Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Misschien komt er dit seizoen eindelijk eens een Chinees op een fiets in beeld? Wie weet...
Er zijn per slot van rekening zowiezo al 9 million bikes in Beijing, dus wie weet?
Ha die Frans
Hé frans!Ga jij de expeditieleden ook volgen?
dat de teams elkaar niet konden zien bij het touwtrekken psychologisch gezien ook een sterke zet.die man (geert?) met een hoop sokken. wie neemt er sokken mee naar de tropen?
Iedereen die nadenkt over wat je tegen muggen en vieze voeten kunt doen.Die sokken kwamen ook goed van pas. Redelijk komisch vond ik dat iedereen dezelfde sandalen aanhad. Zijn die van een sponsor?Helemaal niet komisch vond ik de blijkbaar dwingende behoefte die iedereen had om mee te tellen in de maat van het lopen. Vind ik nogal "Pavlov" zogezegd.
Ik vond het meer opvallend dat de dame die zijn sokken kreeg (was dat Yin?) zei: ik wist niet dat dat mocht, sokken meenemen. Ik geloof dat ik alles zou proberen mee te nemen, als het niet mag hoor je het wel een keer
lijkt me dat je ter plaatse weinig hebt aan je mobiele telefoon, dus die zul je denk ik uit jezelf thuislaten.
Is er wel een mogelijkheid dat je die spullen ´in depot´ geeft bij de organisatie, of mag je ze gewoon niet meenemen? Lijkt me logisch dat je ze echt helemaal niet meeneemt, des te meer plek heb je voor dingen die WEL mogen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
896 gasten en 2 vaste bezoekers