Volgens de informatie die ik zo her en der opgepikt heb kon Nadja niet aanwezig zijn wegens hetzij opnames hetzij iets in familie kringen waar ze wegens fatsoen niet kon ontbreken. Beide dingen vind ik een begrijpelijke reden om niet te komen naar de MFD. Dick moest fluiten, is eveneens een begrijpelijke reden.
Dus ik weet niet 1,2,3 of de daadwerkelijke reden voor Nadja haar afwezigheid ligt bij de forse kritiek die ze te verduren kreeg van veel kijkers op, met name het .nl forum. Bedoel, ten eerste... het hele gebeuren van opnames & montage zorgt al voor een vertekend beeld van de werkelijkheid. Wij zien slechts een fractie van wat zich in Thailand afgespeeld heeft. En op basis van dat kleine gedeelte dat wij te zien krijgen, doordat de WIDM redactie dat ons wil laten zien, lijkt het alsof Nadja zo is. Maar door de montage krijgt dat beeld een zo enorme overdreven effect met zich mee.
En door dat stoorden menig kijker zich aan Nadja. Maargoed, zoals ik b.v. had met Eva. Op de MFD zag ik een hele andere kant van Eva die in het programma naar mijn mening niet naar voren gekomen is. Ze is een heel vrolijk iemand. Dat is dus iets wat niet op mij overkwam door het volgen van de serie op TV. Ik merkte dat pas toen ik haar in levende lijve op de MFD zag.
Maargoed... over een eventueel nieuw iets na dit. Voor hetzelfde geldt ga ik me er niet mee bemoeien. Het is niet dat ik de AVRO dwars wil zitten ofzo, heb alleen de smaak te pakken gekregen nu
Ik hou er wel van om dingetjes te regelen, te organiseren, zorgen dat de bende in orde komt voor een grote groep mensen.
Ik laat voor nu de boel lekker de boel en zie rond de volgende MFD wel wat ik dan ga doen.
Dus AVRO, maak je geen zorgen, volgend jaar hebben jullie grote kans op vrij spel van mijn kant uit
Ik hoop alleen wel dat Nadja aanwezig zal zijn de volgende keer zodat ze mijn shirt kan signeren en de tekening van Highwaykind
Want dat is zo'n beetje rond nu, dat ik van HWK de tekening mag kopen
Waarvoor, uiteraard, veel dank dat je het toestaat Highwaykind
En nu genoeg off topic en on topic kris kras door elkaar heen