Mijn vermoedens over wie er volgende week naar huis gaan zijn:
Henk: Niemand
Agnes: Jurjen
Jan: Anita
Gerard: Marja
Frans: Joyce
Tja wat zal ik er van zeggen...ik zat aardig goed met mijn voorspelling!
Alleen bij Gerard en Frans zat ik niet op de goede weg
Ik vond dat met name Marja heel anders overkwam deze aflevering. Ze was opener had ik het idee. Het zou best eens kunnen dat ze nog overblijft ook want Leonie is wel heel erg rustig en straalde gisteravond weinig uit...
Gerard is en blijft zichzelf vind ik. Wel grappig om te zien dat met name Marja zijn vrienden over hem uithoorde. Je krijgt dan wel meteen een beeld van hoe zijn vrienden hem zien.
Frans kwam toch wel wat horkerig over, maar gelukkig prikte de dames daar wel door heen. Ik hoop oprecht dat hij zich nu meer laat zien zoals hij werkelijk is, want dat stoere (lees lompe) past niet echt bij hem
Tja en dan
Henk. Die meiden hebben hem toch nog even aan de tand gevoeld. Ik krijg steeds meer kriebels bij het zien van hem, en dan in de negatieve zin.
Eigenlijk vind ik de boeren van voorgaande jaren stukken leuker
Dat Anita er uit ging was onvermijdelijk. Ze straalt ook werkelijk niks uit...
Jan gaat het nog moeilijk krijgen met kiezen nu Annet ook steeds leuker wordt. Of? Gaat Siepie vrijwillig het huis verlaten omdat ze graag vooruit wil in de tijd en gaat ze Jan niet eens meer laten kiezen? We wachten maar stiekem af
Agnes...tja ze begint steeds saaier te worden. Er zijn heel wat ongemakkelijke momenten te zien geweest gisteravond..tenminste dat is wat ze de kijker voorgeschoteld hebben.
Jurjen is volgens mij iemand die wel vaak over zijn gevoelens praat, mss ook vanuit zijn beroep gezien, omdat je als agent vaak nare zaken meemaakt en dat dan kwijt moet....maar zowel Agnes als Klaas en Jurre zijn maar stilletjes vind ik.
Vraag me toch af waarom boeren zo weinig over hun eigen gevoel praten
Goed wat vonden jullie er deze week van??