He he eindelijk een beetje tijd om te reageren op de laatste uitzending van afgelopen maandag.
Daarin wonnen de zusjes Nancy en Sandy de opplevering van deze week met een mooie badkamer. In t begin had ik helemaal geen hoge verwachtingen van die meiden maar nu zie ik toch wel dat ze het op hun manier toch maar mooi fixen, dat moet een fijn gevoel zijn.
Soraya daarentegen had in t begin al hoge verwachtingen van zichzelf en zou t wel eens even doen met haar Martijn.
Nou Martijn kan niet klussen en volgens mij wil hij ook niet echt maar is hij meegesleept door Soraya die wel heel graag op tv komt. Koste wat kost.
En ze bakken er weinig tot niks van dus ben ik benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Jeroen en Andre, de buurmannen kunnen wel klussen maar van styling hebben ze geen kaas gegeten, daar moet je als kijker ff doorheen prikken en als aspirant koper strax ook. EEn frambooskleurige muur in de keuken is heel gewaaagd maar ik vind t wel mooi. De vloer had zelfs ik niet zo opgeleverd jammer jongens ik hoop dat jullie daar nog een oplossing voor gaan zoeken.
Jeroen is een beetje een streber lijkt me, hij kan veel maar denkt zelf nog meer te kunnen, wel een mooie eigenschap. Je moet tenslotte alles in je leven geprobeerd hebben toch?
Dan hebben we nog Ellen en Eric een leuk stel maar helaas al gescheiden. Hadden ze dat niet gezegd had niemand er iets van gemerkt. Ze kunnen heel goed samen klussen en werken ook netjes af. Hun smaak is niet helemaal de mijne maar dat hoef ook niet de basis is goed.Ellen houd ook rekening met de andere klussers en zal geen zout in wonden wrijven. Lieve meis is t.
Zo dat is in t kort wat ik ervan vind en hoop dat anderen hun bevindingen hier ook schrijven.
Groetjes Marlie