Auteur Topic: X Factor  (gelezen 21341 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: X Factor
« Reactie #120 Gepost op: 14-01-2007, 22:56:32 »
Henk-Jan is mijn held van de avond ::respect:: ... ik was bijna kwaad weggelopen, omdat ik dacht dat hij Hearts er uit wilde stemmen ten koste van Melanie ... maar gelukkig deed ie het niet! Melanie had er vorige week al uitgemoeten.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #121 Gepost op: 14-01-2007, 22:58:49 »
Henk-Jan is mijn held van de avond ::respect:: ... ik was bijna kwaad weggelopen, omdat ik dacht dat hij Hearts er uit wilde stemmen ten koste van Melanie ... maar gelukkig deed ie het niet! Melanie had er vorige week al uitgemoeten.

dat ben ik echt helemaal met je eens! al ben ik ook geen Hearts fan hoor, maar Melanie hoort niet in de finale vind ik... :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #122 Gepost op: 14-01-2007, 23:35:13 »
Dus Dorien zit er nog steeds in? ;D

Online Loezel

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 15-01-2007, 18:57:16 »
Ik ben 't met jullie eens hoor. Ik vond alleen de manier waarop een beetje flauw. 't Lijkt me niet leuk voor Melanie op die manier. Die dacht wrs al dat ze door was en dan blijkt toch Hearts door te zijn.

Ik moet zeggen dat ik het een beetje gehad heb met Henk. Hij neemt volgens mij de strijd onderling iets te letterlijk en gaat alleen voor zijn eigen kandidaten. Zo komt hij althans op mij een beetje over.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #124 Gepost op: 21-01-2007, 22:48:32 »
hoe ze t flikt weet ik niet, maar Dorien is weer door ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 21-01-2007, 23:52:19 »
Hearts eruit :\'(. Ik had een zwak voor ze. Schandalig dat Dorine weer door is. Hopenlijk komt ze volgende week eindelijk 1x in de 'sing off'. En dan hoop ik tegenover Anja. Want dan moet Henk haar er ook uitstemmen. >:D

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 22-01-2007, 00:13:56 »
Hoeveel zitten er nog in?

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #127 Gepost op: 22-01-2007, 00:14:25 »

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 22-01-2007, 00:15:56 »
zes :)
Wel knap van Dorine dan.
Maar ik denk dat Dorine vooral veel stemmen krijgt omdat het gewoon grappig is dat er een oma inzit.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #129 Gepost op: 22-01-2007, 09:16:02 »
geeft toch wel te denken dat het zo raar gevonden wordt dat er een "oma" meedoet.
moet nog steeds iedereen maar jong en strak zijn om mee te tellen? boven een bepaalde leeftijd maar snel op een zijspoor zetten, of nog erger: uitrangeren?

ik vind dat dorine een prettige stem heeft, lekker jazzy en er is zeker goed repertoire voor haar; als robbie williams een hit kan scoren met 'mr. bojangles' of dat liedje dat hij zong met die actrice waar ik de naam even van kwijt ben, dan kan dorine ook wel scoren met bv. 'cry me a river'.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2007, 14:45:23 »
Dorine gaat winnen, echt wel  ;D
First you go backwards, but then forwards again

Online Loezel

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 22-01-2007, 19:24:51 »
Ik vond Dorine in het begin erg goed. Maar ik begin haar steeds minder te vinden en afgelopen zaterdag vond ik haar gewoon echt slecht. In elk geval wel één van de slechtsten die er tussen zat. Toen het tussen Hearts en Anja ging was het wel terecht dat Hearts eruit ging. Ik had ook niet verwacht dat Anja bij de twee met de minste stemmen zou zitten. Ik vind haar wel oké. Ze is alleen een beetje arrogant heb ik het gevoel en dat vind ik iets minder.

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 22-01-2007, 21:20:34 »
Ik vind het nog steeds heerlijk om naar Dorine te luisteren. Ze heeft zo'n warme prettige stem. Als ik uitga van wie ik eventueel een album zou kopen dan zouden dat alleen Anja, Dorine en Hearts zijn van de 10 finalisten.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #133 Gepost op: 23-01-2007, 02:07:09 »
geeft toch wel te denken dat het zo raar gevonden wordt dat er een "oma" meedoet.

je kunt het wel vervelend vinden, maar dat neemt niet weg dat dit een soort programma is waar normaal gesproken geen oudere mensen aan mee doen.
een jong en hip programma waar ook jongere mensen aan mee doen, dat strookt inderdaad niet echt met dat beeld.
als er bijvoorbeeld alleen maar oudere mensen aan mee zouden doen, dan zou het meteen weer een heel ander slag programma worden, met een ander publiek.
en dat mensen boven een bepaalde leeftijd niet worden uitgerangeerd blijkt wel; want dorine zit er nog steeds in.
maar uiteindelijk zal het jonge publiek wel de overhand hebben en die zullen inderdaad gaan voor een jongere, rolmodel, staat dichterbij. jongeren zullen minder relativeren en die diversiteit mnder waarderen.

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 23-01-2007, 08:04:08 »
Hmm wat een slim geklets..
Ik betwijfel of de jongeren de diversiteit minder waarderen - kijk maar naar de reacties van Evenstar en Willemson - Er zijn genoeg jongeren die juist wél op haar gaan stemmen omdat ze een "oma" is i.p.v. juist niet.
(ik zeg niet dat ik dat een gegronde reden vind, naar mijn mening mocht ze er al wel
uit en dat heeft niet te maken met haar leeftijd.)
Do you want to go to the Seaside?

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #135 Gepost op: 23-01-2007, 10:05:07 »
Hmm wat een slim geklets..
Ik betwijfel of de jongeren de diversiteit minder waarderen - kijk maar naar de reacties van Evenstar en Willemson - Er zijn genoeg jongeren die juist wél op haar gaan stemmen omdat ze een "oma" is i.p.v. juist niet.
(ik zeg niet dat ik dat een gegronde reden vind, naar mijn mening mocht ze er al wel
uit en dat heeft niet te maken met haar leeftijd.)
Je hebt inderdaad gelijk :) Ik vind het heel cool dat er een oma in zit (en ik denk dat er wel meer mensen zijn die zo denken; anders kreeg ze bij de Wildcard geen 75% van de stemmen en zat ze er nu nog steeds niet in). Ik vind het juist gaaf dat er een oma in zit en dat ze al zover is gekomen, is weer eens wat anders.  ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 23-01-2007, 15:57:32 »
moet nog steeds iedereen maar jong en strak zijn om mee te tellen? boven een bepaalde leeftijd maar snel op een zijspoor zetten, of nog erger: uitrangeren?

Wat ik bedoel is dat we niet gewend zijn dat er een oma in zo'n programma zit. Wij kijken met z'n allen al 3 jaar naar tieners in Idols.

Omdat er nu een oma zit is dat iets nieuws en vinden mensen (waaronder ik) dat grappig. Ik denk dat ze daardoor veel stemmen krijgt.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #137 Gepost op: 23-01-2007, 17:55:30 »
Je hebt inderdaad gelijk :) Ik vind het heel cool dat er een oma in zit (en ik denk dat er wel meer mensen zijn die zo denken; anders kreeg ze bij de Wildcard geen 75% van de stemmen en zat ze er nu nog steeds niet in). Ik vind het juist gaaf dat er een oma in zit en dat ze al zover is gekomen, is weer eens wat anders.  ;)

maar wat ibung bedoeld (volgens mij) dat het haar opvalt dát mensen 'zo' reageren op het feit dat er een oudere vrouw in zit.
vandaar ook mijn post.
en ze zal allicht populair zijn, maar ik denk niet dat ze zal winnen, omdat de meeste jongeren waarschijnlijk liever iemand kiezen die dichterbij hen staat.

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #138 Gepost op: 24-01-2007, 13:16:28 »
Ik vind het nog steeds heerlijk om naar Dorine te luisteren. Ze heeft zo'n warme prettige stem. Als ik uitga van wie ik eventueel een album zou kopen dan zouden dat alleen Anja, Dorine en Hearts zijn van de 10 finalisten.

Ik heb het vorige keer maar eens gekeken. Ik vond Hearts echt afschuwelijk, de zang prima, maar die presentatie. Ik vond het over the top illustratief. Dat steeds door die knieen zakken naar het publiek toe. 'Oma' is idd een ongelovelijk cool wijfie. Die Anja ook over the top presentatie, kan een stevige noot zingen, jammer dat ze ging zeuren over dat oortje, idd DAT MOET JE NOOIT DOEN! En wie heeft die zes dametjes aangekleed in die rokjes en troep. Smaken verschillen, X-factor is niets voor mij. Het is van kwaad tot erger met die programma's. Idols 1 was te trekken, dat was toen nieuwigheid enzo, neen, ik geef mijn portie aan fikkie.

En dat was weer zeikuurtje van tante Saar, hehehe dat lucht op. Nu maar weer snel aan mijn huiswerk  ::zwaai:: ;) >:D
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 28-01-2007, 22:16:08 »
Exit Dorine.............