Poll

Wie is jouw Joseph?

Freek
5 (83.3%)
Roy
0 (0%)
John
1 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 6

Poll gesloten: 25-10-2008, 23:16:49

Auteur Topic: Op zoek naar Joseph  (gelezen 16020 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Op zoek naar Joseph
« Reactie #40 Gepost op: 20-10-2008, 17:46:53 »
net als jou bakkert heb ik dus echt niks met roy.
hoop dat ie er volgende week alsnog als eerste uitvliegt...
zat echt te balen gister, robin is zo veel beter en leuker.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 20-10-2008, 18:01:42 »
net als jou bakkert heb ik dus echt niks met roy.
hoop dat ie er volgende week alsnog als eerste uitvliegt...
zat echt te balen gister, robin is zo veel beter en leuker.

Aangezien ik vakantie heb ben ik er vandaag nog maar eens voor gaan zitten en ik was nog teleugestelder dan gisteren toen ik Willem hoorde zeggen dat hij koos voor Roy...."Hoe kun je dat nu doen??" schreeuwde ik terwijl ik de uitslag al wist. Geloof dat ik stiekem droomde dat de aflevering van gisteren een droom was, maar helaas het is echt over en uit voor Robin ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #42 Gepost op: 20-10-2008, 18:06:51 »
maar helaas het is echt over en uit voor Robin ::niet-ok::

Volgens mij gaat hij er van uit dat Robin toch al sterk genoeg is, die speelt al in musicals, die komt er wel. En Roy is nieuw en wil hij nog iets verder duwen. Roy wint toch niet van Freek en John?!?! :)

Maar ik had ook afscheid van Roy gedacht ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #43 Gepost op: 20-10-2008, 19:10:59 »
Volgens mij gaat hij er van uit dat Robin toch al sterk genoeg is, die speelt al in musicals, die komt er wel. En Roy is nieuw en wil hij nog iets verder duwen.

als dat de achterliggende gedachte was bij Willem, dan is er nog wel iets voor te zeggen, maar dan had ie Robin er eerder uit moeten stemmen, zodat nog een andere beginner een kans kreeg, Als die twee dan bij de laatste sing-ff tegenover elkaar hadden gestaan, dan was de eventuele keuze van Roy nog te accepteren geweest. Nu vind ik het meer iets van Pushen hebben.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 20-10-2008, 19:36:30 »
Volgens mij gaat hij er van uit dat Robin toch al sterk genoeg is, die speelt al in musicals, die komt er wel. En Roy is nieuw en wil hij nog iets verder duwen. Roy wint toch niet van Freek en John?!?! :)

Maar ik had ook afscheid van Roy gedacht ::)

Robin gaat er zeker komen...ik zie hem nog wel eens een komische hoofdrol spelen want hij heeft een heel open gezicht, waarvan je emoties duidelijk kunt aflezen.
Roy wint het zeer zeker niet van Freek en John....maar zal veel stemmen krijgen dankzij de populariteit van zijn vader :D

Maar na het zien van de aflevering van gisteren weet ik zozeer nog niet wie de hoofdrol gaat krijgen. Voor mij blijft Freek favoriet maar John wordt ook met de week beter en ontroerender.
Ik heb trouwens de dvd van de Engelse versie van Joseph en the amazing technicolor dreamcoat thuis liggen en wat ik er al van gezien heb is ontzettend mooi ::ok::
Denk dat ik Manlief toch maar eens ga bewerken om met mij een avondje uit te gaan ;D

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #45 Gepost op: 20-10-2008, 19:45:08 »
maar zal veel stemmen krijgen dankzij de populariteit van zijn vader :D

wie is zijn vader dan ::nieuwsgierig::

Citaat
Denk dat ik Manlief toch maar eens ga bewerken om met mij een avondje uit te gaan ;D

ik heb vanmiddag ook een poging gedaan, maar lukte nog niet erg :(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #46 Gepost op: 20-10-2008, 19:57:14 »
wie is zijn vader dan ::nieuwsgierig::

ik heb vanmiddag ook een poging gedaan, maar lukte nog niet erg :(
je bedoelt zijn vader bewerken, of een poging om je stemmen bij de juiste kandidaat te krijgen?

Geen nood, als Bakkertje even met die vader gaat praten, is ie zo om, gaat ie zelf nog op een van de andere twee stemmen.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #47 Gepost op: 20-10-2008, 20:00:39 »
je bedoelt zijn vader bewerken, of een poging om je stemmen bij de juiste kandidaat te krijgen?

miss moet je even de citaat boven mijn opmerking lezen ::vergroot::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 20-10-2008, 22:16:49 »
wie is zijn vader dan ::nieuwsgierig:

Roy zijn vader is zo popuylair vanwege zijn enthousiasme elke aflevering weer. Hij heeft zelfs een eigen fanclub en Hyvespagina.
Het is die kalende man die elke show weer vooraan zit met een gele sjawl om zijn nek...en als je hem ziet zonder te weten wie hij is en waarom hij zo druk heen en weer springt, dan zou je denken dat is een ADHD-er ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #49 Gepost op: 20-10-2008, 22:46:29 »
miss moet je even de citaat boven mijn opmerking lezen ::vergroot::
dat heb ik gedaan, en dat maakt jouw opmerking extra grappig, en daar ging ik dus op in....... ::rofl::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 21-10-2008, 09:51:00 »
Robin gaat er zeker komen...ik zie hem nog wel eens een komische hoofdrol spelen want hij heeft een heel open gezicht, waarvan je emoties duidelijk kunt aflezen.

als ie lacht  ::love::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #51 Gepost op: 26-10-2008, 20:48:51 »
Dit is de eerste keer dat ik vind dat ook Roy er staat. Dat terwijl ook Freek weer een prestatie van formaat neerzet met een minstens zo moeilijk nummer.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 26-10-2008, 21:26:23 »
Roy deed het vanavond zeer zeker niet slecht, maar ik vind het terecht dat hij de "finale" niet heeft gehaald in die zin dat de rol van Joseph hem aan zijn neus is voorbijgegaan.
Freek en John zijn toch echt stukken beter dan Roy....maar ik heb bij alledrie de tranen hoog gehad en dat wil wat zeggen ::ok::
Ontzettend mooi ook om te zien dat Roy zo waardig afscheid heeft genomen. Hij besefte zelf ook heel goed dat hij vrijwel geen kans maakte op de rol en dat hij nog heel veel te leren heeft...mijn complimenten voor ROY wat dat betreft!!! ::bravo::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #53 Gepost op: 26-10-2008, 21:38:34 »
Ik vind dit programma zelf ook een van de televisiehoogtepunten van dit jaar. Ik kijk niet alleen naar de deelnemers, maar ook naar de juryleden, inclusief Willem.

En ik moet zeggen, Paul de Leeuw kan me niet altijd bekoren, ik kan bijna niet kijken naar Mooi Weer de Leeuw, maar dit deed ie netjes, en met veel respect.  En wie NU nog niet weet wie Pia Douwes is, en waar ze voor staat, die weet het nu wel.

Ik heb ook met tranen in mijn ogen gezeten hoor, en moest vorige week al erkennen dat Robin op een aparte manier afscheid nam. Roy deed het op een even waardige manier. Dat liedje gaat me iedere keer door merg en been.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 26-10-2008, 22:24:29 »
Van een collega heb ik de videoband van Joseph and the technicolor dreamcoat met Donny Osmond geleend en ik moet zeggen wat een leuke musical...heel anders dan ik gewend was maar wat wordt het verhaal op een leuke, komische manier verteld.
Aangezien er veel komische noten in de musical verwerkt zitten gaat mijn voorkeur wel degelijk uit naar Freek omdat hij zo lekker serieus maar ook ondeugend kan zijn....
Mocht je de kans ooit eens krijgen om de dvd te bekijken dan moet je die kans zeer zeker grijpen. Ben overigens wel heel erg benieuwd hoe de Nederlandse versie er uit gaat zien :D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #55 Gepost op: 26-10-2008, 22:37:31 »
heb de dvd net besteld bij  bol.com.

Edit: dat finalenummer deden ze allebei even goed, maar nu overtuigde John mij weer meer. Blijft moeilijk, niets van te zeggen.
« Laatst bewerkt op: 26-10-2008, 22:42:41 door Bodejos »

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #56 Gepost op: 26-10-2008, 23:15:48 »
Ik vond ze allebei geweldig. Al was Freek vanaf het begin 'mijn Joseph', ook John was geweldig! Het had me eigenlijk niet uitgemaakt, maar ben wel erg blij voor Freek ::bravo::

Ga ook zeker naar een voorstelling ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 27-10-2008, 06:01:25 »
heb de dvd net besteld bij  bol.com.

Edit: dat finalenummer deden ze allebei even goed, maar nu overtuigde John mij weer meer. Blijft moeilijk, niets van te zeggen.

Bedenk wel dat er geen ondertiteling aanwezig is maar dat maakt het niet uit want de dixie is zo goed dat je heel goed kunt verstaan (als je het engels beheerst) wat ze zingen!

Ik was diep onder de indruk van beide heren vanavond. Bij het lied wat ze allebei moesten zingen kon John mij zelfs meer overtuigen dan Freek eerlijk gezegd. Wat mij betreft is de understudy van Tarzan inmiddels ook bekend ::ok::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #58 Gepost op: 27-10-2008, 08:52:45 »
En de understudy van de understudy ook, nu Roy gisteren ook heeft laten zien, dat ie deze rol aan zou kunnen, maar ik zie hem dat dus niet 8 maanden zonder onderbreking doen.

Met het engels zit het wel goed, de musical zal toch wel te volgen zijn. Bij een produktie als Miss Saigon had ik zelfs het gevoel dat het allemaal TE verstaanbaar was, toen ik de Nederlandse versie ervan zag. Ja, met Willem Nijholt als ´de Regelaar´.

Vraag me niet waar ik die passie voor musicals vandaan heb. Ik denk dat het komt door ´losse´ nummers, die ik wel mooi vond klinken. De appel valt niet ver van de boom, 1 van die nummers was een nummer van Pia Douwes. En waar kennen we die ook weer van?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 27-10-2008, 11:49:44 »
dixie

dictie  ;) (dixie is een mobiel toilet geloof ik)

HOERA!  ::bravo:: FREEK  ::bravo::
vanaf het begin al mijn Joseph en gelukkig heeft 'ie gewonnen.

wie van jullie gaat er naar de musical?