Iedereen die vandaag zijn/haar shirt heeft opgehaald: veel plezier ermee!
Ik ben blij dat alle shirts zijn opgehaald en betaald. Op 1 roze na dan, maarja.. Bij elkaar heb ik vandaag 415 euro binnengekregen. 205 euro daarvan heb ik gedoneerd aan Doe Een Wens. 210 euro was wat ik meenam naar Zwolle. En met alle verzendingen en bijbehorende betalingen heb ik voldoende geld bij elkaar gehaald om de rekening te betalen.
Ik hoop ten zeerste dat de bordeaux rode en lichtblauwe (en Lodewijk14e zijn shirt
) als nog worden geleverd. Ik zou het heel vreemd vinden mochten ze antwoorden dat ze er niets van wisten. Want ik heb toch echt duidelijk aangegeven in mijn bestelling. Dus de enige conclusie die ik kan verzinnen voor dit is: de lichtblauwe & bordeaux rode shirts zijn niet meegenomen in het drukproces. En zodoende zijn ze vertraagd.
Er waren zelfs mensen die vroegen of er nog shirts voor de losse verkoop waren. Dus kennelijk is er genoeg animo voor. Maarja.. om dan 150 extra shirts erbij te nemen voor alleen de losse verkoop is weer een beetje risico vol. Naja.. het is geslaagd en wie weet volgend jaar weer.