Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 47514 keer)

Offline TAP

• Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Grappige momenten
« Reactie #40 Gepost op: 11-09-2008, 21:03:17 »
Haha, suf :P
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 13-09-2008, 19:14:16 »
En zo weet ik nog wel wat meer voorbeelden te noemen, waarin manipulatie of het verzwijgen van iets het spel beinvloed. Maar goed ik denk dat het een wezenlijk onderdeel is van het geheel.

Een beetje manipulatie moet mijns inziens kunnen, er moet toch een product afgeleverd worden dat mensen aantrekt. Dan denk ik echter aan reactieve ingrepen. Het subtiel aansturen op handelingen die de verhaallijn een nieuwe wending kunnen geven bijvoorbeeld. Het compleet in scène zetten van gebeurtenissen keur ik sterk af. Dat resulteert namelijk nogal snel in goedkope en clichématige tv programma’s. Ik hoop dan ook dat de productie het in scène zetten van gebeurtenissen tot een minimum beperkt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Celeone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 14-09-2008, 21:50:06 »
Camerapositie van Hichams point of view! Sowieso zijn opmerkingen af en toe. Met een big smile zat hij dan hele droge opmerkingen te maken, terwijl hij verder helemaal niets uitvoerde op dat eiland.

De hele immuniteitsproef vond ik ook leuk, plus veel opmerkingen die gemaakt werden. ''Dit blijft me straks dagen achtervolgen. Geert, de SM-koning.'' (In mijn geheugen was het tenminste Geert van zuid)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 15-09-2008, 07:00:29 »
Camerapositie van Hichams point of view! Sowieso zijn opmerkingen af en toe. Met een big smile zat hij dan hele droge opmerkingen te maken, terwijl hij verder helemaal niets uitvoerde op dat eiland.

De hele immuniteitsproef vond ik ook leuk, plus veel opmerkingen die gemaakt werden. ''Dit blijft me straks dagen achtervolgen. Geert, de SM-koning.'' (In mijn geheugen was het tenminste Geert van zuid)

Jup, en Hannie die het erover had :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline TAP

• Forumlid
  • aka AltijdAndries
« Reactie #44 Gepost op: 17-09-2008, 13:11:37 »
Twee dames die elkaar na het eerste succes van het visnet elkaar een haai-five geven :)

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 22-09-2008, 17:49:25 »
De boerderij metaforen van Geert !
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TAP

• Forumlid
  • aka AltijdAndries
« Reactie #46 Gepost op: 2-10-2008, 00:42:12 »
(Té) weinig grappige momenten dit jaar. :(

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 2-10-2008, 15:35:16 »
Had je die chinezen op die fiets niet gezien dan, hilarisch ::rofl::

OK niet veel grappige momenten dit jaar ::ohno::

Offline TAP

• Forumlid
  • aka AltijdAndries
« Reactie #48 Gepost op: 5-10-2008, 22:09:46 »
Jullie met die fietsende chinezen... ;)

Maar ik moest toch even lachen toen Ernst-Paul het had over het "10-kleine-negertjes-verhaal" toen Prince eruitgestemd werd ;)

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 5-10-2008, 22:49:52 »
aflevering 6
T laatste wat we zien is dat Geert wegrent omdat hij moet kakken, meteen daarna een reclame van Prevner koortslipbescherming? ::rofl::

Ocampa

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 5-10-2008, 23:58:15 »
Tijdens de eilandraad dat Hans op het spervuur van vragen op een gegeven moment niet meer verder komt dan een hulpeloos "eh...........", en dan wordt er een kneuterig muziekje gestart.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 6-10-2008, 10:08:07 »
Tijdens de eilandraad dat Hans op het spervuur van vragen op een gegeven moment niet meer verder komt dan een hulpeloos "eh...........", en dan wordt er een kneuterig muziekje gestart.

Haha ja! Dat viel mij ook op  ::rofl::

En ook op het einde dat ze dan die munt zoeken ofzo (volgende aflevering)?
Roept Geert ineens: "Jaaa! Ik moet gewoon kakken!"

Spaarzame grappige momenten  ::bravo::

Offline 8berg

• Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • geen gelul, gebak van krul
« Reactie #52 Gepost op: 6-10-2008, 10:15:39 »
Hans is dat gevraag een beetje zat. Vergeet niet dat al deze zaken worden "opgezet" ; camera voor de neus en Hans vertel eens..........
grappige momenten, ja Hiu die een vis(je) vangt die waarschijnlijk nog niet eten was, meer graat dan vis!

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 6-10-2008, 10:20:08 »
Hans is dat gevraag een beetje zat. Vergeet niet dat al deze zaken worden "opgezet" ; camera voor de neus en Hans vertel eens..........
grappige momenten, ja Hiu die een vis(je) vangt die waarschijnlijk nog niet eten was, meer graat dan vis!

Niettemin leuk dat dan die camera ook even naar de andere deelnemers gaan, en iedereen is stil. Leuk gemaakt!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #54 Gepost op: 6-10-2008, 10:45:44 »

Ja goed, maar als je op iemand stemt (en dat openlijk bekend maakt aan diegene), dan is het toch niet zo raar als EP je om een toelichting vraagt. Als het complot nog 'geheim' was geweest, dan had EP niet zo door mogen vragen. Maar het was nu toch al voor iedereen openbaar...

Precies, en er was ook zo'n kneuterig muziekje te horen tijdens de stemming. Normaal is er dan een spannend muziekje te horen, omdat de eilandraad normaal ook spannend is. Dus dat kneuterige muziekje paste goed bij het feit dat de uitslag toch al bekend was.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 8-10-2008, 14:05:41 »
Idd, de muziek tijdens die eilandraad was wel grappig.

Maar ook bij Hiu: "Maar ja, wij kunnen over vriendjes praten" was super!

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 8-10-2008, 16:50:29 »
Ik vond die blik/houding van Geert wel grappig toen hij "iets" aan het eten was en hij te horen kreeg dat er een stemafspraak tegen hem gemaakt werd, en hij een beetje mompelde en rustig knikte... (in aflevering 6).
het leek the godfather wel  :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #57 Gepost op: 9-10-2008, 19:33:11 »
het viel me steeds op da je muziek had, dat ook in een keer plotseling weer stopte, 3 keer ofzo
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #58 Gepost op: 12-10-2008, 20:46:44 »
Masterlijke actie van Geert, in de boom slapen  ::rofl::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 12-10-2008, 21:13:53 »
Dat lachgeluid van dat aapje na de val van de kokosnoot op Saron!