Dit engeltje is ook zeer blij met de understudy rol van John als Joseph...mocht je nu naar de voorstelling gaat dan weet je dat er in ieder geval een kanjer de rol van Joseph speelt....
Effe off topic: een collega van mij is helemaal wild van Danny de Munk. Nu was de afgelopen week de musical Ciske in Almere dus hij er heen, maar wat denk je Danny speelde niet. Collega teleurgesteld en achteraf bleek dat Danny van de (geloof ik)tien voorstellingen er zelf twee zou spelen. Dat is toch eigenlijk raar want hij is toch het gezicht van Ciske...en je betaald wel het volle pond a ruim 60 euro.
Dat is inderdaad ergerlijk. Maar van de andere kant ook begrijpelijk dat jhe niet voor de ene voorstelling 60 euro betaalt, en voor de andere maar 40, omdat de understudy het overneemt.
Ik had destijds het geluk dat de originele cast van Miss Saigon compleet op de planken stond, en daar was dus ook Willem Nijholt zelf bij. Zijn understudy Frans van Deursen had ik veel minder leuk gevonden.
Ik kan me echter goed indenken dat ie teleurgesteld was. Als ik hem was, zou ik de organisatie een email sturen, waarin ie aangeeft dat ie juist vanwege Danny de Munk de musical bezocht, en dat ie wel begrijpt dat er af en toe een invaller de rol overneemt, maar dat ie niet verwachtte dat dat in 8 van de 10 gevallen zo zou zijn. Wie weet hoe ze reageren.