Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Mij viel zo bij de eerste keer kijken maar 1 echt grappig moment op in deze eerste aflevering. En dat was 't moment dat de telefoon in 't Thaise straatje voor de tweede keer gaat en Sander weer opneemt omdat hij verwacht dat 't weer Alex is. En dan blijkt 't gewoon telefoon voor de Thaise eigenaar te zijn. Edit: idd waren Dick en 't meetlint ook erg grappig. Was ik die zomaar vergeten.
Mij viel zo bij de eerste keer kijken maar 1 echt grappig moment op in deze eerste aflevering. En dat was 't moment dat de telefoon in 't Thaise straatje voor de tweede keer gaat en Sander weer opneemt omdat hij verwacht dat 't weer Alex is. En dan blijkt 't gewoon telefoon voor de Thaise eigenaar te zijn.
Die man op dat wagentje: " wie is de mol! "
hmm dat vond ik juist suf, als ik eva was geweest had ik even flink hard op dat ding geslagen ! vond sander met de telefoon idd geeeweldig. verder weinig grappigs opgemerkt, vind het nog een beetje een kippenhok !
die Chinees op zijn fiets die plots in beeld kwam
Begin je nou alweer? Er is werkelijk niemand die deze grap snapt hoor.
Het was ook niet grappig dat ze zo zacht sloeg, maar de reactie van Karel daarop vond ik eigk wel leuk
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
657 gasten en 0 vaste bezoekers
RealityTV vandaag