Ik zou trouwens dat hele molletje weglaten. Hij is nu enorm opgeblazen en daardoor onscherp, dan kan je beter een originele vriendlief-mol er onder zetten. Bovendien lijkt het mij dat als je alleen die witte letters op een gekleurde achtergrond doet, je met 1 drukkleur weer net iets goedkoper uit bent dan met... Ja, hoeveel zijn het er? Wit, zwart, cyaan, magenta, geel? Of kan je ook die specifieke bruin gebruiken? Dan zijn het alsnog 3 kleuren, en dan is 1 kleur nog steeds goedkoper
Overigens is het geheel nogal onscherp doordat hij zo vergroot is. Maak gewoon een nieuwe en save hem dan als tiff (of desnodds tga), niet als jpeg en al helemáál niet als gif.
Maar ik heb hem juist opgeslagen als gif omdat dat de enige extensie is die toelaat dat je de achtergrond als tranparant op laat slaan. Voor zover ik weet kan geen andere extensie dat behalve GIF. Maar als jij nog een extensie weet die het ook toelaat en de kleuren niet naar de filistijnen helpt (want in het gif bestand ziet de mol smiley er niet uit, in jpeg dan weer wel)...
Die site zegt 3 dingen...
De instelkosten bedragen € 38,50 per kleur per zijde.
Aantal Prijs per stuk inclusief een kleur opdruk
25 € 4,00
50 € 3,25
100 € 2,50
250 € 2,50
500 € 2,45
1000 € 2,40
2500 € 2,35
Ook voor de eerste kleur betaalt u instelkosten.
Dus als je enkel witte letters gebruikt heb je 1 kleur, dus 1x 38,50 instelkosten. Maar geen 100 x 0,75 omdat de eerste kleur (wit van de witte letters) al in prijs per t-shirt zit verwerkt. Dat kan mooi schelen in de uiteindelijke prijs.
Prijs inclusief één kleur opdruk: €2,50 x 100 = € 250
Instelkosten € 38,50 x 1 = € 38,50
Verzendkosten € 0,00 = € 0,00
--------------------------------------------------------------------------------
Subtotaal exclusief BTW €288,50
BTW 19% € 54,815
Totaal inclusief BTW € 343,315
Het molletje laten we dan gewoon achterwege. Dus... 100 gekleurde t-shirts met WIDM opdruk zonder molletje kost 343,32 om te maken. Dus break-even prijs is: 343,32/100 = 3,4332 euro per shirt. Verkopen voor 4 euro de stuk, heb je een klein beetje winst, kan iedereen er 1 aanschaffen en is iedereen blij. Om even alles uit te leggen qua berekening...
Instelkosten: dit zijn de kosten voor de zeefdruk. Per kleur gebruiken ze een aparte zeefdruk. Als het alleen witte letters zijn, dus de kleur wit hebben we maar 1 zeefdruk. Dus maar 1 keer instelkosten.
Prijs per stuk inclusief een kleuropdruk: Dat is in het geval van 100 t-shirts 2,50 euro per stuk. Daar zit dus bij inbegrepen 1 kleuropdruk. En rara hoeveel kleuren we gebruiken? 1, namelijk wit.
Wat vinden jullie hiervan? Gewoon witte letters, dus de WIDM.com opdruk, zal uiteindelijk 343 euro kosten. Dan kunnen we dus in principe uit met 2 financieerders, ik & iemand anders. 171,50 euro kan ik wel voor een keertje kwijt om dit mogelijk te maken.