Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Op het verlaten strand waar ze de ladders moesten bouwen zegt Inge: "Misschien kunnen we een Tai iets laten lezen". Waarop Renate heel droog zegt: "O ja waar ga je die vinden?"
Karel laat zien dat je op tig plaatsen binnen 3 seconden aan je hoofd kan krabben als de kandidaten voor een hint het huis invluchten tijdens de "Geef elkaar de hand" opdracht
Grappig moment:Paul die allereerst een paar keer tegen de tor tikt, of die misschien nog leeft
hoe inge zo subtiel die regiemappen aan het bekijken is, niet wetende dat ze door 3 mensen wordt bespied (plus nog de ruime miljoen kijkers )
Eva en Renate hebben geprobeerd om m’n molboek met alle info die ik had verzameld in te kijken. Maar is het ze gelukt en hebben ze er wat aan gehad? Ik heb werkelijk geen idee. Tot op vanavond wist ik niets van deze actie. Lekker is dat!
En vanuit de weserlijke hoek: de vrouw met de blonde haren, maatje 36...toen kwam eva, wij dachten..wat gaattie nu dan zeggen toch niet maatje 44 oid
En ik een Yvon flashback
Wat ik hier nog niet heb gezien is deze benaming van Eva: "Een Hüpscherige mol"Geniaal
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1023 gasten en 3 vaste bezoekers
RealityTV vandaag