Auteur Topic: Hartstocht  (gelezen 14989 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Hartstocht
« Reactie #60 Gepost op: 6-05-2007, 12:02:07 »
Ik had alleen 't einde gezien.... Kim en Tamara zijn er uit. Nadat ze overigens nog even flink bij de andere twee koppels hadden geslijmd. Volgens de andere koppels hadden ze spijt van hun gedrag.

tuurlijk hebben ze spijt, door dat gedrag gaat die wedding niet door, moeten ze zelf hard werken voor een bruiloft ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #61 Gepost op: 6-05-2007, 22:00:36 »
Ha, mooi dat Kim & Tamara er uit zijn. Jammer dat ik heb gemist hoe dit ging.
Nu maakt het me echt niet meer uit wie er gaat winnen, allebei de koppels zijn wel sympathiek.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 6-05-2007, 22:23:58 »
Jmmr ik was voor Monique en Rob :(
Maar Laura en Sebas hebben gewonnen dus

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #63 Gepost op: 6-05-2007, 22:24:33 »
zo, da's mooi... Laura en Sebas ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline wombat

• Forumlid
  • Marsupials rule
« Reactie #64 Gepost op: 6-05-2007, 22:35:34 »
jammer dat L & S gewonnen hebben, raar stel, eerst zo zielig doen .....ik vind haar maar een muts....ook erg bot reageren toen kim & Tamara eruit lagen. Oh ja nu weet ik het weer, Achterbaks......in dit spel tenminste

M & R verdienden het eigenlijk ook niet, te veel foute antwoorden.....

Ik kijk eigenlijk alleen maar ondat ik daar op vakantie ben geweest. Krijgt alles weer mooi te zien, alleen die rare mensen altijd in beeld.....

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 6-05-2007, 22:38:16 »
Achterbaks?  ???

Kim & Tamara en Milo & Jeanet waren achterbaks. Maar Laura & Sebas?  ???
Dat zie ik zo niet. ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline wombat

• Forumlid
  • Marsupials rule
« Reactie #66 Gepost op: 6-05-2007, 22:53:14 »
de anderen waren altijd erg open over wat ze van de andere vonden en hoe de relaties waren...L & S niet

Oh, ja wat vonden jullie van dat muziek? uit Shrek.... 2 Ogres die verliefd zijn ;D

Toepasselijk? ::rofl::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #67 Gepost op: 7-05-2007, 21:37:43 »
de anderen waren altijd erg open over wat ze van de andere vonden en hoe de relaties waren...L & S niet

was dat belangrijk dan ::oink:: en viel dat niet meer onder 'roddel en achterklep' ???

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 7-05-2007, 22:28:51 »
Ja, richting de biechtcamera zeggen dat andere koppels 'nog lang niet klaar zijn voor het huwelijk', zoals Kim & Tamara keer op keer deden, dat vind ik ronduit achterbaks!  ::jaja:: (en bemoeizuchtig!)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #69 Gepost op: 8-05-2007, 11:46:52 »
Ik vind Laura en Sebas ook helemaal niet achterbaks ::ohno:: vind het een erg leuk stel en gunde ze de overwinning helemaal.

Vond de laatste afl. erg leuk ook trouwens, mooie trouwlocatie ook

Ik heb ook vrezelijk gelachen om Monique en Rob met die puzzel, Monique die helemaal boos werd omdat Rob  niet de goeie antw. had gegeven.....:D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline soy

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 11-05-2007, 23:00:04 »
Hallo,

Ik vond het programma hartsocht geweldig en een terechte winnaar met veel lef.
helaas heb ik de laatste 15 minuten (trouwerij) niet gezien van de laatste aflevering. ::ohno:: Kan iemand me hier blij mee maken op video of dvd, zou super zijn. ::rofl::

groetjes soy