Auteur Topic: X Factor  (gelezen 21343 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: X Factor
« Reactie #100 Gepost op: 10-12-2006, 22:21:24 »
Diegene waarvan iedereen moest huilen was erg goed!

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 11-12-2006, 12:51:56 »
Dat was Sharon, dat is al een tijdje mijn favoriet. Bij haar eerste auditie was al te zien dat ze veel potentie had.
Jammer dat Lotus weg is en Genelva. Ik gunde het Nadeche en Genelva allebei heel veel, want ze zijn beiden goed. Maar Genelva komt volgende week terug, dat was al te zien in de vooruitblik. Gelukkig!!

De groepen vond ik eerst ook erg goed. Jammer dat ze het zo verknalden in de laatste audities. Niettemin denk ik toch dat daar ook wel kanshebbers tussen zitten. De naamloze meiden zijn erg goed, Face is best goed en Hearts ook wel. Eric en Sasja vind ik ook erg goed samen, al vindt iedereen dat niets. Jujaro denk ik dat niet ver meer komt, evenals Groovin' Sounds.

De groep van Henk is om te huilen. Nathalie is wel goed, maar de rest is gewoon waardeloos. Wat ziet Henk in Anja? Ze heeft geen uitstraling! Melanie is een leuk ding, maar echt zingen kan ze niet.
De winnaar komt echt niet uit deze groep.

Ben heel benieuwd naar zaterdag; welke 3 gaan er van elke groep door?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 12-12-2006, 14:52:03 »
Idd zit in de groep van Henk het minste talent, wat dat betreft had Henk Jan dan toch gelijk.

Idd jammer dat Genelva moest vertrekken, ik gunde het beide meiden om door te gaan.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 14-12-2006, 20:38:10 »
Ik heb zondag niet gekeken, maar ik hoorde dat Genelva weer terug mag komen. ::oink:: Wat een onzin zeg! Ja, onterecht dat ze eruit was gestemd (ik vond d'r beter dan Jeroen en Christian), maar eruit is eruit hoor. Had Henk-Jan maar beter na moeten denken.

Offline Scabbers

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 18-12-2006, 07:30:08 »
Wat een schaamteloze reclame voor Beauty and the Beast zat er in de uitzending.  ::rofl::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 24-12-2006, 00:30:09 »
Wederom een een vreemde gang van zaken ... en dan met name bij de 26+ categorie. In de keuze voor Ruben en Anja kan ik me vinden ... maar Melanie ?? Dat klonk zo vals, Nathalie swingde de pan uit, het klonk zuiver en hartstikke vrolijk ... en zij wordt eruit gestemd. Dat Dorine de wildcard dan krijgt ala, maar ik snap niet wat Henk in Melanie ziet ... maar goed smaken verschillen (Henk zei het zelf al), al vind ik het een vreemde uitslag. :-\\

En bij de groepen had ik ook eerder Jujaro door zien gaan ipv Groovin' Sound. Van Hearts vind ik niet meer dan terecht dat ze door zijn en Naamloos/X6 (goed bedacht trouwens!) waren ook goed. Groovin' Sound heeft potentie, maar Jujaro klonk gewoon supergoed. Persoonlijk zou ik het schandalig vinden als Jujaro de wildcard niet krijgt voor de finale ... maar ja smaken verschillen. Ben benieuwd wat Nederland stemt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 26-12-2006, 18:48:29 »
Alleen Anja had ik verwacht van de 26+ers, Ruben vond ik niet geweldig, en Melanie al helemaal niet! Ik had echt verwacht dat zij in dat gele jurkje door zou gaan (is dat Nathalie?), en als derde dacht ik dan die doodnerveuze vrouw.
Wat betreft Dorien: ze kan geweldig zingen, dus is ze de lieveling van dit publiek, maar het programma is de X-factor, en die heeft ze volgens mij niet. Ik geef haar in deze show dan ook geen kans, hoe goed ze ook klinkt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #107 Gepost op: 26-12-2006, 20:59:21 »
Ik heb gehoord dat er een oma heel ver komt ofzo? ::rofl::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #108 Gepost op: 26-12-2006, 22:26:04 »
Ik heb gehoord dat er een oma heel ver komt ofzo? ::rofl::
Dorine ja, die is cool :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 27-12-2006, 17:03:51 »
En guess who won the wildcard???

Dorine!

Ik had de hele week al een voorgevoel. Ik vind het echt nu doodzonde dat Jujaro eruit ligt.  :-\\ Ik hoop dat Sharon wint. Hearts en X6 vind ik ook wel leuk, Anja kan goed zingen maar mist de uitstraling. Over Richy twijfel ik nog.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 27-12-2006, 19:13:19 »
Ik ga ook absoluut voor Sharon!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #111 Gepost op: 28-12-2006, 12:17:23 »
Dorine door  ::bravo::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #112 Gepost op: 2-01-2007, 18:43:32 »
Heerlijk, deze manier van stemmen. Eerst de kijkers thuis en dan de vakjury het laatste woord... en zo hoort het! :) En ook heel eerlijk van Marianne dat ze een eigen kandidaat naar huis stuurt ::ok::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #113 Gepost op: 3-01-2007, 15:08:51 »
weet iemand of anja het zusje is van petra berger (die ooit in de soundmixshow met een zusje (anja?) een nummer uit de musical 'chess' zong?)
ze lijken in ieder geval sprekend op elkaar...

« Laatst bewerkt op: 3-01-2007, 15:13:43 door ibung »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline -A-

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 3-01-2007, 20:44:15 »
Als 'Berger' niet Petra's artiestennaam is lijkt me dat sterk, want Anja heet Wessels met haar achternaam.

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 8-01-2007, 12:57:32 »
Wat een afknapper zeg!
Opoe, die niet kan zingen, ja onder de douche misschien, mag door en dan moet Ruben naar huis!
Publiekslieveling????????????
Ik begrijp er helemaal niets van!
Nu vond ik Ruben niet de beste, maar absoluut niet de slechtste.
Dan waren Richy, Dorine, Christian en Hearts toch een stuk minder hoor.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 8-01-2007, 13:01:36 »
weet iemand of anja het zusje is van petra berger (die ooit in de soundmixshow met een zusje (anja?) een nummer uit de musical 'chess' zong?)
ze lijken in ieder geval sprekend op elkaar...

Uit het AD:
Anja Wessels (37) is in het dagelijks leven lerares Engels op het Erasmiaans Gymnasium in Rotterdam. Als zij aanstaande zaterdag de tv-kijkers weer weet te imponeren, betekent dit dat haar leerlingen het na de Kerstvakantie even zonder haar moeten doen. Anja heeft namelijk verlof totdat X-factor voor haar tot een einde komt.

De leerlingen van het Erasmiaans volgen de verrichtingen van hun lerares op de voet. Het is overigens de tweede keer dat zij zo kunnen meeleven met ’mevrouw Wessels’. Enkele jaren geleden wist Anja door te dringen tot de finale van het Nationaal Songfestival. Toen werd zij tweede.

Niet de soundmix, wel het songfestival dus!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 8-01-2007, 14:35:34 »
Lastig, er zitten wel veel goeden tussen. Ik vind het heerlijk om naar Dorine te luisteren, die heeft echt een mooie warme stem. X6 klinken erg goed samen. Hearts vind ik ook heel leuk klinken, lekker vrolijk samen. Anja is ook erg goed, ik hou wel van zulke zangeressen. Sharon is ook erg goed, maar minder mijn smaak wat ze zingt.

Van mij mogen Christian en Melanie nu het eerst naar huis.

Offline Scabbers

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 8-01-2007, 19:26:16 »
Ik vind het dus geweldig om naar Dorine te kijken. Ze is niet een typische Idols/X-Factor kandidaat en dat maakt haar voor mij al een stuk interessanter.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #119 Gepost op: 11-01-2007, 08:49:38 »
Jammer dat Ruben weg moest. Dat ze zeggen dat Melanie meer persoonlijkheid had (Marianne o.a.) begrijp ik al helemaal niet, ik vond juist andersom. Als Wendy Melanie iets vraagt krijgt ze amper antwoord... hoort dat niet ook bij uitstraling ??? En voor jullie gaan zeggen 'jah, maar het gaat om de zang'... dat weet ik wel... maar het gaat ook om de x factor en die kan IK bij Melanie niet vinden :)

En Dorine... leuk voor dr dat ze er nog inzit ::ok:: ... de laatste drie haalt ze vast niet, maar iedere week is meegenomen en ze doet het goed ::bravo::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.