Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik pest vooral graag mannen en jongens die hier bekend staan als gekke figuren, dat is eigenlijk wel positief he
ik vind het eng om vreemde mensen op te bellen
ik ben al sinds april vorig jaar aan't denken en zoeken,maar nogsteeds niets negatiefs gevonden
@ Swifty en Dwaastoo; idd mijn voornaamste negatief punt over mezelf is dat ik gewoon in m'n broek doe voor ibung Ik heb 1 keer een beetje de spot met haar gedreven omdat ze eens een hond had opgegeten(Dwaastoo, ) ik stuurde haar een PM en blafte (voor de lol) en haar antwoord was; I'll be back!! En pasop,ze klonk dan ook nog zoals Arnold Sw....Sch.. Swa. als the Terminator he en sindsdien ben ik zeer beleefd tegen haar
ik ben lelijk en stom
Ah nee joh! het negatieve is blijkbaar dat je onvoldoende zelfkennis hebt (alhoewel ik natuurlijk niet precies je mate van stomheid kan inschatten (maar ik ga ervan uit dat je ook niet stom bent eigenlijk...)
Jamaar ik zei dat gewoon om een beetje in een goed daglicht te staan bij ibung,dat was allemaal niet waar hoor
Hmmmm... er wordt hier gelogen dus?!? Daar kan ik niet goed tegen... ik moet er vanuit kunnen gaan dat men hier de waarheid en niets dan de waarheid gesproken wordt laat het niet weer gebeuren hoor, anders stuur ik de Dwaas-knokploeg op je af.. - zwaaiend vingertje -
we hebben een pathologisch leugenaar onder ons
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
781 gasten en 13 vaste bezoekers