Tja Amir...je dagen waren eigenlijk al geteld op het moment dat de afleveringen begonnen want je was nu eenmaal te jong. Maar wat een schat aan ervaring heb je de afgelopen weken opgedaan en daar kun je veel mee als je het maar goed gebruikt.
Persoonlijk ben ik het wel met de jury eens hij heeft nog een te onervaren stem om avond aan avond Joseph te kunnen spelen.
Ik had echter niet verwacht dat John in de sing off zou zitten want die heeft toch wel een hele mooie stem hoor en is best lekker om naar te kijken.
Roy mag van mij vertrekken...ik vind hem zo'n puppy type die eerst maar eens moet ontdekken wie hij nu werkelijk is...hij is altijd zo enthousiast dat ik er een beetje moe van word.
Robin en Freek zijn beide goed, ik vind beide heel veel hebben en ze hebben voor mij zo'n aantrekkingskracht dat ik het altijd jammer vind wanneer ze van de buhne verdwijnen
Maar vooralsnog heb ik geen idee wie Joseph gaat worden...dat was bij op zoek naar evita al veel sneller duidelijk, maar de heren zijn aan elkaar gewaagd!!!