Ik heb de bestelling de deur uitgedaan op maandagavond 19.56 uur.
Dat is 's avonds ja, dat bedrijf reageert dan niet meer. Maargoed, de dinsdag gaat voorbij met geen bericht. Nu is de woensdag aangebroken en kreeg ik de bevestigingsemail. Met daarin de bestellingsoverzicht en ik moet dat tekenen voor akkoord. Alles goed en wel, bij leveringsdatum staat: 21 maart
Dus ik direct gereageerd, ik heb immers op 28 februari, een week geleden, van te voren al informatie ingewonnen of de leveringstijd ipv de gebruikelijke 14 dagen ook 10 dagen kon beslaan. Kreeg als antwoord: dat is geen probleem. Nu staat er wel op de bestelling dat ze 14 dagen gaan gebruiken, wat betekend... woensdag 21 maart. En dat wil ik niet hebben.
Ze gaan nu overleggen i.v.m. de planning of de levertijd ook 10 dagen kan worden en dan word de leveringsdatum dus: 17 maart, wat helemaal prima is. Dat is ook exact de datum die ik zelf in gedachte had. ik hou jullie op de hoogte omtrent dit, want ik zou het echt dieptriest vinden mocht de hele bestelling wel doorgaan maar niet op tijd geleverd worden.