap is dat Yarno met de 1e keer geld verdelen niks aan Frits en Petra gaf.

Maar goed, ik ben dus voor Frits en Petra en hopelijk gaan ze winnen die twee.  ::bravo::

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 19-10-2008, 22:12:16 »

Maar wat ik zowiezo niet snap is dat Yarno met de 1e keer geld verdelen niks aan Frits en Petra gaf.

Omdat ze ook al de oplevering hadden gewonnen....

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 19-10-2008, 22:19:11 »
ja ze hadden de oplevering al gewonnen en daarmee 1500 euro meen ik.
En ja Jeroen zei inderdaad k*tboer.
Ik heb t een paar keer teruggespoeld om t zeker te weten.
Ik ben ook voor Petra en Frits er is niks wat ik ze zou verwijten.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 22-10-2008, 20:27:58 »
oooooooeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwww gauw kijken wat jeroen allemaal te mauwen heeft, hahaha heb er lang genoeg op moeten wachten.

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 24-10-2008, 10:53:55 »
Beetje jammer om te zien hoe Jeroen en Floortje reageren op het verdelen van het geld door Yarno.
Wel knap dat ze zelf de badkamervloer hebben getegeld.

Kijk al weer uit naar de oplevering van de badkamer. Ben benieuwd wie deze gaan winnen.
Hoop natuurlijk voor Frits en Petra.

Offline Test

« Reactie #19 Gepost op: 24-10-2008, 11:49:07 »
Wel knap dat ze zelf de badkamervloer hebben getegeld.

Laten we eerst maar even afwachten hoe die vloer er straks écht inligt. ::)

Maar de manier hoe hij daarover vertelt (over professioneel zijn enzo en de vergelijkingen met de andere stellen) komt heel vervelend op me over.

Ik vind het een onuitstaanbaar mannetje heel eerlijk gezegd. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...