Die off-topic berichten; die zijn pas irri! Zelf doe ik dat nooooit...
maar goed, daar bijten we dan wel door heen
Ik dacht dat mol-goden door enkel hun hand op het beeldscherm te leggen gelijk alle topic's en reply's uit hun hoofd kenden... Maar niet dus... sorry :-/
We zouden een "coëfficient" moeten toekennen aan de mogelijkheid om te saboteren bij een proef.
Meer nog, we zouden meer punten moeten toekennen indien de virtuele Mol zichtbaar voor zijn medekandidaten heeft gesaboteerd.
Je zou moeten bekijken:
-Of er mogelijk gemold is: (eventueel coefficieren)
-Eventueel ook de tijd meerekenen. De ene opdracht duurt nou eenmaal langer dan de andere.
Maar eigenlijk weet je pas wanneer iemand ''echt'' gemold heeft bij de laatste aflevering van de serie. Het zou jammer zijn van al dat werk wat je moet berekenen voor alle andere mollen, die uiteindelijk niet de mol zullen blijken te zijn.
Daarom heb ik er ook geen zin in;
-Omdat ik zowiezo al niet geloof in de theorie,
-Ook omdat ik denk dat de positie van George dan absoluut nog slechter zal komen te staan, omdat hij zovaak in een apart groepje heeft gezeten.
De bedoeling van mij met het eerdere onderzoek was om eens echt te kijken of George wel zo verdacht uit de ''gelijke kansen'' theorie zou komen als rr ons wilde doen geloven. Voorlopig blijkt wel dat George daar helemaal niet verdacht uit te komen. Mijn doel is daarmee dus al bereikt.
Ik wil nu alleen nog aan het berekenen gaan als bekend is geworden bij welke opdrachten de mol heeft toegeslagen, en zo kijken of er voor iedereen ''gelijke kansen'' waren. Ik ga dat doen waarschijnlijk tov aflv 6.
Maar dat duurt dus nog even en ik wil dan nog afsluiten met de woorden van een wijs man:
Je hebt leugens, grotere leugens, nog grotere leugens en statistieken.Het onderzoek zegt eigenlijk dus ook nog eens niets...
Maar RR; niets houdt je tegen om aan het rekenen te slaan!
Maar wees gerust; ik wil best commentaar blijven leveren
Gr. B.