@Peanut : quote:
ik vind het vooral grappig dat hoewel je maar een paar beelden ziet van mensen, je direct al een eigen mening hebt over die persoon..
----
Iedereen heeft een eigen mening en beleving van iets. Wij beoordelen hier gewoon mensen op basis van wat we zien op tv.
Ook al weet iedereen dat karakters aangedikt worden, er lekker geknipt en geplakt wordt, dat boeit niemand. Je gaat uit van wat je ziet op tv, anders hoeven we niet meer te kijken natuurlijk.
Da's de lol van het hele programma en als mensen er niet tegen kunnen, moeten ze niet mee doen. Zo simpel is dat.
Ik vond Marleen eerst nog wel leuk, maar na haar nogal trotse en triomfantelijke uitwijding over haar eigen drol in de zee, waar anderen echt van over hun nek gingen, hoefde ze voor mij ook al niet meer.
Op basis van dat fragment juist over eigen drol, belandde ze bij mij in de classificatie lichtelijk hysterisch type en met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Die indruk werd alleen maar bevestigd door nog meer uitlatingen van haar in het vervolg van de serie.
Wel jammer dat ze al eruit is, want ik had best nog veel meer om ze willen lachen.