Ik vond het geen goede afl, zit je klaar met je biertje om half negen, begint het en denk je "shit ze zijn met afl twee begonnen"
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit gemonteerd hebben en elkaar daarna met tranen in de ogen gefeliciteerd hebben met de beste opening van een robinson seizoen ooit
Het begin was rommelig en ik miste de tocht naar en de aankomst op het eiland,het zoeken en vinden van de kist en om te beginnen een paar lullige opdrachtjes die enkel en alleen als doel hebben om de kijkers kennis te laten maken met de kandidaten en al een eerste mening te vormen.
Vervolgens word er al een hele tijd heisa gemaakt over die kettingen liggen ze er na een afl al weer af. Natuurlijk zal het vreselijk zijn geweest, zoals je op het forum kunt lezen, maar het kwam gewoon niet echt over op de tv.
En tja die keutel.....
Het was teveel in een tekorte tijd, de aankomst op het eiland, het kennis maken met de kandidaten, al die ontberingen met die kettingen
en dan ook al een weg gestemde kandidaat!
Ik kan me nog herinneren dat een eerste afl dik anderhalf uur duurde en men nog voor alles de tijd pakte. Als kijker is zoiets heel prettig want hoe sneller je een beeld krijgt van de kandidaten, hoe eerder je in het programma komt te zitten, en dat is volgens mij toch wel heel belangrijk bij een reality-programma