Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Er zat één leuke tussen, en dat was diegene van de bouw.Maar de rest was echt bagger!
Ik zag heel kort (echt in een flits, alle mensen die door waren) David Groen, misschien bekend van filmpjes die getoont worden bij Jensen. Die gast is echt fucking grappig. De filmpjes kun je kijken op www.groenbrothers.com
Ja, dat viel mij ook op.
Tot nu toe ben ik voor hem Trouwens, grappig die gast achter Buro Renkema in de jury zit Ik dacht trouwens dat hij Johan Renkema heette, maar dat zal wel zijn pseudoniem zijn.
Dat is die voorzitter toch?
Deze is het, weet niet of dat de voorzitter is.
Vond het wel leuk, had verwacht dat er niet zoveel aan zou zijn, maar de slechte mensen hebben ze er vast uitgeknipt
Logisch natuurlijk, anders zit je constant naar allemaal prutsers te kijken.Jammer dat ik geen 18 ben, anders had ik misschien wel een gokje gewaagt Al denk ik niet dat ik door naar de volgende ronde was gegaan, kan lang niet altijd was bedenken
Dat zit je bij idols ook....
Idols heb ik nooit meegemaakt met de goeie leeftijd. Ik deed niet mee aan X-factor omdat ik niet wist wat het was.Komend jaar ga ik wel meedoen aan X factor
Bij Idols is het waarom mensen kijken. Bij de Lama's kijk je vanwege de humor en constant kijken naar niet grappige mensen is niet echt heel grappig...
Ik keek ook naar Idols voor de goede mensen, vind de audities ook niet leuk...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
604 gasten en 2 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland