Auteur Topic: Hartstocht  (gelezen 14987 keer)

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hartstocht
« Reactie #40 Gepost op: 21-04-2007, 14:01:28 »
Ik vind het idee op zich wel leuk. Ik vind alleen dat 't erg jammer is dat er een paar van die vervelende stellen tussen zitten, die het hele programma (wat mij betreft) verzieken.

Offline Saskia007

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 21-04-2007, 19:50:24 »
Helemaal mee eens, dat vieze gedrag is gewoon irri. IK heb één afl zonder Inez en Rachid gezien en voor mij hoeft het niet meer. Het is gewoon niks meer aan... Toen I & R er nog in zaten had je vaak grapigge momenten waardoor ik toch weer vaak in de slappe lach schoot, heerlijk zo op zondag avond. [ Inez ik heb opaal gevonden kijk kijk kijk, 6 keer hahahahaha] Verder heb ik niet veel met die andere koppels de koppels die ik het wel gunde zijn allemaal al naar huis. De verziekers hebben toch hun zin gekregen.

Jammer dat het zo moet had het veel leuker gevonden als het om de prestaties ging net als bij peking Expres. Dan kan het en romantisch spannend avontuurlijk programma worden. Waneer net 5 besluit om dit te gaan doen moeten ze Inez & Rachid hier zeker weer voor vragen zodat ze een eerlijke kans krijgen en zich niet vijandig tegenover andere koppels hoeven op te stellen.

Ik ben en blijf hun fan, ze zijn 8 jaar samen las ik geweldig!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,

Saskia.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 21-04-2007, 21:47:38 »
ik hoop zo dat kim eruit gaat, oja  tamara hoort daar ook bij he.
moet je eens opletten in de dagboek momenten, Kim heeft altijd het woord en tamara zegt geen reet. en dat is bij de spellen ook zo. ik vind kim stront vervelend net als janet. maar milo vind ik wel leuk.

ik wil dat laura en sebas winnen.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 21-04-2007, 22:54:49 »
Ik ben het helemaal met jou eens  ::ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #44 Gepost op: 21-04-2007, 23:54:20 »
Mij lijkt het ook totaal niet meer leuk om te gaan trouwen nadat je zo'n spel hebt gespeelt. Ik bedoel: je bent 8 weken chagrijnig geweest (dan doen ik vooral op Kim idd) en dan ga je nu ineens trouwen. Lijkt me echt niks.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 22-04-2007, 21:22:23 »
Ik ga vanavond niet kijken denk ik. Ik vind die twee koppels gewoon te irritant. Dus als iemand mij na afloop kan zeggen, wie er is afgevallen... Als 't Janet en Milo, of Kim en Tamara zijn, ga ik weer kijken.  ::jaja:: Zo niet, dan intereseert het programma me definitief niet meer.  ::ohno::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #46 Gepost op: 22-04-2007, 22:36:30 »
Ik ga vanavond niet kijken denk ik. Ik vind die twee koppels gewoon te irritant. Dus als iemand mij na afloop kan zeggen, wie er is afgevallen... Als 't Janet en Milo, of Kim en Tamara zijn, ga ik weer kijken.  ::jaja:: Zo niet, dan intereseert het programma me definitief niet meer.  ::ohno::

same here ::joehoe:: ... helemaal klaar mee ook tot de rotte appels weg zijn ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline LT_Barclay

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #47 Gepost op: 22-04-2007, 22:48:32 »
Baai Baai Zwaai Zwaai Janet en Milo  ::zwaai:: ::zwaai:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 22-04-2007, 22:53:46 »
 ::rofl:: daar zat ik ook aan te denken. Had het einde toch nog gezien. Prachtig dat ze tegen elkaar moesten. *snotter snotter* Hopelijk zijn volgende week Kim en Tamara aan de beurt. Die had ik liever deze week nog zien gaan.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #49 Gepost op: 22-04-2007, 23:54:07 »
Ik vond Janet, Tamara en Kim echt walgelijk vandaag. Ik heb echt zitten kotsen voor de TV. Wat een verschrikkelijke mensen zijn het zeg. Ongelofelijk. Jammer dat Tamara & Kim niet wegmoesten want ik had ze echt keihard uitgelachen.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 23-04-2007, 10:01:35 »
Oh geloof me dat heb ik nu al genoeg gedaan met Janet  ::jaja:: Maar Kim en Tamara was leuker geweest ja  ::jaja:: Ben blij dat ik niet de hele aflevering gezien heb, want dat had ik me vast weer dood lopen ergeren.
« Laatst bewerkt op: 23-04-2007, 11:53:45 door Mloesje »

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #51 Gepost op: 23-04-2007, 11:16:48 »
Zeker weten, die Kim & Tamara & Janet zijn echt strontvervelend. Wat een kinderachtige domme types.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
En nog steeds blijven ze beweren dat zij geen afspraken hadden en dat alle anderen oneerlijk zijn. Een foto verfrommelen: KLEUTERS!

Rob is gelukkig een man van zijn woord, wel sneu dat (te zien aan de vooruitblik) hij en Monique nu onderling ruzie gaan krijgen over dit gedoe. Monique mag best wat harder worden!

Ondanks al het ettergedrag van Kim & Tamara & Janet was de aflevering gisteren wel de moeite waard, omdat die oneerlijke etters uiteindelijk aan het kortste eind trokken.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 23-04-2007, 11:54:27 »
Dat met die foto vond ik ook zoooo sneu. Hoe kinderachtig kun je zijn zeg?  ::niet-ok::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 23-04-2007, 19:29:54 »
Ik vind het best een leuk programma, zeker leuk aansluitend met peking expres ::jaja::
De zet van Monique en Rob deze week was een meesterzet, super ::ok::
Ik ben het met Willemson eens, na die 8 weken zou ik echt geen zin meer hebben om dan ook nog eens te gaan trouwen :P

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 26-04-2007, 15:45:06 »
Zouden de andere (niet-winnende) koppels ook op de bruiloft van de winnaars zijn? En mogen ze hun familie, vrienden en kennissen ook laten overkomen?

Ik kan me voorstellen dat Kim & Tamara en Jeanet & Milo niet welkom zijn op het huwelijk van Monique & Rob of Laura & Sebas! Dat zou een ongezellige boel worden!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 5-05-2007, 13:52:59 »
Ik heb de afgelopen aflevering gemist door vakantie. Kan iemand misschien zeggen wat er gebeurd is?

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #56 Gepost op: 6-05-2007, 11:12:30 »
Ik heb de afgelopen aflevering gemist door vakantie. Kan iemand misschien zeggen wat er gebeurd is?

ja, geldt voor mij ook...  :)

of is het al afgelopen?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #57 Gepost op: 6-05-2007, 11:15:23 »
Ik heb het ook gemist. :( Maar het is nog niet afgelopen volgens de gids.
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #58 Gepost op: 6-05-2007, 11:15:54 »
Vanavond is de finale.. zonder die Kim & Tamara zag ik in het voorstukje gisteren  8)

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 6-05-2007, 11:52:30 »
Ik had alleen 't einde gezien.... Kim en Tamara zijn er uit. Nadat ze overigens nog even flink bij de andere twee koppels hadden geslijmd. Volgens de andere koppels hadden ze spijt van hun gedrag.