ik vond het begin eigenlijk wel goed
. een soort spanning. maar voor mijn gevoel wilde ze dt te lang op rekken. Ze hadden op een gegeven moment terug moeten gaan naar het begin en iedereen beter introduceren. Maar het begin dat iedereen aan kettings lag enzo vond ik wel goed.
Die flashforward/backs hadden van mij niet zo gehoeven, een paar, leuk. Maar 500, nee.
De dagboek-voice-overs vond ik heel dom. Het is leuker als het direct vanaf het strand is gedaan zeg maar. Maar misschien dat er problemen waren geweest en dat het na deze aflevering niet meer zo is (hoopt). of misschien was het wel omdat ze allemaal aan elkaar geketend waren er het daarom een beetje lastig was om een prive-confesion te doen.
Ik vond die Marleen niet zo heel leuk, die wilde naar mijn idee ook iets te graag. Die hiukwan (toch) vond ik ook niet geweldig maar ik denk wel dat zij leuk is voor het programma. Wat ik alleen raar vond dat ze eerst iets zei over dat ze hoopte dat er geen zeurmensen bij zaten die ginge zeuren over pijn. En daarna ging ze zelf lopen 'zeuren' niet echt zeuren maar wel de hele tijd comentaar naar mijn idee. Is ook goed geplakt door de monteur
.
Marleen die denkt dat een vuur zuurstof nodig heeft en er vervolgens super hard in blaast zodat het uit gaat
dank u... Iets te veel zuurstof
.
Ik vond trouwens dat ze allemaal (de vrouwen vooral) te hard blaaste. zuurstof is goed, wind niet.
Over het algemeen vond ik de aflevering zo-zo. Hij was niet zo heel leuk. Omdat de deelnemers niet goed genoeg werden geintroduceert. Ik weet nog dat de 'tattoovrouw' Claudia heet en dat Prince Prince heet
en Marleen en Hiukwan dan. o en blijkbaar heet er een Geert, maar dat wist ik niet
. Ik vond de proef wel erg goed, simpel maar toch leuk. En over het kentenen, leuk concept maar hadden ze iets meer problemen van mogen laten zien, ipv van de hele tijd niet slapende mensen.
@ Peanut: ben zeer benieuwd wie je bent
. Had die katrollen trouwens wel gezien en vond dat nogal gek. Dat maakt het nog zwaarder. Maar dat zullen ze wel zo bedoeld hebben
Zit me trouwens af te vragen wie van het eilnd van Prince
(is het noord of zuid ?) zichzelf Peanut zou noemen.(ik ga er maar vanuit dat je van dat eiland komt, het kan natuurlijk ook zijn dat je in een later stadium met hiukwan in aanraking bent gekomen. maar zo ver kan ik helaas niet vooruit zien
) Ik denk Prince zelf niet wat dan zou het M&M moeten zijn
. MArleen denk ik ook niet, misschien hiukwan maar dat denk ik ook niet.
Claudia vind ik wel en goede mogelijkheid. Alleen vind ik het dan weer niks voor haar om 'veel' op de pc te zitten en op een forum.
Ik ga voor Dirk of Sarah denk ik
.