Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Volgens mij vond Sharon dat iets minder grappig...
En Geert heeft wel wat met z'n kloten, zeg. (Het begint me de kloten uit te hangen, ik voel me bij de kloten gepakt etc.) Kvind het wel jammer dat ie deruit is.
Kyra die vertelde hoe ze als een ware heldin Sharon naar de grond had getrokken.
Asl je goed kijkt lijkt t wel alsof Kyra Sharon d'r schouder zelfs per ongeluk, in den beginne naar achteren duwt...in de baan van de kokosnoot
Maar het was wel heel grappig, gedramatiseerd in beeld gebracht, met een opvliegende roofvogel die daar natuurlijk helemaal niet zat. En Kyra die vertelde hoe ze als een ware heldin Sharon naar de grond had getrokken.
Geert mocht de video-boodschap bekijken.Ze hadden alles leuk aangekleed van stoel tot chipjes en drankje.Ook hadden ze een voetenmat bij de nep-deur liggen.Zagen jullie dat.Geert veegde automatisch zijn schoenen[sandalen]op de mat ha,ha
Bedoel je hetzelfde moment als ik? Misschien heb je gelijk hoor, want ik kan erg slecht zien wie het is, maar ik dacht dat het een vrouw was.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
576 gasten en 5 vaste bezoekers