Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 47544 keer)

Offline Jann

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Grappige momenten
« Reactie #20 Gepost op: 7-09-2008, 21:15:29 »
Ik eet per week nog geen anderhalve kilo per dag...
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline TAP

• Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • aka AltijdAndries
« Reactie #21 Gepost op: 7-09-2008, 21:38:29 »
Ik eet per week nog geen anderhalve kilo per dag...

Ja, geweldig! :)

En ook: "Ik zou mijn poes yoghurtje noemen!"
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline 8berg

• Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • geen gelul, gebak van krul
« Reactie #22 Gepost op: 8-09-2008, 22:07:41 »
 ::tandpastasmiley::
nou grappig is toch zeker dat "onze survival" de bijl verliest!!!
ga zoeken en blijf zoeken zou ik zeggen
dat het hem nu niet fataal werd is gewoon mazzel
de volgende keer is hij erbij!

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 9-09-2008, 16:56:42 »
::tandpastasmiley::
nou grappig is toch zeker dat "onze survival" de bijl verliest!!!
ga zoeken en blijf zoeken zou ik zeggen
dat het hem nu niet fataal werd is gewoon mazzel
de volgende keer is hij erbij!
Ik vond het inderdaad ook bijzonder komisch dat juist hij de bijl verloos  ::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 9-09-2008, 16:59:05 »
Ben ik de enige die weten wil op welke moment hij de bijl echt verloren is? :-)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #25 Gepost op: 9-09-2008, 20:48:42 »
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Prevner, de koortslippencrême die werkt..."

Wat is de link tussen Expeditie Robinson en een koortslippencrême? ??? ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 9-09-2008, 21:59:06 »
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Prevner, de koortslippencrême die werkt..."

Wat is de link tussen Expeditie Robinson en een koortslippencrême? ??? ;D

Ik vind het vriendelijker overkomen dan vorig jaar, toen de sponsor een beddenfabrikant was  :-X
Keep calm and eat chocolates!

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 10-09-2008, 01:47:19 »
Ben ik de enige die weten wil op welke moment hij de bijl echt verloren is? :-)

Het productieteam heeft de bijl verstopt! Of zie ik complot theorieën waar ze niet zijn ?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #28 Gepost op: 10-09-2008, 10:07:33 »
Ja dat dacht ik ook al dat de productie hem weggehaald had. HAd meteen een flashback naar giovanni en de verdwenen bananen haha. Verder vond ik het ook wel komisch dat juist survival man geert de bijl verloor.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #29 Gepost op: 10-09-2008, 14:46:10 »
de bijl werd wel gefilmd toen die in het gras lag (het bekende knip-en plakwerk). je zou dus kunnen concluderen dat de cameraman in ieder geval wist waar de bijl lag  ::tandpastasmiley:: .bij die shots dacht ik wel: cameraman, zeg dan tegen geert waar die ligt!  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 10-09-2008, 15:06:42 door ibung »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 10-09-2008, 15:04:32 »
Ja, geweldig! :)

En ook: "Ik zou mijn poes yoghurtje noemen!"
yep vooral omdat het verkeerd vertaald werd  ;)

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #31 Gepost op: 10-09-2008, 19:38:25 »
Het productieteam heeft de bijl verstopt! Of zie ik complot theorieën waar ze niet zijn ?

Het zal niet de eerste keer zijn dat het productietam het spel beinvloed of probeert te beinvloeden, ik weet uit ervaring dat uitspraken uitgelokt worden, maar ook handelingen.
Zo werd ik zelf drie dagen na mijn verjaardag met een voos oud appeltje geprobeerd te lijmen om mee te doen aan de "eetproef" waar Loek (2007) aan meedeed. Het appeltje werd door een van de productieleden zogezegd gegeven als verjaardagskado, met de terloopse mededeling of ik dan wel ff mee wou doen aan de eetproef, waar ik van gezegd had dat ik niet mee zou doen, omdat ik me helemaal niet lekker voelde en absoluut geen zin had om waar dan ook om te strijden. Gelukkig mocht ik het appeltje houden, maar ik heb het aan mijn teamleden op Gual gegeven omdat ik de manier van doen gewoon niet op prijs stelde en behoorlijk pissig was dat er iemand pas drie dagen zich nog herinnerde dat ik jarig was geweest.
En zo weet ik nog wel wat meer voorbeelden te noemen, waarin manipulatie of het verzwijgen van iets het spel beinvloed. Maar goed ik denk dat het een wezenlijk onderdeel is van het geheel.
« Laatst bewerkt op: 10-09-2008, 19:39:57 door fraba »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline TAP

• Forumlid
  • aka AltijdAndries
« Reactie #32 Gepost op: 10-09-2008, 20:22:58 »
Ik vind sowieso dit hele seizoen (nou ja, deze 2 afleveringen dus) een beetje "nep" aanvoelen. Ben ik hier de enige in?

Offline 8berg

• Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • geen gelul, gebak van krul
« Reactie #33 Gepost op: 10-09-2008, 21:53:54 »
Het zal niet de eerste keer zijn dat het productietam het spel beinvloed of probeert te beinvloeden, ik weet uit ervaring dat uitspraken uitgelokt worden, maar ook handelingen.
Zo werd ik zelf drie dagen na mijn verjaardag met een voos oud appeltje geprobeerd te lijmen om mee te doen aan de "eetproef" waar Loek (2007) aan meedeed. Het appeltje werd door een van de productieleden zogezegd gegeven als verjaardagskado, met de terloopse mededeling of ik dan wel ff mee wou doen aan de eetproef, waar ik van gezegd had dat ik niet mee zou doen, omdat ik me helemaal niet lekker voelde en absoluut geen zin had om waar dan ook om te strijden. Gelukkig mocht ik het appeltje houden, maar ik heb het aan mijn teamleden op Gual gegeven omdat ik de manier van doen gewoon niet op prijs stelde en behoorlijk pissig was dat er iemand pas drie dagen zich nog herinnerde dat ik jarig was geweest.
En zo weet ik nog wel wat meer voorbeelden te noemen, waarin manipulatie of het verzwijgen van iets het spel beinvloed. Maar goed ik denk dat het een wezenlijk onderdeel is van het geheel.

::oink::
hé Fraba je durft wel hoor, misschien je contract nog eens goed doorlezen!
Nee ,grapje hoor prima dat je dit laat horen en het is zeker een onderdeel van het geheel!!!
groet 8berg
« Laatst bewerkt op: 10-09-2008, 22:34:41 door Bakkertje, Reden: quote gefixed »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #34 Gepost op: 10-09-2008, 22:40:12 »
::oink::
hé Fraba je durft wel hoor, misschien je contract nog eens goed doorlezen!
Nee ,grapje hoor prima dat je dit laat horen en het is zeker een onderdeel van het geheel!!!
groet 8berg

volgens ligt de boete bij ER net zo hoog als bij WIDM  :o en dat is wel apart, want bij ER is uitlekken een stuk minder erg dan bij WIDM.
natuurlijk wel erg, maar WIDM staat of valt er mee, en bij ER valt er natuurlijk nog één en ander te zien tijdens de uitzendingen.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #35 Gepost op: 10-09-2008, 22:54:00 »
volgens ligt de boete bij ER net zo hoog als bij WIDM  :o en dat is wel apart, want bij ER is uitlekken een stuk minder erg dan bij WIDM.
natuurlijk wel erg, maar WIDM staat of valt er mee, en bij ER valt er natuurlijk nog één en ander te zien tijdens de uitzendingen.

Toch grappig dan dat er vorig jaar zo veel uitlekte via Hyves. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 10-09-2008, 23:03:28 »

ja, onbegrijpelijk.
misschien is de boete pas sinds dit jaar zo hoog? om het hyves gebeuren van vorig jaar in de kiem te smoren?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #37 Gepost op: 10-09-2008, 23:05:40 »
Ook dit jaar viel er nog wel íets te ontdekken, als je er maar op tijd bij was. :-X :-X :-X Maar het was nu inderdaad een heel stuk minder dan vorig jaar, dus misschien werkt het wel. Of misschien heeft het ermee te maken dat 16 kandidaten makkelijker te controleren en te 'straffen' zijn dan 100.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TAP

• Forumlid
  • aka AltijdAndries
« Reactie #38 Gepost op: 10-09-2008, 23:17:21 »

Hmm? Wat was er dan?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 11-09-2008, 19:01:32 »
Hmm? Wat was er dan?

tussen de kandidaten werd er onwijs veel ´gekrabbeld´ op hyves, en dat konden wij zo meelezen. daaruit bleek van een hoop kandidaten hoe ver ze waren gekomen.