Poll

Wie is jouw Joseph?

Freek
5 (83.3%)
Roy
0 (0%)
John
1 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 6

Poll gesloten: 25-10-2008, 23:16:49

Auteur Topic: Op zoek naar Joseph  (gelezen 16044 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Op zoek naar Joseph
« Reactie #20 Gepost op: 21-09-2008, 22:55:41 »
zometeen denk ik remko. (hoewel baer logischer zou zijn, na de sing off)

je had gelijk... Remko... toch erg jammer :(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #21 Gepost op: 21-09-2008, 22:59:30 »
yes, allebei goed  ::trots::

remko is inderdaad jammer ja, hoewel ik hem totaal geen jozef vind.
volgende week exit robin.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2008, 08:53:15 »
Ik was het helemaal eens met de keuze van gisteravond.
Hein vond ik niks overbrengen...ik kreeg niet het gevoel dat ik moest blijven kijken en luisteren ::ohno::

Remko vond ik vanaf het begin al heel erg arrogant overkomen en ook bij hem had ik niet iets van oooohhhh naar hem wil ik wel een avond lang kijken en luisteren.

Vond het heel verrrassend dat Robin in de sing off stond. Ik vind hem een mooie stem hebben en hij is best aangenaam om naar te kijken.
Ik denk dat de finale uiteindelijk zal gaan tussen John en Freek...beide hebben prachtige stemmen en kunnen wel een musical dragen volgens mij.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #23 Gepost op: 28-09-2008, 20:59:05 »
Met liedje nummer 4 heb ik vanavond Joseph gezien.......John, dus.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 29-09-2008, 06:42:27 »
Baer er uit :(...dat had ik al een beetje verwacht, al had Mathijs van mij wel mogen vertrekken...ik vind hem te gladjes om Joseph te kunnen spelen.

John wordt steeds beter ::bravo:: en ik denk dat hij een grote kans maakt om Joseph te worden, máár Freek ligt ook nog altijd op de loer >:D

Roy en Amir zijn voor mij geen favorieten voor de hoofdrol. Ik denk dat Amir idd nog te jong is en Roy zingt niet altijd even zuiver en is te ieletjes qua stem om avond na avond op te kunnen treden ::ohno::

Robin is een een lekker ding ::regenboog:: met een mooie, warme stem, maar zou beter tot zijn recht komen in een andere musical. Ik had hem het liedje van Michael Bublé wel willen horen zingen, volgens mij had hij er een veel mooiere performance van kunnen maken! ::jaja::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #25 Gepost op: 1-10-2008, 17:37:38 »
Gelukkig is Freek er nog in, maar hier kan je zien hoe ze oefenen :D Ben zelf helemaal weg van dat 'bitterheid' ::love::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #26 Gepost op: 1-10-2008, 17:50:13 »
is ook een typisch musical-nummer.

Ik vind a capella in een musical ook erg mooi, altijd.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #27 Gepost op: 5-10-2008, 21:14:17 »
ik vrees na vanavond toch voor de positie van Amir..........

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 5-10-2008, 23:13:56 »
 :( amir

jammer, ik vond 'm geweldig. ::love::

van mij mogen roy en john er uit, al wekenlang.
heb ik helemaal niets mee  ::ohno::

ik vind willem trouwens ook zo'n schatje  :D (hm, beetje raar om te zeggen over een oude man :P)
maar goed, ik vind 'm echt leuk.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #29 Gepost op: 6-10-2008, 00:31:53 »
Willem Nijholt is een vakman, die iemand niet onderuit zal halen.

Ik hgeloof oprecht dat ie met spijt in zijn hart Amir heeft laten gaan.

Ik ben ook geen Roy-fan hoor. Ik heb zo het idee dat het uiteindelijk tussen Mathijs, Robin en Roy zal gaan.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 6-10-2008, 07:13:16 »
Tja Amir...je dagen waren eigenlijk al geteld op het moment dat de afleveringen begonnen want je was nu eenmaal te jong. Maar wat een schat aan ervaring heb je de afgelopen weken opgedaan en daar kun je veel mee als je het maar goed gebruikt.

Persoonlijk ben ik het wel met de jury eens hij heeft nog een te onervaren stem om avond aan avond Joseph te kunnen spelen.
Ik had echter niet verwacht dat John in de sing off zou zitten want die heeft toch wel een hele mooie stem hoor en is best lekker om naar te kijken. 8)
Roy mag van mij vertrekken...ik vind hem zo'n puppy type die eerst maar eens moet ontdekken wie hij nu werkelijk is...hij is altijd zo enthousiast dat ik er een beetje moe van word.
Robin en Freek zijn beide goed, ik vind beide heel veel hebben en ze hebben voor mij zo'n aantrekkingskracht dat ik het altijd jammer vind wanneer ze van de buhne verdwijnen ::schaam:: ;)

Maar vooralsnog heb ik geen idee wie Joseph gaat worden...dat was bij op zoek naar evita al veel sneller duidelijk, maar de heren zijn aan elkaar gewaagd!!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 12-10-2008, 16:47:58 »
Van mij mag Freek winnen. Ziet er goed uit, kan goed zingen en zet een goede performance neer. Van John hoop ik ook dat hij in de finale komt, hij heeft een prachtige stem (ik snapte er niks van dat hij vorige week in de sing off zat :o). Wie van Robin of Mathijs als 3e erbij komt, maakt me niet zoveel uit.

Maar Roy mag er van mij exit, de eerste weken vond ik hem wel leuk, maar na zijn afschuwelijke versie van 'Everything' van Michael Bublé, ben ik er klaar mee. ::niet-ok::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #32 Gepost op: 12-10-2008, 23:12:08 »
Goh... dit had ik niet verwacht. Ik had 'm sowieso niet in de sing-off verwacht, en dan naar huis ook nog :-\\

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #33 Gepost op: 12-10-2008, 23:45:37 »
nee, ik had ook liever Roy zien gaan.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 13-10-2008, 08:27:25 »
Ik snap dus ook niet wat ze in Roy zien...ik vind het net zo'n puppy zoals hij overal zo blij om lacht en hupst. Ach ja zijn vader is mss nog wel meer favoriet bij de kijkers dan Roy zelf en mss blijft hij er daarom zo lang in ;D

De finalisten zijn voor mij Freek...met stip! John en Robin ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Freek omdat hij een geweldige performer is en ik blijf graag naar hem kijken als hij in beeld is. John omdat hij een hele mooie stem heeft en hij ook wel aangenaam is om naar te kijken ::) Robin gun ik het ook omdat hij een mooie warme stem heeft maar of hij echt de stem heeft om Joseph te spelen dat weet ik niet...maar het is een genot om naar hem te kijken. Ik vond overigens zijn uitvoering van doe maar heel erg leuk!

Ik had dus niet veel met Mathijs en kan er niet rouwig om zijn dat hij het toneel heeft moeten verlaten....

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 13-10-2008, 11:14:44 »
Ik vind het een stom programma.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 13-10-2008, 12:50:06 »
er zijn er 2 die er per direct uitmogen van mij: roy en john.

ik vind roy totáál geen jozef, en john, tja, volgens mij ben ik één van de weinigen die hem niet leuk vind..  :)

freek is al vanaf het begin mijn nummer 1, maar robin mag ook winnen.  :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 14-10-2008, 18:57:26 »
Op basis van de uitzending vond ik het niet geheel onterecht. Al had Roy eerder in de sing-off gemoeten dan Robin. Dat 1e nummer van Roy was best ok, maar dat nummer uit Les Miserables was echt vals. Dat gold overigens ook voor Matthijs. Aardige jongen, maar vrij onzeker. Dan ben je volgens mij gewoon nog niet klaar voor een hoofdrol.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #38 Gepost op: 19-10-2008, 22:57:23 »
Poeh, zuur voor Robin, al vond ik Roy dit keer sterker dan in de vorige afleveringen.

Sterke nummers, en sportieve verliezer. Moeilijkste plek om te verliezen, zo vlak voor de finale.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 19-10-2008, 23:09:04 »
Er is vanavond onwijs goed gezongen door drie Josephs to be...de vierde kon mij wederom niet bekoren en ik stond paf van het feit dat diegene nou juist gered werd door Willem Nijholt....kortom ik heb echt niks met Roy!!!
Geweldig overigens hoe Robin op geheel eigen wijze afscheid nam van het programma ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Maar ik vrees volgende week voor Roy in de eerste ronde en dat zou over het algemeen gezien ook de beste keuze zijn...helaas heeft hij een grote fanschare (deels ook door zijn vader) en dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat de andere aan stemmen gaan verliezen :-\\ ::niet-ok::