Auteur Topic: Hartstocht  (gelezen 14986 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hartstocht
« Reactie #20 Gepost op: 19-03-2007, 18:44:43 »
Inez en Rachid vind ik nog steeds het minst leuke koppel. Rachid is nogal een patsertje en Inez is erg verwend... De afgelopen aflevering was ze echt een zeur, de hele tijd met zo'n pruillipje... Kom op! Gewoon een nachtje doorbijten, zo erg is zo'n gevangenis ook weer niet!

Dat pruillipje vond ik schattig ::tandpastasmiley::

Maar je hebt verder wel gelijk. Ik vind Tamara & Kim de minst leuke omdat ze (vooral die ene dan, die mannelijke :-X) de hele tijd op andere koppels lopen te zeuren.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #21 Gepost op: 20-03-2007, 09:49:47 »
Stelletje roddeltantes zijn het! Ik vind die Daniël juist wel leuk. En so what als hij beetje sjaggie is, zij hoeven niet met hem te trouwen :) Ieder koppel is daar gewoon voor zich uiteindelijk. Ik hoop eigenlijk ook niet dat de twee dames winnen, alhoewel de vrouwelijke (zoals Willem dat noemt ;) ) wel leuk lijkt.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 21-03-2007, 17:46:53 »
ik vind tamara en kim op zich wel okay. alleen jammer dat ze de hele tijd iedereen afzeiken :P.
en inez en rachid vind ik helemaal niks :P. inez is te verwend, (ok zo'n gevangenis lijkt mij ook geen pretje maar tis maar voor 1 anchtje.)
en rachid die praat te veel.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #23 Gepost op: 27-03-2007, 12:16:55 »
Het kon me niet boeien afgelopen zondag, ik ben dus ook afgehaakt. Nu ze de uitzend dag + tijd gaan veranderen (naar do. 22.30) blijf ik afgehaakt.
Het programma heeft zeker wel potentie, maar op deze manier is het te flauw.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #24 Gepost op: 27-03-2007, 12:29:30 »
Ik haak niet af!  ::ohno:: Nu ik vier afleveringen gezien heb, wil ik ook weten wie er gaan winnen!

Al moet ik zeggen dat er niet heel veel koppels meer bij zitten die echt op mijn synmpathie kunnen rekenen:
- Inez & Rachid - patsertje en prinsesje, niet leuk  ::ohno::
- Tamara & Kim - roddeltantes, niet leuk ::ohno::
- Janet & Milo - gaan erg mee met de roddeltantes en ik vind die Janet niet sympathiek overkomen, veel te overdreven  ::ohno::

Koppels die van mij wel mogen winnen:
Laura & Sebastiaan
Monique & Rob

O ja, ik bedacht nog een grappig moment van aflevering 3, was ik vergeten te posten:
Toen die Laura en Sebastiaan zeiden dat ze helemaal geen klef stelletje waren, zag je ze vervolgens een hele tijd ver-schrik-ke-lijk klef doen!  ::rofl::
Dat was heel grappig gemonteerd.  ;D

En nog iets: Rachid praatte in aflevering 4 op een bepaald moment over zichzelf in de derde persoon ("Rachid vindt..."). Dat is echt heel erg fout! ;D
« Laatst bewerkt op: 27-03-2007, 12:31:33 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 27-03-2007, 15:13:02 »
jamer dat het nu donderdag komt want dan komt ook ER en kunnen we hett dus niet goed ponemen :(

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 27-03-2007, 16:25:34 »
Huh?  ???
ER heeft nog niet eens kandidaten geselecteerd (http://www.expeditierobinson.net/forum/topic,26695.msg771670;boardseen#new), dus dat wordt voorlopig echt nog niet uitgezonden! Bovendien werd dat sowieso toch niet op donderdag uitgezonden?  ???

Volgens mij kun je dus gewoon HartsTocht op blijven nemen!  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #27 Gepost op: 27-03-2007, 16:40:47 »
Huh?  ???
ER heeft nog niet eens kandidaten geselecteerd (http://www.expeditierobinson.net/forum/topic,26695.msg771670;boardseen#new), dus dat wordt voorlopig echt nog niet uitgezonden! Bovendien werd dat sowieso toch niet op donderdag uitgezonden?  ???

Emergency Room  ;)

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 27-03-2007, 18:30:28 »
Emergency Room  ;)

precies :P   Emergency Room is gewoon ER  zo heet het echt :P  en Er is expeditie robinson  en dat heet gewoon expeditie robinson ;)

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #29 Gepost op: 27-03-2007, 19:14:16 »
E(mergency) R(oom) heeft een supervette introtune  8)

en nu ga ik weer verder leren voor de proefwerkweek  ::) ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Saskia007

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 28-03-2007, 14:14:39 »
 ;D Ik vind Inez & Rachid het leukste stel zij zijn tenminste eerlijk en oprecht heb hun nog nooit slechte dingen horen zeggen over andere koppels. Het enige wat zij zeggen is dat ze graag willen winnen..[ Net alsof dat erg is ] Ook vind ik het super hoe hun zich staande houden tussen zulke mensen die alleen maar samenspannen en steeds maar weer op je willen stemmen. Het is overduidelijk dat de groep afspraken heeft gemaakt in afl 1 toen Inez & Rachid op beloning waren. Lekker kom je terug hebben 4 koppels [de meerderheid ] besloten om te gaan samen spannen om op zo'n vieze manier verder te komen. [ vertrouwen dus niet op hun eigen relatie, anders hoef je niet te slijmen bij anderen zodat ze niet op je gaan stemmen ] ik weet zeker als iederen gewoon wat leuker was geweest hadden wij een hele andere rachid gezien want hij lijkt me erg aardig, vrolijk en eerlijk. Verder vind ik hun erg sportief want ze worden niet agresief maar juist strijdlustiger en nemen het met een koreltje zout en laten zich niet zomaar uit het veld slaan. [ Zoals daniël en mara. helaas die mocht ik ook ] Hoop gewoon dat Inez & Rachid gaan winnen, omdat ze al bijna 8 jaar samen zijn, eerlijk oprecht en geen opgevers zijn. dat zijn juist toppers. Oké hij praat soms wel wat te veel maar ja.. die anderen zijn dan ook wel heel stil en saaiiiiii.

Inez en Rachid als jullie dit lezen, ik ben jullie Fan en zo zijn er nog heeeeel veel meer. 

Groetjes,

Saskia dam [ Amsterdam ] ::bravo::

« Laatst bewerkt op: 28-03-2007, 15:52:13 door Bakkertje, Reden: beledigende tekst verwijderd »

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 29-03-2007, 23:39:21 »
Inez & Rachid zijn ook mijn favorieten. Alhoewel ik Janet & Milo ook wel leuk vind (dat overdreven van Janet vind ik wel lollig).

Tamara & Kim vind ik echt verschrikkelijk stel, wat een stomme wijven zeg, pfff altijd maar zeuren op anderen. Hoe komt dat mens er nou weer bij dat Inez & Rachid niet klaar zijn voor het huwelijk? ::) De relatie van die twee komt sterker over dan de relatie van alle anderen.

Laura & Sebas en Monique & Rob heb ik niet zoveel mee.

Mara & Daniël waren leuk, jammer dat die eruit wilden.

Oooh kut het was natuurlijk vanavond weer. Shiiiit ik ben het vergeten.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2007, 23:43:25 door Willemson »

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 30-03-2007, 14:20:19 »
Nee, hoor je hebt niks gemist, 't was er toch niet op. Zondagavond gewoon weer oude tijd als het goed is  ::jaja::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 30-03-2007, 18:52:49 »
JA?! Echt waar?! :D ::ok::

Gelukkig! ::ok:: Ik dacht ook dat ik het gemist had!  :P

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 19-04-2007, 13:36:46 »
Zijn er mensen hier die nog kijken? Ik kijk 't nog wel, maar vind het nu minder leuk. Vooral omdat ik me echt dood erger aan sommige koppels.  ::ohno::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 19-04-2007, 16:43:32 »
Ik heb die van afgelopen keer niet gekeken maar gehoort van mijn broertje. Monique & Rob zijn toch weggestemt?

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 20-04-2007, 15:53:05 »
Nee, die zitten er nog in. Volgende week moeten Janet en Milo de relatietest doen.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 20-04-2007, 16:14:51 »
Ik kijk het nog steeds, maar Janet & Milo en Kim & Tamara zijn echt strontvervelend.
Als één van hun wint, hoef ik echt dat huwelijk niet te zien!  ::ohno::

"Baai Baai, Zwaai Zwaai!"
Ik ben bang dat Janet en Milo er gewoon inblijven:
volgende week winnen Kim en Tamara immuniteit, want je zag ze al zoenend in een bootje. Dat was ongetwijfeld de romantische excursie... Dus moet één van de leuke koppels de relatietest doen.
En daarna zag je nog eens dat triomfantelijke baaibaaizwaaizwaai-gedoe, dus ik vrees echt dat Monique & Rob of Laura & Sebas eruit gaan.  :(

Achteraf vind ik het eigenlijk nog wel jammer dat Rachid eruit ligt, want die was best grappig.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 20-04-2007, 18:09:48 »
Ja, zeker vergelijken bij die andere twee koppels  ::ohno:: Ik hoop zo dat toch Monique en Rob, of Laura en Sebas winnen.

Ik zag trouwens wel meer koppels in een mooie omgeving hoor, dus ik kon daar niks uit op maken van de beloning. Dat bye bye zwaai zwaai viel mij ook op. Hoop dat dat 't einde niet verklapt, zou me nogal dom lijken. Aan de andere kant is 't wel Net 5 dat over 't algemeen erg goed is in 't strooien met spoilers.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #39 Gepost op: 21-04-2007, 13:54:50 »
Eigenlijk begrijp ik dat hele programma niet meer. Ik dacht een spannende 'race' door Australie, een gevecht voor de mooiste dag. Maar t lijkt wel een soap :( Ze gunnen elkaar t licht in de ogen niet en vooral die Kim met dr zeurstem staat me gigantisch tegen, op alles en iedereen iets aan te merken. Onderhand is het gewoon een programma van eens en nooit weer. Ben ook helemaal niet meer benieuwd naar de afloop ::niet-ok::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.