Auteur Topic: Boer zoekt vrouw 2007-2008  (gelezen 25920 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw 2007-2008
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2008, 19:02:46 »
Hmmm ik heb nog geen flauw idee wie er weggestuurd gaat worden.

Wel ben ik anders gaan denken over boer Henk...ik vind hem toch minder leuk dan ik in eerste instantie had verwacht :-[ Hij spreekt me op dit moment veel minder aan, ik vind hem behoorlijk LOMP!!. Toch vermoed ik dat hij voor Klarijn gaat kiezen...en dan heeft hij een goede keuze gemaakt denk ik.

Boer Jan vind ik echt een leuke lieve man...en ik vermoed dat hij  Annet aan de haak gaat slaan, ook al gaat zijn voorkeur nu meer naar Siepie toe. Ik vind Annet steeds leuker worden. Ze heeft iets zachts over zich heen wat ik bij Siepie mis. Anita daar kan ik geen hoogte van krijgen, maar blijkbaar voelde Jan toch een klik met haar en heeft hij haar daarom uitgenodigd...wie weet waarmee zij ons nog gaat verrassen.

Boerin Agnes vind ik echt een leuke meid en ik denk dat ze er goed aan heeft gedaan om Bart naar Canada terug te sturen.
Jurjen leek even een beetje teleurgesteld over de boerin Agnes, maar dat kan natuurlijk ook uit zijn verband gerukt zijn.
Ik vind alledrie de jongens heel goed bij haar passen ::ok::

Boer Gerard is naar mijn mening iemand die niet meteen het achterste van zijn tong laat zien. Toch heeft hij blijkbaar iets wat vrouwen aantrekt...ik moet dat nog ontdekken ;D

Tja en dan boer Frans...wat een snoepie vind ik dat. Zo ongelooflijk zenuwachtig omdat de dames bij hem kwamen logeren.
De paardendame vind ik een beetje mwah maar wie weet gaat dat nog veranderen. De juf trok mij dan meer aan, kwam iets spontaner over in mijn ogen.

Zo dat was mijn mening voor dit moment...wie weet gaat die na zondag weer helemaal veranderen... ::) ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2008, 19:54:05 »
Boer Gerard is naar mijn mening iemand die niet meteen het achterste van zijn tong laat zien. Toch heeft hij blijkbaar iets wat vrouwen aantrekt...ik moet dat nog ontdekken ;D
::rofl::  ::rofl:: ::rofl::

Op mijn werk zei 1 van de dames vorige week ook dat ze dat zo'n leuke kerel vond. Ik zie het blijkbaar niet  ::ohno::

Dank voor dit uitgebreide verslag, ik zal eens kijken bij uitzendinggemist, ik heb weer heel wat gemist!

Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 7-01-2008, 20:43:02 »
Ben nu aan het kijken.

Leuke momenten:

Jurgen over het haar van Agnes, dat viel wat tegen  ;D

Joyce arriveert bij Frans, die vertelt dat Jessica er al is met haar paarden, zegt ze: 'ooh, ja, eeeh, .... leuk'.  ::rofl::

Henk die de minieme hoeveelheid bagage van Klarijn kan waarderen  ::ok:: 'wat moet je met al die zooi'

Ik kijk morgen de tweede helft verder, ik ben het brakke beeld nu een beetje zat...
« Laatst bewerkt op: 7-01-2008, 20:57:44 door Swifty »

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2008, 11:20:01 »
Ik kijk morgen de tweede helft verder, ik ben het brakke beeld nu een beetje zat...

Ik wilde het ook via uitzendinggemist gaan kijken, maar laat dan maar ::) Word ook helemaal niet herhaald he, op tv gewoon?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2008, 18:58:25 »
Zo brak zijn die beelden niet toch via uitzending gemist? ??? Kijk je wel breedband dan?

Als je via deze link Aflevering 5 'm fullscreen kijkt, is het toch niet zo heel slecht?
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2008, 19:03:16 »
Ik zal wel teveel verwend zijn met m'n tv thuis  :-X

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2008, 19:08:46 »
Ik zal wel teveel verwend zijn met m'n tv thuis  :-X

Ja, zwart wit kijkt rustiger he?  :-X

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2008, 19:09:23 »
 ::jaja:: ::rofl::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2008, 19:48:44 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline JanJan

• Forumlid
  • Reality is verslavend!
« Reactie #29 Gepost op: 10-01-2008, 20:02:04 »
Heel leuk weer, dit programma. Grappig is dat Agnes zo'n 5 km achter me woont. Ben deze week even bij haar boerderij langs gereden. Tjeempie, ik dacht dat wij in the middle of nowhere woonden, maar zij heeft de buren op zo'n 2km afstand zitten. Ik vind Klaas een leuke jongen met een hele leuke uitstraling.

Verder zijn Henk en Frans ook oke. Met Gerhard heb ik helemaal niks en Jan, tja, weet nog niet echt wat ik van hem vind.

Bart zat trouwens op de terugweg bij mijn zus in het vliegtuig (zij woont ook in Canada). Allemaal heel erg toevallig.

Nou, veel plezier allemaal met kijken!
JJF

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 10-01-2008, 21:20:32 »
Heel leuk weer, dit programma. Grappig is dat Agnes zo'n 5 km achter me woont. Ben deze week even bij haar boerderij langs gereden. Tjeempie, ik dacht dat wij in the middle of nowhere woonden, maar zij heeft de buren op zo'n 2km afstand zitten. Ik vind Klaas een leuke jongen met een hele leuke uitstraling.
Kan ik hieruit concluderen dat jij Klaas hebt gezien, in het echt dus  ??? ::)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 14-01-2008, 07:26:34 »
Tja Karlijn heeft het Henk wel gemakkelijker gemaakt, maar toch denk ik dat ze nog niet helemaal uit beeld is verdwenen. Het zou maar zo kunnen zijn dat Henk buiten de serie om contact met haar zoekt, want hij vind haar toch wel heel erg leuk!

Gerard vind ik steeds leuker worden, hij is superrelaxed en heeft echt zoiets van ze moeten me maar accepteren zoals ik ben. Ik vind die ene vrouw van hem zo grappig met haar opmerkingen. Is dat niet Pauline?
Ik moest vreselijk lachen hoe ze reageerde op de geboorte van een biggetje...zo daar wordt een fricandeautje geboren of iets in die trand ::rofl::.

Franske blijft schattig en is soms lekker onbeholpen...maar dat maakt hem wel charmant op de één of andere manier. ik hoop echt dat hij een goede vrouw over mag houden aan dit programma, maar wie dat dan zal moeten worden is voor mij nog de grote vraag ???

En dan onze stoere, nuchtere Fries Jan. Ook al zo'n leuke vent waarvan ik hoop dat hij zich niet blind gaat staren op Siepie.
Heel mooi vond ik het dat zijn broer al de link ging leggen naar Annet en dat zij in zicht zou komen, ondanks het feit dat Jan zich nu nog erg op Siepie concentreert. Ik vermoed dat volgende week Anita weg gestuurd wordt. Kan me niet voorstellen dat hij Siepie of Annet weg zal sturen want daar heeft hij een veel grotere klik mee dan met Anita. Wellicht zal Anita een leuke gezelschapsdame voor zijn moeder zijn want daar klikt het zo te zien heel erg goed mee ;)

Last but not least Agnes....Jurjen vind ik steeds minder worden en ook minder bij Agnes passen. Ik zet mijn troeven in op Klaas. Wat een leuke vent is dat toch ::bravo::. Lekker rustig, maar weet net als Jurre precies wat te doen. Heerlijk om te zien hoe ze zo lekker hun eigen gang gaan op de boerderij en ook hun waardering uitspreken over de wijze waarop Agnes de boerderij runt ::ok::

Ach tot nu toe was het allemaal een beetje gezappig nog máár volgende week gaat het spannend worden.
Mijn vermoedens over wie er volgende week naar huis gaan zijn:

Henk: Niemand
Agnes: Jurjen
Jan: Anita
Gerard: Marja
Frans: Joyce

Hoe denken jullie er over??
« Laatst bewerkt op: 14-01-2008, 11:52:53 door Bakkertje »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #32 Gepost op: 14-01-2008, 11:33:35 »
ik ben het helemaal met je lijstje eens!

wat is dat gezelschap van jan trouwens ontzettend behouden  :-X (bloemetjesjaponnen enzo...)

'k mag er van mijn mede-kijkers geen commentaar op leveren omdat ze 'op leeftijd zijn'  ;D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 14-01-2008, 11:54:12 »
 ::rofl::...tja ze zijn natuurtlijk ook op leeftijd ::)...hij is tenslotte maar 6 jaar ouder dan ondergetekende...'t wordt dus tijd dat ik ook bloemetjesjurken ga bestellen ;D

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2008, 12:01:53 »
Op leeftijd? Volgens mij is Anita net zo jong als Bakkertje!

Ik heb het alweer niet gezien, ik ga vanavond direct kijken, ik ben benieuwd. Klarijn weg?  :o

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2008, 12:17:47 »
anita is 38, maar ze kleedt zich ietwat ouder.  :P
ach bakkertje, alles wat boven de 40 zit vind ik oud, dat verandert vast nog wel als ik die kant op ga.  :P

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2008, 12:28:02 »
Op leeftijd? Volgens mij is Anita net zo jong als Bakkertje!

Ik heb het alweer niet gezien, ik ga vanavond direct kijken, ik ben benieuwd. Klarijn weg?  :o

oeps ik dacht toch echt dat ze ouder was...hoe kun je je in een mens vergissenen ik ben al 39 hoor, volgend jaar behoor ik tot de 40plussers ;D

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2008, 12:31:42 »
oeps ik dacht toch echt dat ze ouder was...hoe kun je je in een mens vergissenen ik ben al 39 hoor, volgend jaar behoor ik tot de 40plussers ;D

wij dachten juist dat ze jonger was, want ze is nog zo rimpelloos.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 14-01-2008, 13:10:23 »
Heeee, nog gefeliciteerd met je verjaardag dan!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2008, 13:10:43 »
wij dachten juist dat ze jonger was, want ze is nog zo rimpelloos.
Ze doet wel erg ouwelijk, vind ik.