Auteur Topic: Hartstocht  (gelezen 14988 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Hartstocht
« Gepost op: 4-03-2007, 20:19:18 »
Een nieuw reality-programma, vanavond op Net 5, gepresenteerd door Regina Romeijn (PE VIPS). Na Peking Express begint de eerste aflevering van dit programma, het speelt zich af in Australië.

::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hartstocht
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2007, 22:16:44 »
Heb het opgenomen, het leek me wel leuk maar ik had geen zin om te kijken.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2007, 22:27:43 »
Het lijkt me ook wel aardig maar ik ga er niet speciaal naar kijken
First you go backwards, but then forwards again

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 7-03-2007, 16:05:38 »
ik vond het wel leuk, als ik tijd heb kijk ik het denk ik wel maar ga er geen tijd voor vrij maken.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #4 Gepost op: 7-03-2007, 17:18:34 »
ik vond het klef, maar gelukkig komen er volgende week ook tranen en ruzie enzo ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 7-03-2007, 18:05:17 »
Ik vond het eigenlijk best leuk, als ik er aan denk ga ik volgende week weer kijken  ::ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 10-03-2007, 00:19:43 »
Ik heb net gekeken (had het opgenomen en had er nu zin in) en ik vond het een erg leuk programma ::ok::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 10-03-2007, 13:39:49 »
Ik vond het ook wel leuk. Af en toe wel wat klef, maar een leuk concept, met die verschillende soorten proeven. ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #8 Gepost op: 14-03-2007, 12:42:39 »
Ik vind het ook een leuk programma, het is idd soms wat klef maar dat hoort er dan wel bij eigenlijk en stoord me niet heel erg.

Vond trouwens wel de afvaltest (relatietest?) wat saai, had daar wel wat meer spanning in verwacht.
Verder leuk niets aan de hand programma.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #9 Gepost op: 14-03-2007, 15:12:30 »
Was wel leuk deze keer, alleen jammer dat dat stel er nu uit moest, die vorige keer de taak hadden, had liever dat patsertje zien gaan.

Sorrie, ben slecht in namen, in zo'n vroeg stadium :-[

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 14-03-2007, 16:36:07 »
Ja, dat ene koppel dat nu de relatietest gewonnen had vond ik vorige week nog erg leuk, maar nu vind ik ze echt niks meer hoor  ::ohno:: Dan vond ik dat andere stel toch leuker

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 14-03-2007, 21:45:32 »
Was wel leuk deze keer, alleen jammer dat dat stel er nu uit moest, die vorige keer de taak hadden, had liever dat patsertje zien gaan.

Sorrie, ben slecht in namen, in zo'n vroeg stadium :-[

Jammer inderdaad dat Bastiaan en dinges weggingen, dat vond ik nog het normaalste koppel (of in ieder geval één van de normaalste). Ik had ook veel liever Rachid en dinges zien gaan.

Rachid en dinges mogen er van mij zo snel mogelijk uit en zo te zien gaan ze volgende week inderdaad geen vrienden maken.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2007, 21:57:30 »
Ja jammer dat Natasja en Bastiaan moesten gaan. Die Inez & Rachid waren vorige week wel leuk maar nu werden ze irritant.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #13 Gepost op: 16-03-2007, 20:47:50 »
The sun came up and reality set in.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 16-03-2007, 22:38:18 »
Jammer, maar ik blijf wel kijken

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 16-03-2007, 22:40:38 »
Ik blijf het opnemen ;D

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 17-03-2007, 10:58:55 »
Zonde, maar ook ik blijf gewoon opnemen inderdaad. ;D

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 19-03-2007, 17:26:16 »
Ik vind het wel opvallend dat ik tot nu toe ver van te voren al kon raden wie er weggestemt zou worden. Elke aflevering word gewoon één koppel heel erg afgezeken en die krijgt dan de meeste stemmen.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 19-03-2007, 17:45:45 »
In dat afzeiken zijn vooral Tamara en Kim en Janet en Milo heel sterk.  ::niet-ok::

In de eerste aflevering hadden Tamara en Kim meteen een oordeel klaar over Natasja en Bastiaan, maar in aflevering 2 bleek dat ze veel te vroeg geoordeeld hadden. Vervolgens waren ze de eersten die over Inez en Rachid begonnen te klagen en nu waren ze er weer als eerste bij om Mara en Daniël af te zeiken.
Of hun commentaar nou terecht is of niet, het valt me wel op dat zij telkens weer aan het roddelen en het stoken zijn.

Inez en Rachid vind ik nog steeds het minst leuke koppel. Rachid is nogal een patsertje en Inez is erg verwend... De afgelopen aflevering was ze echt een zeur, de hele tijd met zo'n pruillipje... Kom op! Gewoon een nachtje doorbijten, zo erg is zo'n gevangenis ook weer niet!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #19 Gepost op: 19-03-2007, 17:48:26 »
In dat afzeiken zijn vooral Tamara en Kim en Janet en Milo heel sterk.  ::niet-ok::

In de eerste aflevering hadden Tamara en Kim meteen een oordeel klaar over Natasja en Bastiaan, maar in aflevering 2 bleek dat ze veel te vroeg geoordeeld hadden. Vervolgens waren ze de eersten die over Inez en Rachid begonnen te klagen en nu waren ze er weer als eerste bij om Mara en Daniël af te zeiken.
Of hun commentaar nou terecht is of niet, het valt me wel op dat zij telkens weer aan het roddelen en het stoken zijn.

Helemaal mee eens  ::ok:: ::ok:: Elke aflevering is er weer een nieuwe pispaal voor die twee, je wordt dr helemaal gek van  :-\\ ::niet-ok::