Nergens een dubbele bodem te vinden Arco.
Nergens ook een tweede doos te vinden.
Een email omtrent de lichtblauwe shirts is al de deur uit.
Want wie weet kunnen ze die apart hebben gestuurd in een andere doos die nog niet aangekomen is. Aangezien deze ene doos tot de nok toe vol zat met de andere kleuren.
En zo niet, dan wens ik ze later als nog te ontvangen. Dan gaat hetzelfde verhaal in werking als bij Lodewijk14e zijn shirt. En uiteraard, dan vergoed ik de verzendkosten voor iedereen die lichtblauw als kleur heeft gekozen. Kan er niets anders van maken, de fout ligt bij de drukkerij aangezien in mijn email met de bestelling duidelijk vermeldt staat dat ik blauw & lichtblauwe shirts wil.
Ik heb daarbij het voorbeeldje van de kleuren die op hun site staat ook gebruikt. En daarin zie je toch echt 2 kleuren: blauw & lichtblauw naast elkaar. En alleen over de kleur lime kreeg ik de mededeling dat die niet op voorraad was in het type shirt. Kennelijk zijn ze dus geeneens opgenomen in de procedure van bedrukken en versturen.
Maar dat eis ik wel, ik eis nakoming van de gevraagde bestelling die door beide partijen is ondertekend
Komt mijn studie ook nog eens van pas ook
En zo niet, dan stel ik ze in gebreke, deel ik hen mee wat de fatale termijn is en na die tijd zijn ze in verzuim. En dan kan ik schriftelijk de overeenkomst ontbinden
Jaja, wat je al niet leert bij mijn studie.
Nooit gedacht dat het nog eens van pas zou kunnen komen in mijn dagelijks leven.