Auteur Topic: Boer zoekt vrouw 2007-2008  (gelezen 25908 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer zoekt vrouw 2007-2008
« Reactie #40 Gepost op: 14-01-2008, 13:38:12 »
Ze doet wel erg ouwelijk, vind ik.

dat vond ik dus ook vandaar dat ik haar ouder inschatte ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 14-01-2008, 17:15:31 »
Boer zoekt Vrouw scoorde gister 3,8 miljoen kijkers!! ::oink:: ::oink::

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #42 Gepost op: 14-01-2008, 18:38:59 »

Sick ::jaja::
The sun came up and reality set in.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 14-01-2008, 18:51:12 »

Snap ik wel. Is natuurlijk vloeken in de kerk hier, maar ik vind Boer zoekt vrouw veel leuker dan WIDM  :-X

Ben het nu aan het kijken trouwens. Wat een chagerijn, die Jurjen! Slecht geslapen, moe, koud, waarom moeten we dit eigenlijk doen, etc. Stel je eens wat positiever op joh!

Pauline bij het pasgeboren biggetje: de geboorte van een fricandeau. Wat een k*topmerking! Zo denkt een boer echt niet, die ziet het als nieuw leven!

Die Henk heeft trouwens wel het tact van een bos wortelen zeg, wat een lomperd! Ongelooflijk ook dat hij het zich zo makkelijk laat aanleunen dat zijn moeder voor hem zorgt. Ik zou daar echt op afknappen.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2008, 19:00:54 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2008, 11:29:45 »
Wat een chagerijn, die Jurjen! Slecht geslapen, moe, koud, waarom moeten we dit eigenlijk doen, etc. Stel je eens wat positiever op joh!

Daar ben ik het niet mee eens: moet je eens zien hoe die boerin 'haar mannen' behandelt, ik geef die Jurjen groot gelijk.
Ze is duidelijk alleen maar op zoek naar een man die haar het werk uit handen gaat nemen, dat zegt ze ook gewoon zo. Als één van de mannelijke boeren dat zou zeggen ("Ik zoek een vrouw die hier het vuile werk op komt knappen"), dan zou iedereen over hem vallen. Maar zij komt er nu mee weg. Ze praat ook amper, het is alleen maar werken op die boerderij. Ik kan me voorstellen dat Jurjen, de enige niet-boer, dat vervelend vindt. En ook dat hij sowieso niet van plan is zijn werk als politieagent op te geven.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 15-01-2008, 14:52:33 »
Daar ben ik het niet mee eens: moet je eens zien hoe die boerin 'haar mannen' behandelt, ik geef die Jurjen groot gelijk.
Ze is duidelijk alleen maar op zoek naar een man die haar het werk uit handen gaat nemen, dat zegt ze ook gewoon zo. Als één van de mannelijke boeren dat zou zeggen ("Ik zoek een vrouw die hier het vuile werk op komt knappen"), dan zou iedereen over hem vallen. Maar zij komt er nu mee weg. Ze praat ook amper, het is alleen maar werken op die boerderij. Ik kan me voorstellen dat Jurjen, de enige niet-boer, dat vervelend vindt. En ook dat hij sowieso niet van plan is zijn werk als politieagent op te geven.  ::ok::
Maar laat hem dat dan in een goed gesprek met haar duidelijk maken. Nu zeurt hij een beetje tegen de camera.
Volgens mij moet hij haar apart nemen en vragen wat ze wil. Wil ze een boer, ok, duidelijk, dan kan hij z'n biezen pakken. Wil ze een leuke vent met zijn eigen vak en interesses, prima, maar dan zal ze daar meer open voor moeten gaan staan. Zolang hij dit niet tegen Agnes zelf zegt, heeft hij alleen zichzelf er maar mee.

Klagen heb je niets aan, je moet je constructief opstellen!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2008, 12:44:32 »
nuja, volgens mij knapt jurjen gewoon op haar af en ziet 'ie t niet zo zitten om daar nog veel langer haar werk te blijven doen.

kan het me wel voorstellen, want bij de speed date was ze een verzorgde, vlotte vrouw, en nu op de boerderij is haar kleding keuze ietwat anders en stampt ze rond in de modder.
en ze kennen elkaar nog maar net..

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2008, 12:49:33 »
nuja, volgens mij knapt jurjen gewoon op haar af en ziet 'ie t niet zo zitten om daar nog veel langer haar werk te blijven doen.

kan het me wel voorstellen, want bij de speed date was ze een verzorgde, vlotte vrouw, en nu op de boerderij is haar kleding keuze ietwat anders en stampt ze rond in de modder.
en ze kennen elkaar nog maar net..

Tja, ze is aan het werk. Losse haren zijn niet zo'n aanrader tussen de koeien, en je nette kleren trek je ook niet aan in de stal. Dat had Jurjen van tevoren kunnen bedenken.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2008, 14:37:05 »
Maar wat Lautjuh dus zegt: Ze is nu (zoals wij haar zien althans) ook geen vlotte vrouw meer, ze is heel erg in zichzelf gekeerd.
Ze lijkt ook geen enkele moeite te doen om zich richting de mannen leuk op te stellen, om vrolijk of gezellig te doen. Het is alleen maar: "er moet gewerkt worden."

Dat komt ongetwijfeld voort uit een soort verlegenheid, en/of ze is sociaal niet zo heel erg sterk. Maar er mag ook wel iets van haar kant komen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #49 Gepost op: 16-01-2008, 15:13:06 »
op mij iig, komt ze nu heel anders over dan tijdens de speeddate.
ze kleedt zich ineens hele anders (logisch, maar toch), en het ziet er idd niet zo heel gezellig uit daar op die boerderij. ik snap jurjen wel, tegen je zin in daar blijven terwijl je eigenlijk al weet dat zij niet jouw vrouw is is niet echt bevorderlijk.

Offline JanJan

• Forumlid
  • Reality is verslavend!
« Reactie #50 Gepost op: 17-01-2008, 19:54:12 »
Nee, heb Klaas niet in het echt gezien, al zou ik dat wel willen... haha. Grapje hoor.
JJF

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 20-01-2008, 16:11:09 »
Maar laat hem dat dan in een goed gesprek met haar duidelijk maken. Nu zeurt hij een beetje tegen de camera.
Volgens mij moet hij haar apart nemen en vragen wat ze wil. Wil ze een boer, ok, duidelijk, dan kan hij z'n biezen pakken. Wil ze een leuke vent met zijn eigen vak en interesses, prima, maar dan zal ze daar meer open voor moeten gaan staan. Zolang hij dit niet tegen Agnes zelf zegt, heeft hij alleen zichzelf er maar mee.

Klagen heb je niets aan, je moet je constructief opstellen!
Hij luistert naar me  ;D

In het voorfilmpje voor vanavond dat ik net zag, neemt Jurjen Agnes apart om even samen te babbelen  ::ok::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 21-01-2008, 07:30:04 »
Mijn vermoedens over wie er volgende week naar huis gaan zijn:

Henk: Niemand
Agnes: Jurjen
Jan: Anita
Gerard: Marja
Frans: Joyce

Tja wat zal ik er van zeggen...ik zat aardig goed met mijn voorspelling!
Alleen bij Gerard en Frans zat ik niet op de goede weg ::ohno::

Ik vond dat met name Marja heel anders overkwam deze aflevering. Ze was opener had ik het idee. Het zou best eens kunnen dat ze nog overblijft ook want Leonie is wel heel erg rustig en straalde gisteravond weinig uit...Gerard is en blijft zichzelf vind ik. Wel grappig om te zien dat met name Marja zijn vrienden over hem uithoorde. Je krijgt dan wel meteen een beeld van hoe zijn vrienden hem zien.

Frans kwam toch wel wat horkerig over, maar gelukkig prikte de dames daar wel door heen. Ik hoop oprecht dat hij zich nu meer laat zien zoals hij werkelijk is, want dat stoere (lees lompe) past niet echt bij hem ::ohno::

Tja en dan Henk. Die meiden hebben hem toch nog even aan de tand gevoeld. Ik krijg steeds meer kriebels bij het zien van hem, en dan in de negatieve zin.
Eigenlijk vind ik de boeren van voorgaande jaren stukken leuker :-X

Dat Anita er uit ging was onvermijdelijk. Ze straalt ook werkelijk niks uit...Jan gaat het nog moeilijk krijgen met kiezen nu Annet ook steeds leuker wordt. Of? Gaat Siepie vrijwillig het huis verlaten omdat ze graag vooruit wil in de tijd en gaat ze Jan niet eens meer laten kiezen? We wachten maar stiekem af ;)

Agnes...tja ze begint steeds saaier te worden. Er zijn heel wat ongemakkelijke momenten te zien geweest gisteravond..tenminste dat is wat ze de kijker voorgeschoteld hebben.
Jurjen is volgens mij iemand die wel vaak over zijn gevoelens praat, mss ook vanuit zijn beroep gezien, omdat je als agent vaak nare zaken meemaakt en dat dan kwijt moet....maar zowel Agnes als Klaas en Jurre zijn maar stilletjes vind ik.

Vraag me toch af waarom boeren zo weinig over hun eigen gevoel praten ???

Goed wat vonden jullie er deze week van??
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 21-01-2008, 08:18:51 »
Ok, mijn analyse wijkt hier en daar een beetje af.

Bij Gerard vond ik Leonie juist iets meer haar best doen. Lekker meekleppen en kaarten met de kerels, op een manier die volgens mij beter bij Gerard past dan Marja. Marja heeft nog wel een voorsprong, maar ik vind dat Leonie dichterbij is gekomen.

Bij Frans moeten de dames nu even doorgaan, dan prikken ze helemaal door hem heen. Jammer dat Jessica dat heeft opgegeven, maar ik denk dat Ronella wel tot de kern gaat komen. Ik moest lachen toen ze zei 'ik ben toch zeker zijn moeder niet!' Jammer dat Joyce over zijn zussen begon te praten toen Frans probeerde om een wat serieuzer gesprek aan te gaan.

Bij Jan vond ik Annet ook leuker worden. Ik snap dat Jan Siepie de leukste vindt, maar ik geef Siepie groot gelijk dat ze haar twijfels heeft. Hopelijk krijgt ze Jan zover dat hij wat meer in de moderne tijd komt.

Henk had natuurlijk zelf het gesprek moeten openen, daar stuurden de dames helemaal op aan. Weer een gemiste kans voor hem dat hij dat niet deed. Hij moet nog veel leren op sociaal vlak. Volgens mij wordt het met deze dames niets.

En Agnes is inderdaad alleen maar met werken en de boerderij bezig. Zo te zien gaat Jurre wel proberen wat meer in gesprek te komen, maar of dat goed lukt met Agnes? Ik geloof wel dat ik Jurre steeds leuker ga vinden.

Ben wel benieuwd volgende week!

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 21-01-2008, 08:53:48 »
4.136.000 kijkers! ::oink:: ::oink::

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #55 Gepost op: 21-01-2008, 09:51:59 »
4.136.000 kijkers! ::oink:: ::oink::
Misschien ben ik wel te objectief om dit te posten, maar bovenstaande kijkcijfers vind ik erg onwaarschijnlijk. 16 miljoen nederlanders (inclusief kinderen, allochtonen), dat zou betekenen dat 1 op de 4 naar boer zoekt vrouw kijkt. Wellicht is de manier van meten niet goed. Staan die kijkcijfer-kastjes hoofdzakelijk bij (de doelgroep van b-z-v) mensen van nederlandse afkomst in de leeftijdcatagorie van 30-50 jaar. Pols zelf eens in je omgeving. Heb ik zojuist ook gedaan op het werk. Van de 10 gezinnen (26 personen) heeft maar één gezin (2 personen) gekeken.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 21-01-2008, 10:28:51 »
Misschien ben ik wel te objectief om dit te posten, maar bovenstaande kijkcijfers vind ik erg onwaarschijnlijk. 16 miljoen nederlanders (inclusief kinderen, allochtonen), dat zou betekenen dat 1 op de 4 naar boer zoekt vrouw kijkt. Wellicht is de manier van meten niet goed. Staan die kijkcijfer-kastjes hoofdzakelijk bij (de doelgroep van b-z-v) mensen van nederlandse afkomst in de leeftijdcatagorie van 30-50 jaar. Pols zelf eens in je omgeving. Heb ik zojuist ook gedaan op het werk. Van de 10 gezinnen (26 personen) heeft maar één gezin (2 personen) gekeken.
Van de 5 hier aanwezig (samen goed voor 13 personen boven de 12), hebben er 4 (samen thuis 11 personen) het gezien. Dus ik geloof deze cijfers wel  ::jaja::

De enige die het niet gezien heeft, heeft alle vorige afleveringen overigens wel gezien, maar had gisteravond andere verplichtingen. Een score van 100% is dus heel goed mogelijk hier, volgende week.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #57 Gepost op: 21-01-2008, 18:18:45 »
wij hadden het op het werk ook allemaal gezien.
Menno is gek

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 22-01-2008, 09:36:30 »
Ik hoor in de bus en in de trein ook wel erg veel mensen die het erover hebben. Het zou best kunnen kloppen volgens mij.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 22-01-2008, 12:13:29 »
Nou hier staat op zondag iets anders op dan boer zoekt vrouw..
Dus 4 mensen zowiezo niet :P
Eigen mening hoor.. Maar vind het opzich niet zoveel aan.. Afentoe valt er een stilte tussen.. als ze niks zeggen.. Kan ik niet tegen  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !