Auteur Topic: Het Blok 2006  (gelezen 2525 keer)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
Het Blok 2006
« Gepost op: 30-10-2006, 23:15:52 »
Dit jaar geen apart forum voor Het Blok. Maar een topic kan natuurlijk wel. Speciaal voor Marlie. ;D

Alles over Het Blok 2006!
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Blok 2006
« Reactie #1 Gepost op: 30-10-2006, 23:19:43 »
van Strien doet toch mee? Die keeper?

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2006, 23:19:51 »
Ik heb gisteren gekeken, maar dat ene stel had dr wel een puinzooi van zeg  :o
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2006, 23:22:16 »
Hee geweldig is dit eindelijk een forum waar ik mijn ei kwijt kan over Het Blok.
Met dank aan Test
Ik hoop hier veel medekijkers te vinden die met mij willen bomen over t wel en wee van de klussers daar. Misschien wel de klussers zelf?
Ik ben zelf een enorme klustante en zou dolgraag ook eens in t Blok mee willen doen. Mijn woning zou er totaal anders uitzien als wat we tot nu toe gezien hebben.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 7-11-2006, 11:34:39 »

Heb het idee dat Martijn en Soraya..in het verkeerde programma zijn beland..,

zij waren de perfecte kanditaten geweest voor "De Brekers" .. ::tandpastasmiley::

Ben benieuwd of ze nog iets van de puinhoop kunnen maken.. ::jaja::

« Laatst bewerkt op: 7-11-2006, 23:03:01 door m@ri@nne »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 7-11-2006, 23:00:23 »
He he eindelijk een beetje tijd om te reageren op de laatste uitzending van afgelopen maandag.
Daarin wonnen de zusjes Nancy en Sandy de opplevering van deze week met een mooie badkamer. In t begin had ik helemaal geen hoge verwachtingen van die meiden maar nu zie ik toch wel dat ze het op hun manier toch maar mooi fixen, dat moet een fijn gevoel zijn.
Soraya daarentegen had in t begin al hoge verwachtingen van zichzelf en zou t wel eens even doen met haar Martijn.
Nou Martijn kan niet klussen en volgens mij wil hij ook niet echt maar is hij meegesleept door Soraya die wel heel graag op tv komt. Koste wat kost.
En ze bakken er weinig tot niks van dus ben ik benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Jeroen en Andre, de buurmannen kunnen wel klussen maar van styling hebben ze geen kaas gegeten, daar moet je als kijker ff doorheen prikken en als aspirant koper strax ook. EEn frambooskleurige muur in de keuken is heel gewaaagd maar ik vind t wel mooi. De vloer had zelfs ik niet zo opgeleverd jammer jongens ik hoop dat jullie daar nog een oplossing voor gaan zoeken.
Jeroen is een beetje een streber lijkt me, hij kan veel maar denkt zelf nog meer te kunnen, wel een mooie eigenschap. Je moet tenslotte alles in je leven geprobeerd hebben toch?
Dan hebben we nog Ellen en Eric een leuk stel maar helaas al gescheiden. Hadden ze dat niet gezegd had niemand er iets van gemerkt. Ze kunnen heel goed samen klussen en werken ook netjes af. Hun smaak is niet helemaal de mijne maar dat hoef ook niet de basis is goed.Ellen houd ook rekening met de andere klussers en zal geen zout in wonden wrijven. Lieve meis is t.
Zo dat is in t kort wat ik ervan vind en hoop dat anderen hun bevindingen hier ook  schrijven.
Groetjes Marlie

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #6 Gepost op: 7-11-2006, 23:09:01 »
Daarin wonnen de zusjes Nancy en Sandy de opplevering van deze week met een mooie badkamer. In t begin had ik helemaal geen hoge verwachtingen van die meiden maar nu zie ik toch wel dat ze het op hun manier toch maar mooi fixen, dat moet een fijn gevoel zijn.

Die meiden laten toch het meeste door klusjesmannen doen? Of kunnen ze tegenwoordeig al meer dan ruzie maken... ::)

Ik vind toch wel jammer van de keuze voor bepaalde stellen. Kijk, op zich is het natuurluijk best wel grappig voor het programma om een stel erin te hebben dat helemaal niet kan klussen, maar aan de andere kant vind ik er ook helemaal niks aan. Iedereen kan mensen inhuren die dan het werk voor je doen. Ik vind het juist knap als je het zelf kan. En dat je voor bepaalde heel lastige klussen je eens iemand inhuurt... ok. Dat moet nog kunnen. Maar daar zou het wat mij betreft bij moeten blijven.
Geniet nooit met mate...

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 7-11-2006, 23:31:31 »
Daarin heb je wel gelijk ja maar er waren 3 stellen die eigenlijk niet kunnen klussen. Een stel is al weg ze hadden er ook een puinhoop van gemaakt die ruimte is overgegaan naar Jeroen en Andre.
De meiden kunnen weinig maar ik denk toch net iets meer als miss Tilburg en haar voetballer.
Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom ze dit gedaan hebben er was veel meer geld te verdienen geweest als ze nou eens echte concurenten bij elkaar hadden gezet en zo had de kijker er ook nog wat van kunnen leren. De meiden kibbelen wel heel veel ik zou er geen 5 minuten bij willen zitten ze schreeuwen meteen zo hard haha.
Zelf klus ik ook heel veel en zelfs stucadoren vind ik niet meer moeilijk maar wel zwaar werk.