Renate die aan het begin op het bootje zomaar uit het niets haar evenwicht verliest
Renate: "Roeie he?" en dan die vuist
Renate die heel paranoia Nadja zowat gaat uitkleden om een enorme fles met geld te vinden
Dat ze aan het begin niet goed wegkomen met het bootje
"He FUCK!" De reactie van Inge als ze water uit de boot haalt en dan een golf met een veel hardere snelheid 4x zoveel water weer terug die boot in keilt
Renate die lege bierflesjes vindt, en dan dat muziekje erbij! Balancerend op slippertjes
Whahaha Paul aan in het bootje, ondertussen druk water uit de boot aan het scheppen
Nadja en Renate ruziemakend om die fles in het zand
"Waar zijn mn slippers!!"
Renate: "Maar dan..." Karel: "Daag Renate!" En hij loopt zo weg
Karel
Renate: "Ik hoop sowieso dat die tenten staan voordat we morgenochtend...
Zag het zo voor me: Karel die de volgende morgen polshoogte nemen, zijn ze nog aan het kloten met die tenten
Nadja: "Ik heb niks..." Paul: "En terecht, want ik gunde jou helemaal niks, zelfs geen joker!"
Zo, Nadja weet haar plaats ook weer...
Karel: "En Paul vestigde het wereldrecord niet aan wal komen met een motorboot!"
Renate: "Want ik hoef die vrijstelling niet..." Nadja: "Want die heb je niet nodig, want je bent de mol?" Renate: "Ik hoef die vrijstelling niet... Ik denk niet dat ik hem nodig heb." Nadja: "Want je bent de mol..." Renate: "Ik heb nog geen rood scherm gehad..." Nadja: "Ik ook niet..." Renate: "Dus dan ben jij de mol..." Hoe bedoel je een intelligent gesprek!
"Good morning... Rise and shine!"
Renate: "Fucking hell... wat een nacht!"
Whaaaaaaaaaaahahahahahahaahah die duik van Nadja!!!!! En Renate die er lekker bij staat te lachen... Geweldig!!!
Inge: "Ik ga me gewoon niet opofferen voor de groep, I;m sorry..." Nadja: "Je offert je toch niet op voor de groep..." Inge: "Nee ik ga me gewoon niet opofferen voor jou!" Nadja: "Nee zou ik ook niet doen..."
Karel: "En dit was een mooie plek om te schuilen voor de moesson..." Over de Portugezen, en waarom die daar geweest waren
Karel die voor de deur van een kapper staat en vraagt/gebaart of hij even binnen mag komen... Ik zie die persoon daar al denken: "Waarvoor dan?"
Renate: "Ik moest als een soort behangplaksel, iedere keer naast Karel staan!"
Karel bij de badkamer: "Moet je hier zijn?" (tegen Nadja) "Wil je dat we even weggaan?" Nadja: "Nouwwww..." Beetje een overbodige vraag he