Ik zal maar even zo vrij zijn je te antwoorden.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met "dat de mogelijkheid mist om te antwoorden", maar je hebt gelijk dat het ligt aan Apple. En dat is simpelweg omdat er geen Mac aanwezig is om te testen. Let wel, dit is slechts een hobbysite, geen professionele site. Helaas zijn er geen middelen om een Mac aan te schaffen voor testdoeleinden.
Je zou trouwens wel eens kunnen kijken of Internet Explorer voor Mac het beter doet?
OK dank, ik begrijp het wel. Maar toch jammer. Apple is en blijft mooier, maar ook duurder...
Ik heb het probleem vaker. Meestal werkt Firefox dan wel. Internet Explorer deed het inderdaad, maar is geen fijne browser op de Mac.
Het is de laatste toevlucht.
Het probleem is dat de knoppen voor antwoord en ook het logo 'citaat' niet (altijd) verschijnen in Safari en Firefox
Misschien dat ik ook bezwijk voor Windows vanwege dit soort problemen en de kosten. Ik kocht Mac vanwege de video montage mogelijkheden.
Mijn man heeft wel een windows en ik heb een hekel aan de onduidelijke help functies en het moeilijke zoeken naar de plekken waar je iets moet instellen en zo. Mac is beslist gebruikersvriendelijker.