Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 47522 keer)

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Grappige momenten
« Gepost op: 26-08-2008, 19:02:54 »
Misschien komt er dit seizoen eindelijk eens een Chinees op een fiets in beeld? Wie weet...

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: Grappige momenten
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2008, 20:26:26 »
Misschien komt er dit seizoen eindelijk eens een Chinees op een fiets in beeld? Wie weet...

Er zijn per slot van rekening zowiezo al 9 million bikes in Beijing, dus wie weet? ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2008, 19:31:09 »
Er zijn per slot van rekening zowiezo al 9 million bikes in Beijing, dus wie weet? ::rofl::
Ha die Frans  ::zwaai::  ::ok:: ::ok::

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2008, 19:33:45 »
Ha die Frans  ::zwaai::  ::ok:: ::ok::

Hai Koekoe

We zijn er weer  ::rofl:: en dit keer krijgt zelf Mieke me niet weg  ::tandpastasmiley::

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #4 Gepost op: 29-08-2008, 19:41:49 »
Hé frans!
Ga jij de expeditieleden ook volgen? ;D
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #5 Gepost op: 29-08-2008, 20:18:30 »
Hé frans!
Ga jij de expeditieleden ook volgen? ;D

Ik ga alles weer nauwgezet volgen, want ik moet eerlijk zeggen dat er zo links en rechts wel weer wat begint te kriebelen, enne dat benne geen zandvlooien.  ::rofl::

Offline honeymaker

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 30-08-2008, 00:23:12 »
Ik hoop toch wel weer op iets als 'terwijl ik hier aan een bakje droge k*trijst zit, vertelt hier iemand dat die een chocoladetaartje op heeft! En mijn vis is naar de klote.' Ik vond Frans zijn wanhopige uitbarstingen en vertrek toch wel een van de grappigere momenten van vorig jaar ::rofl:: (al kan ik me voorstellen dat het op het eiland voor Frans en medekandidaten net iets anders voelde  ;)).
« Laatst bewerkt op: 30-08-2008, 00:32:49 door honeymaker »

Offline xj900s

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 30-08-2008, 09:55:15 »
Het was idd niet echt tactisch om over taartjes te beginnen.
Maar laten we maar geen oude koeien uit de sloot halen....

Anyway, nog 1 nachtje!!!

Offline Avalon

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 1-09-2008, 00:01:14 »
grappigste moment in de 1e aflevering??

Marleen die haar overwinningslied uitschalt, terwijl ze al weggestemd is ::rofl::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #9 Gepost op: 1-09-2008, 00:55:41 »
dat de teams elkaar niet konden zien bij het touwtrekken ::ok:: psychologisch gezien ook een sterke zet.
die man (geert?) met een hoop sokken. wie neemt er sokken mee naar de tropen?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Avonne

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 1-09-2008, 03:44:59 »
dat de teams elkaar niet konden zien bij het touwtrekken ::ok:: psychologisch gezien ook een sterke zet.
Iedereen die nadenkt over wat je tegen muggen en vieze voeten kunt doen.
Die sokken kwamen ook goed van pas.

Redelijk komisch vond ik dat iedereen dezelfde sandalen aanhad. Zijn die van een sponsor?

Helemaal niet komisch vond ik de blijkbaar dwingende behoefte die iedereen had om mee te tellen in de maat van het lopen. Vind ik nogal "Pavlov" zogezegd.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 1-09-2008, 08:03:50 »

Ik vond het meer opvallend dat de dame die zijn sokken kreeg (was dat Yin?) zei: ik wist niet dat dat mocht, sokken meenemen. Ik geloof dat ik alles zou proberen mee te nemen, als het niet mag hoor je het wel een keer  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #12 Gepost op: 1-09-2008, 08:17:18 »
Iedereen die nadenkt over wat je tegen muggen en vieze voeten kunt doen.
Die sokken kwamen ook goed van pas.

Redelijk komisch vond ik dat iedereen dezelfde sandalen aanhad. Zijn die van een sponsor?

Helemaal niet komisch vond ik de blijkbaar dwingende behoefte die iedereen had om mee te tellen in de maat van het lopen. Vind ik nogal "Pavlov" zogezegd.

Die sokken (2 paar) mochten wij ook meenemen en ik kan je zeggen dat die onmisbaar zijn en zeer practisch zijn zeker tegen muggen en zandvlooien.
En ja die sandalen heb ik ook nog, wij kregen deze pas in het tweede deel voor het uitvoeren van eliminatieproeven, wij mochten sandalen of slippers gewoon meenemen als onderdeel van je "standaard" uitrusting bij begin van de expeditie.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #13 Gepost op: 1-09-2008, 08:20:29 »
Ik vond het meer opvallend dat de dame die zijn sokken kreeg (was dat Yin?) zei: ik wist niet dat dat mocht, sokken meenemen. Ik geloof dat ik alles zou proberen mee te nemen, als het niet mag hoor je het wel een keer  ;D

Voor aanvang expeditie kregen we een lijst wat je allemaal aan kledig/uitrusting mocht meenemen. Goed lezen en creatief zijn kan dan voordelig zijn.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #14 Gepost op: 1-09-2008, 10:02:47 »
lijkt me dat je ter plaatse weinig hebt aan je mobiele telefoon, dus die zul je denk ik uit jezelf thuislaten.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #15 Gepost op: 1-09-2008, 10:21:25 »
lijkt me dat je ter plaatse weinig hebt aan je mobiele telefoon, dus die zul je denk ik uit jezelf thuislaten.

Ondanks het feit dat terplaatse op de eilanden telefoondekking is mag je helaas niets electrisch of electronisch meenemen, dus zeker ook geen mobieltje.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16 Gepost op: 1-09-2008, 10:40:31 »
Is er wel een mogelijkheid dat je die spullen ´in depot´ geeft bij de organisatie, of mag je ze gewoon niet meenemen? Lijkt me logisch dat je ze echt helemaal niet meeneemt, des te meer plek heb je voor dingen die WEL mogen.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #17 Gepost op: 1-09-2008, 10:47:52 »
Is er wel een mogelijkheid dat je die spullen ´in depot´ geeft bij de organisatie, of mag je ze gewoon niet meenemen? Lijkt me logisch dat je ze echt helemaal niet meeneemt, des te meer plek heb je voor dingen die WEL mogen.

Alle waardevolle zaken (geld, paspoort, telefoon, creditcards en wat al niet meer) wordt samen met de rest van je bagage opgeslagen en beheerd door de regie totdat je de expeditie verlaat en of huiswaarts keert. Je moet het zo zien dat je eigenlijk twee koffers/tassen meeneemt naar de expeditie, een voor op het eiland en een voor als je uit de expeditie ligt.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #18 Gepost op: 1-09-2008, 12:39:00 »
ja, leek me ook logisch, want reispapieren heb je zonder meer nodig.

Sta je op Schiphol, heb je niet eens een ticket bij je, alleen een klein rugzakje.

´Ja, eh, ik doe mee met de Expeditie, dus ik mocht niks meenemen, zeiden ze......´

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-09-2008, 07:34:33 »
Zal ik ze nog eens bovenhalen?  ;D ;D