Tja Karlijn heeft het
Henk wel gemakkelijker gemaakt, maar toch denk ik dat ze nog niet helemaal uit beeld is verdwenen. Het zou maar zo kunnen zijn dat Henk buiten de serie om contact met haar zoekt, want hij vind haar toch wel heel erg leuk!
Gerard vind ik steeds leuker worden, hij is superrelaxed en heeft echt zoiets van ze moeten me maar accepteren zoals ik ben. Ik vind die ene vrouw van hem zo grappig met haar opmerkingen. Is dat niet Pauline?
Ik moest vreselijk lachen hoe ze reageerde op de geboorte van een biggetje...zo daar wordt een fricandeautje geboren of iets in die trand
.
Franske blijft schattig en is soms lekker onbeholpen...maar dat maakt hem wel charmant op de één of andere manier. ik hoop echt dat hij een goede vrouw over mag houden aan dit programma, maar wie dat dan zal moeten worden is voor mij nog de grote vraag
En dan onze stoere, nuchtere Fries
Jan. Ook al zo'n leuke vent waarvan ik hoop dat hij zich niet blind gaat staren op Siepie.
Heel mooi vond ik het dat zijn broer al de link ging leggen naar Annet en dat zij in zicht zou komen, ondanks het feit dat Jan zich nu nog erg op Siepie concentreert. Ik vermoed dat volgende week Anita weg gestuurd wordt. Kan me niet voorstellen dat hij Siepie of Annet weg zal sturen want daar heeft hij een veel grotere klik mee dan met Anita. Wellicht zal Anita een leuke gezelschapsdame voor zijn moeder zijn want daar klikt het zo te zien heel erg goed mee
Last but not least
Agnes....Jurjen vind ik steeds minder worden en ook minder bij Agnes passen. Ik zet mijn troeven in op Klaas. Wat een leuke vent is dat toch
. Lekker rustig, maar weet net als Jurre precies wat te doen. Heerlijk om te zien hoe ze zo lekker hun eigen gang gaan op de boerderij en ook hun waardering uitspreken over de wijze waarop Agnes de boerderij runt
Ach tot nu toe was het allemaal een beetje gezappig nog máár volgende week gaat het spannend worden.
Mijn vermoedens over wie er volgende week naar huis gaan zijn:
Henk: Niemand
Agnes: Jurjen
Jan: Anita
Gerard: Marja
Frans: Joyce
Hoe denken jullie er over??