Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 47525 keer)

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #60 Gepost op: 12-10-2008, 21:39:09 »
Geweldig dat Geert de machete nog mee heeft genomen! Als ik hem was, had ik alles meegenomen ;) Beide machetes én de bijl :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #61 Gepost op: 12-10-2008, 21:40:47 »
Die hele kokosnoot-actie, en dat hij daarna ook nog eens niet lekker bleek te smaken. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 12-10-2008, 21:43:39 »
Volgens mij vond Sharon dat iets minder grappig...

Je moet er toch ook niet over nadenken wat er gebeurd zou zijn als ze hem op haar hoofd gehad had.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #63 Gepost op: 12-10-2008, 21:50:25 »
geert, die bij het afscheid dan ook nog eens een brandende fakkel meeneemt.

wat dacht ie daaraan te hebben, stiekem toch gebruiken op een afvallerseiland?

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #64 Gepost op: 12-10-2008, 21:52:41 »
En dan sliep ze ook nog 'es boven op een mierennest. "Oh, nou snap ik het".  ;D
En Geert heeft wel wat met z'n kloten, zeg. (Het begint me de kloten uit te hangen, ik voel me bij de kloten gepakt etc.) :P Kvind het wel jammer dat ie deruit is.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 12-10-2008, 21:57:42 »
Volgens mij vond Sharon dat iets minder grappig...
Maar het was wel heel grappig, gedramatiseerd in beeld gebracht, met een opvliegende roofvogel die daar natuurlijk helemaal niet zat. En Kyra die vertelde hoe ze als een ware heldin Sharon naar de grond had getrokken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 12-10-2008, 21:58:43 »
En Geert heeft wel wat met z'n kloten, zeg. (Het begint me de kloten uit te hangen, ik voel me bij de kloten gepakt etc.) :P Kvind het wel jammer dat ie deruit is.

Het is zeker klote dat ie eruit is ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 12-10-2008, 22:00:38 »
Kyra die vertelde hoe ze als een ware heldin Sharon naar de grond had getrokken.

Asl je goed kijkt lijkt t wel alsof Kyra Sharon d'r schouder zelfs per ongeluk, in den beginne naar achteren duwt...in de baan van de kokosnoot  ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 12-10-2008, 22:15:55 »
De beeldspraken van Geert Oor vond ik echt allemaal geweldig.

Nu ook weer: Gelijk een kip op zoek is naar een worm, ga ik op zoek naar die munt.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #69 Gepost op: 12-10-2008, 22:16:15 »
het had weinig weg van een reddingsactie; nog even gauw dat schoudertje naar achter duwen ::rofl::.
(overigens sterven er regelmatig mensen door vallende kokosnoten)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #70 Gepost op: 12-10-2008, 22:16:20 »
Asl je goed kijkt lijkt t wel alsof Kyra Sharon d'r schouder zelfs per ongeluk, in den beginne naar achteren duwt...in de baan van de kokosnoot  ;D

Die indruk had ik ook  ;D

Ik denk dat het een moordaanslag op Sharon was :o ;D

Offline Gold_Thunder

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 12-10-2008, 22:19:08 »
Haha Geert: Ik moe kakken! ::rofl::
En ik vond het echt wreed dat ie dat eene mes of zo meenam ::hypocriet::
Dat is wat ze noemen zoete wraak ::trots::
Van die ene Sharon dat ze op een mierennest slaapt kan begrijpen dat je jeuk heb ::rofl::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 15-10-2008, 13:19:38 »
HiuKwan die in vraag stelt of Hans zijn kleinere maat van zwembroek te wijten is aan een verminderd/gekrompen pakketje  ::rofl:: 

« Laatst bewerkt op: 20-10-2008, 12:16:29 door reaver »

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 16-10-2008, 15:29:37 »
Maar het was wel heel grappig, gedramatiseerd in beeld gebracht, met een opvliegende roofvogel die daar natuurlijk helemaal niet zat. En Kyra die vertelde hoe ze als een ware heldin Sharon naar de grond had getrokken.
Als zij die kokosnoot op haar hoofd had gehad was ze er niet meer geweest dus ik vond het echt een heldendaad

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 20-10-2008, 11:03:33 »
Geert mocht de video-boodschap bekijken.Ze hadden alles leuk aangekleed van stoel tot chipjes en drankje.Ook hadden ze een voetenmat bij de nep-deur liggen.Zagen jullie dat.Geert veegde automatisch zijn schoenen[sandalen]op de mat ha,ha ::rofl::

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #75 Gepost op: 20-10-2008, 12:37:11 »
Geert mocht de video-boodschap bekijken.Ze hadden alles leuk aangekleed van stoel tot chipjes en drankje.Ook hadden ze een voetenmat bij de nep-deur liggen.Zagen jullie dat.Geert veegde automatisch zijn schoenen[sandalen]op de mat ha,ha ::rofl::

Inderdaad ja  ::rofl::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 20-10-2008, 13:09:44 »
Bij het verlaten van de immuniteitsproef struikelde Sharon (?), best grappig.  ::rofl::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 20-10-2008, 13:10:59 »
Ik meende gezien te hebben dat Geert struikelde.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 20-10-2008, 13:16:32 »
Bedoel je hetzelfde moment als ik? Misschien heb je gelijk hoor, want ik kan erg slecht zien wie het is, maar ik dacht dat het een vrouw was.  ;)

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 20-10-2008, 13:21:45 »
Bedoel je hetzelfde moment als ik? Misschien heb je gelijk hoor, want ik kan erg slecht zien wie het is, maar ik dacht dat het een vrouw was.  ;)

Die vrouw heeft dan wel erg brede schouders en loopt zonder bovenbekleding rond :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."