Auteur Topic: Boer zoekt vrouw 2007-2008  (gelezen 25906 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boer zoekt vrouw 2007-2008
« Gepost op: 16-12-2007, 15:42:02 »
Vanavond om 20.20 uur begint het weer. En omdat het ernaar uit ziet dat er geen apart subboard voor komt, bij deze  een topic hierover.

Van Zappen.blog.nl:

Het derde seizoen van Boer Zoekt Vrouw. Je zou bijna zeggen dat het haast wel moet tegenvallen na een spetterend tweede seizoen waar opnieuw 2 miljoen+ mensen naar keken. En toch zegt mijn onderbuikgevoel dat seizoen 3 nog meer gaat knallen dan de twee vorige series.

Zoals bekend zit er dit keer een vrouw tussen de boeren. Wanneer zij voldoende brieven heeft gekregen, volgt de camera haar liefdesleven de komende tijd. Het moet raar lopen, wil dat niet het geval zijn.

Eén boer heeft zich inmiddels teruggetrokken uit de datingshow. Hij werd onlangs verrast door een kijker voor zijn deur, die helemaal verliefd was geworden door de oproep van september. Buiten de KRO om zocht ze contact en inmiddels hebben zij een hartstochtelijke relatie. Wel jammer voor alle andere briefschrijvers.

En de rest van de boeren? Vanavond maar kijken.

Boer Zoekt Vrouw, 20.20 uur, KRO (Nederland 1)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

• Forumlid
Re: Boer zoekt vrouw 2007-2008
« Reactie #1 Gepost op: 17-12-2007, 11:14:24 »
Wat een hork was die vent die buiten alles om al een scharrel had gevonden. Vond het niet echt netjes tegenover de vrouwen die hem een brief hebbeng eschreven. En het was al helemaal niet netjes hoe hij reageerde op het feit dat hij zelf die vrouwen maar moest laten weten dat ze geen kans meer hadden bij hem ::oink::

Maar voor de rest was het een leuke uitzending. Ik ben heel erg benieuwd naar volgende week wanneer het speeddaten begint.
persoonlijk ben ik fan van Henk de bollenplukker, ik vind hem erg leuk overkomen tot nu toe.
Ook de drie broers aan de keukentafel vond ik erg leuk. Wat een lol hadden zij onderling. Tja je zal op 45-leeftijd ook nog maar eens op zoek moeten naar een vrouw ;D ;D ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 17-12-2007, 21:26:53 »
Ik had gisteren geen tijd om te kijken, dus kijk ik nu even op uitzendinggemist.nl

Jammer dat Klaas uit Steenwijkerland niet bij de laatste 5 zitten, hij komt uit de streek waar ik opgroeide, en hij rijdt motor  ::bravo::

Vreselijk veel brieven voor die eerste boer trouwens, 333! Waar moet je dan in hemelsnaam beginnen?
Edit: En Henk had er nog meer, 451  ::oink::

Edit: en Agnes verreweg de meeste (dat had ik wel verwacht): meer dan 800  ::oink:: ::oink:: ::oink::
« Laatst bewerkt op: 17-12-2007, 21:49:45 door Swifty »

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 17-12-2007, 22:14:13 »
Swifty...ik heb zelfs even gedacht dat Klaas bij mij op school heeft gezeten. Tja kom tenslotte ook een beetje uit die contreien.

Dat er voor sommige boeren zoveel brieven waren vond ik ook erg verbazendwekkend. Vooral als een ander dan maar 13 brieven of zoiets krijgt. :o

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #4 Gepost op: 17-12-2007, 22:15:54 »
en wie krijgen nu de meeste brieven dan? de boeren met het meeste geld (land, koeien) of met de knapste kop?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 17-12-2007, 22:47:46 »
en wie krijgen nu de meeste brieven dan? de boeren met het meeste geld (land, koeien) of met de knapste kop?
De jongste boeren, volgens mij

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 18-12-2007, 17:13:29 »
Ik las net onderstaand stuk op de boer zoekt vrouw site: :o :o :o

Citaat
Arjan en Birgit: getrouwd en gelukkig

Arjan stapte maandag 17 december in het huwelijksbootje met Birgit. Hij vertelt een dag na het jawoord glunderend hoe het begon en hoe het verder gaat.
Hoe gaat het met jou?
“Ik ben helemaal gelukkig. Het voelt supergoed. We zijn inderdaad snel getrouwd, maar Birgit en ik hebben niks gedaan dat voor één van ons te snel is gegaan. Mensen in onze omgeving waren wel blij verrast, maar ze zien ook dat het goed gaat met ons. Ze zien hoe we verliefd we zijn en dat we van elkaar houden. We zitten erg op één lijn in denken en doen en dat is erg belangrijk om te kunnen samenleven.”

Wat is zo leuk aan Birgit?
“Het is gewoon alles bij elkaar, haar uitstraling. In het voorstelfilmpje vroegen ze wat ik zoek in een vrouw. Dat kan je niet zeggen. Ik niet. Het gaat om het hele plaatje. Toen Birgit  op de stoep stond en ik de deur opendeed, zag ik het direct ‘Dat is haar helemaal!’.”

“Zij had hetzelfde toen ze mij op tv zag. Op zich een raar verhaal, want ze lag in bed, kon niet slapen en op het moment dat ze de tv aanzette, was ik net in beeld. Waarop zij dacht: ‘Dat moet hem worden!’.”

“Toen is haar zoektocht begonnen. Ze had ook een brief naar de KRO geschreven, maar afwachten is niet haar sterkste kant. Als ze iets wil, beweegt ze ook alles om dat te regelen. Eerst kreeg ik sms’jes van haar. Ik heb er een paar teruggestuurd met de boodschap dat ze bij de KRO moest zijn. Maar goed, toen stond ze opeens op de stoep. Na een half uur praten, was het net alsof we elkaar al heel lang kenden.”

Hoe heb je haar gevraagd?
“Ik ben zeker wel op mijn knieën gegaan voor Birgit. Gewoon bij mij thuis. Dat was sowieso de enige plek waar we waren. We zijn echt nergens samen geweest om geen aandacht te trekken. We hadden afgelopen zondag echt zoiets van ‘na zondag zijn we vrij en kunnen we gaan en staan waar we willen’.”

“Waarom we zo snel zijn getrouwd? Dat is niet alleen uit romantische, maar ook uit praktische overweging. Ik heb een bedrijf en een huis,  Birgit heeft een zoon en een eigen woning. Ze wonen sinds 1 december hier op de boerderij. Het is praktisch en prettig om alles goed geregeld te hebben bij de notaris.”

Hoe was de trouwerij gisteren?
“We hebben gekozen om te trouwen op maandagochtend. Om negen uur. Na de ceremonie hebben we voor onze gasten thuis een brunch georganiseerd. Nee, ik had geen pak aan. Dan voel ik me zo’n aangeklede aap. We willen volgend jaar, ergens in het voorjaar, ook nog voor de kerk trouwen, inclusief een feest. Het wordt een echte Achterhoekse bruiloft.

En, waar gaat de huwelijksreis heen?
“Nou, dat is nu even niet aan de orde. Birgit is net verhuisd en heeft pas een nieuwe baan. We laten eerst alles even bezinken. En we zijn ook druk bezig in huis. We zijn rijkelijk voorzien kan ik zeggen. Dat krijg je wanneer je twee huizen bij elkaar voegt.”

Die hebben er echt geen gras over laten groeien ::ohno::

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 18-12-2007, 17:34:25 »
Ik las net onderstaand stuk op de boer zoekt vrouw site: :o :o :o

Die hebben er echt geen gras over laten groeien ::ohno::

:o

Tja, je moet doen wat je niet kunt laten natuurlijk, maar zo snel al trouwen  ::oink::
Ik hoop dat 't op huwelijkse voorwaarden is (ivm het bedrijf)  :-X

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #8 Gepost op: 18-12-2007, 22:36:25 »
dit was dus 'vrouw stalkt boer'
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #9 Gepost op: 18-12-2007, 22:39:06 »
dit was dus 'vrouw stalkt boer'

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 18-12-2007, 23:36:47 »
 ::rofl:: Dat lijkt me  ook wel een leuke serie  ::rofl::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 19-12-2007, 07:30:26 »
 ;D ::rofl:: ;D

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 31-12-2007, 18:22:14 »
Volgt er nog iemand dit? Wat vinden we van de keuzes die zijn gemaakt? Ik vind het verstandig van Agnes om Bart weer terug te sturen naar Canada, maar ik vraag me wel af waarom ze hem n.a.v. de brieven had uitgekozen  ???

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 31-12-2007, 20:04:59 »
Ik volg het ook hoor...dat Agnes niet voor hem heeft gekozen verbaast me totaal niet. Om eerlijk te zijn vond ik dat Bart maar eens een peper in zijn derriere moest steken zodat hij wat meer pit kreeg.
De politieman vind ik zelf wel heel erg leuk!
Voor de rest moet ik wel lachen om boer Jan...de oude snoepert. Volgens mij heeft hij allang door wie voor hem de ware is en dat is volgens mij Siepie!
Wat de rest van de boeren betreft weet ik het nog zo net niet....daar ga ik de volgende aflevering maar eens flink op letten ;D

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 31-12-2007, 23:40:07 »
Ik volg het ook hoor...dat Agnes niet voor hem heeft gekozen verbaast me totaal niet. Om eerlijk te zijn vond ik dat Bart maar eens een peper in zijn derriere moest steken zodat hij wat meer pit kreeg.
De politieman vind ik zelf wel heel erg leuk!
Voor de rest moet ik wel lachen om boer Jan...de oude snoepert. Volgens mij heeft hij allang door wie voor hem de ware is en dat is volgens mij Siepie!
Wat de rest van de boeren betreft weet ik het nog zo net niet....daar ga ik de volgende aflevering maar eens flink op letten ;D
De politieman is leuk, maar dat lekkere ding (zoals Agnes zelf zegt) ook  :D

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2008, 17:05:21 »
Hoogste kijkcijfers ooit voor Boer Zoekt Vrouw

Het KRO-programma Boer Zoekt Vrouw heeft zondagavond de hoogste kijkcijfers ooit gehaald. Ruim 3,4 miljoen kijkers stemden af op Nederland 1 voor het datingprogramma. Een zegsvrouw van de KRO noemt de resultaten 'waanzinnig'.

Ruim 3,4 miljoen kijkers, en niemand die hier iets post  ::oink::
Naar WIDM keken maar 1,8 miljoen mensen, en daar zijn al bijna 3000 posts over geschreven....

(ik heb de aflevering gisteren nog niet kunnen zien, dus ik kan er helaas nog niets over melden  :P)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2008, 17:15:03 »
3,4. wtf :o

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2008, 17:16:18 »
Zal wel door de boerin komen ;D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2008, 17:24:48 »
Ik vond het een geweldige aflevering weer...maar ik kan nog niet zeggen voor welke dame of heer de boeren vallen...dat moet nog komen :D

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-01-2008, 17:38:26 »
Ik vond het een geweldige aflevering weer...maar ik kan nog niet zeggen voor welke dame of heer de boeren vallen...dat moet nog komen :D
Ja maar, wie denk je dat er weggestuurd gaat worden? En vind je Henk nog steeds de leukste boer?