@Mol thessa: lol
@Lodewijk14e: ik denk dat je gelijk hebt. Niets is wat het lijkt! is gewoon
DE slogan geworden die eigenlijk elke WIDM kijker in 1 adem zegt samen met WIDM. Het is de meest tijdloze slogan van allemaal want het slaat op elke WIDM serie. Toch blijf ik zelf de quote van Renate het meest pakkende vinden
@Lau: er zijn ongetwijfeld nog veel meer quotes die passend zijn. Maar ik denk, voor WIDM als programma in zijn algemeenheid, dat "Niets is wat het lijkt!" de beste is die we kunnen hebben. Geen voorbarig taalgebruik, we houden het netjes en tijdloos.
*gaat opdruk aanpassen*
Alles goed en wel. Ik ga a.s. zaterdag bestellen. Dit in verband met 14 dagen leveringstijd. Maar het irritante is wel dat ze dan op de zaterdag voor de MFD het geld willen hebben. Komt dus niet uit met de verkoop. Hmm... dan maar vragen of ze met 12/10 dagen kunnen leveren als ik a.s. maandag bestel. Maandag als besteldag blijft staan mensen.
En nu hebben we alles naar wens. De opdruk is zoals de meesten hem willen. Nu nog 34 meer shirts te gaan. Voor mij part nog maar 3 te gaan (dan zitten we namelijk op de helft van de kosten voor het maken van 100 shirts). Ik hou sowieso mijn stagevergoeding achter de hand mocht ik met onverkochte shirts komen te zitten na de MFD.
Dan iets anders.. welke 5 kleuren nemen we voor alle shirts die niet aangemeld hier zijn? Zwart, lime, groen, bordeaux rood & navy? Of anders? En dan van elke kleur xx maat S, xx maat M, xx maat L & xx maat XL. Want als we het houden op 30 shirts, dus met nog 32 shirts te gaan voor break-even, houden we 70 shirts over. 70/5=14 shirts per kleur. En die deel je dan op naar de maten. 4 voor M, 4 voor L, 3 voor S & 3 voor XL.