Ik heb liever de slagzin voorop hoor. Als het logo er op komt heb ik liever een zwarte ipv een bordeaux. Om het lekker ingewikkeld te maken
De slagzin komt ook voorop. Dus ik moet het naar bordeaux omzetten nu?
mijn shirt mag in een extra goeie enveloppe verzonden worden
Aangepast in de lijst!
als ie op de achterkant komt wil ik er niet eens een.
heb al genoeg saaie printloze shirtjes.
Rustig maar
De t-shirts worden enkel van voren bedrukt met de slagzin.
NEE niet achterop
Voorop is beter
Hij komt dus ook voorop
Hoi YISM wat fijn dat alle shirts al in de voorverkoop zijn verkocht! Ik neem dus aan dat je mijn financiele bijdrage niet meer nodig hebt.
Ik wil wel nog twee shirts extra bestellen nl 1 keer bordeaux maat L en 1 keer geel maat S. Nog een voor mie en een voor dochter-lief die met haar bijna 8 erg de pest in had dat ze deze serie niet kon volgen omdat íe op donderdag ipv vrijdag werd uitgezonden en ze van mij niet mocht kijken. Het shirt is een schrale troost maar ze zal 'm vast met trots dragen!
Wie hier heet Yvonissaaiemol?
Maar inderdaad, een financiele bijdrage van iemand anders heb ik bij deze grote van voorverkoop niet meer nodig. Het hele project verdiend zich zelf terug, wat alleen maar beter is
Die 2de bestelling is opgenomen in de lijst.
Wat gierig . Mja, bemoei ik me verder niet mee
Schopje
Daar is helemaal niks gierig aan hoor. Is gewoon een doodnormale constatering dat niemand meer hoeft te helpen met financieren aangezien de verkoop van de shirts het hele kosten traject terugverdiend.
En je bestelling staat op XL, check de lijst maar.
wat is gierig?
dat saem haar geld, wat yidm tekort zou hebben, niet meer nodig is?
is het gierig van haar dat zij bij wil dragen zodat wij een t-shirt kunnen kopen of zegt het meer iets over jou?
Ik denk dat Duikertje het anders opvatte, de zin van Saem. Maarja, das menselijk he. De een kan zin A heel anders opvatten dan een ander. Zo ook hier dus.
Ik wil 1 shirt bestellen, maat S, Kleur zwart en ik haal hem op de fandag op.
Is toegevoegd aan de lijst.
@ iedereen die mij prive berichten gestuurd hebben: die wijzigingen zijn allemaal stuk voor stuk opgenomen in de lijst.
En nu 66,7% voor de zin: "Niets is wat het lijkt!" gestemd heeft, twee op de drie mensen dus... kan ik eigenlijk wel met zekerheid vaststellen dat die het zal worden. De shirts gaan dus bedrukt worden met de slagzin: "Niets is wat het lijkt".