voor mij is harry al vanaf afl 1 molkandidaat nr 1 .Ik snap niet dat mensen zo duidelijk overtuigd kunnen zijn dat hij het niet is. Er zijn ontzettend veel symbolische hints zoals harry potter, mision impossible , de lettercodes , muziekfragmenten , harry zonder bril op foto's etc, etc die harry als mogelijke mol aanwijzen. Bovendien is hij mij iets ''te wijsneuzerig 'En wat betreft sabotage heeft iemand van nico of deborah duidelijk sabotage gezien nee toch pas achteraf. Harry haalt geld binnen om vertrouwd voor de groep te geraken, ondertussen houdt hij geld achter .Ik vermoed dat hij met het geldwagenspel een flink bedrag achter de hand gehouden heeft, met het fietsen iets te veel gewisseld heeft tijd getrokken heeft bij het portvatenspel , valso info doorgespeeld heeft aan medekandidaten die daar de volgende dag een vraag overkregen. Ook probeert hij de verdenkeingen steeds op karen te schuiven : toilettas etc , ben benieuwd wie hij nou als slachtoffer neemt. En de kriskrastheorie van doris die ik zeer realistisch vind geeft volgens mij geen uitsluitsel over de winnaar , verliezer of mol alleen over de afvaller. Harry is absoluut de mol, over 4 weken weten we het allemaal!