Auteur Topic: X Factor  (gelezen 21353 keer)

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: X Factor
« Reactie #40 Gepost op: 11-11-2006, 20:01:00 »
Ken jij haar Mirtjuh??
Ik ben ook benieuwd welke brabanders er vanavond zich allemaal belachelijk gaan maken >:D en ben natuurlijk ook benieuwd naar de goede kandidaten ::jaja::
jep, zat bij mij op school en mijn ouders kennen haar ouders enzo ook en ik heb samen met haar jim toendertijd geinterviewd  ::rofl::
I'm a real big goblin..

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 11-11-2006, 21:07:54 »
Ik heb Jody gezien en het si inderdaad een leuk meisje om te zien en ze kan ook heel goed zingen ::ok:: ;D hoop dat ze ver gaat komen!!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 12-11-2006, 08:33:24 »
Ik vind Lotus beter zingen dan Jody, maar slecht is ze zeker niet.

Wel een leuke aflevering, met nog best wel wat goede zangers en zangeressen. Helaas waren de minkukels ook weer vertegenwoordigd..
Zoals die Stefan met die piercing in zijn hoofd. Die dacht echt dat hij volle zalen ging trekken. En dat meisje met Right Here Right Now... vreselijk!!

Volgende week nog Amsterdam en dan beginnen de workshops?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 12-11-2006, 17:28:33 »
ooooh die stefan ja, oooh wat een drama zeg, die stond daar ff als een aardappelzak  :-\\ , yeah goed commentaar bij jody, ze heeft alles, alleen ze is wel kwetsbaar en daar hebben ze gelijk in  ::jaja::   ;)
I'm a real big goblin..

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 12-11-2006, 21:43:19 »
Net in de blik achter de schermen bij X-Factor was meer van Jody te zien en daarin was te zien dat het begin lang niet zo denderend was. Het couplet was heel onzeker en weinig boeiends, pas bij het refrein pakte ze uit.

Ik hoop dat ze zich in de volgende ronde kan herpakken en anders is het inderdaad voor volgend jaar.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 12-11-2006, 21:53:02 »
Net in de blik achter de schermen bij X-Factor was meer van Jody te zien en daarin was te zien dat het begin lang niet zo denderend was. Het couplet was heel onzeker en weinig boeiends, pas bij het refrein pakte ze uit.

Ik hoop dat ze zich in de volgende ronde kan herpakken en anders is het inderdaad voor volgend jaar.
hmm dat heb ik gemist. Vorig jaar zong ze bij ons op school tijdens zo'n avond dat er allemaal leerlingen mogen optreden en iedereen kreeg kippenvel op zn armen. Nja ik ga duimen voor de volgende rond  ;)
I'm a real big goblin..

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 12-11-2006, 22:28:29 »
Hahaha ik heb haar toch nog ffkes gezien, zij was dat meisje dat midden op het veld stond  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 13-11-2006, 07:46:55 »
Ja, dat begreep ik al ;) Had haar in de uitzending van X-Factor ook al gezien, maar daar was ze maar heel kort even in beeld.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #48 Gepost op: 15-11-2006, 17:39:13 »
Volgende week nog Amsterdam en dan beginnen de workshops?

Nog 2 volgens mij, hoorde de jury vorige week zeggen dat er 5 in totaal zijn...

Ik vind die jury wel geweldig, die blikken van ze af en toe ::rofl::
er zitten toch ook een paar mafkezen tussen, zoals dat meisje met die hond ::oink::

Valt ook beetje tegen, dat talent in Brabant, buiten de carnaval om is t niet veel :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 15-11-2006, 19:04:10 »
Valt ook beetje tegen, dat talent in Brabant, buiten de carnaval om is t niet veel :P
Das niet waar ::ohno:: het beste talent wat nederland heeft komt uit brabant ::trots:: ::tandpastasmiley::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #50 Gepost op: 15-11-2006, 19:11:16 »
Das niet waar ::ohno:: het beste talent wat nederland heeft komt uit brabant ::trots:: ::tandpastasmiley::

::rofl::

Racoon komt toch echt uit Zeeland hoor! ::trots::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 15-11-2006, 19:36:09 »
::rofl::

Racoon komt toch echt uit Zeeland hoor! ::trots::
En Guus Meeuwis en Frans Bauer uit Brabant puh  8) 8)
I'm a real big goblin..

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 15-11-2006, 20:17:12 »

Guus Meeuwis is goed, maar bij die laatste noem je ook wat hoor. Die mag van mij een permanente tv-ban  ;D

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 15-11-2006, 20:18:22 »
Guus Meeuwis is goed, maar bij die laatste noem je ook wat hoor. Die mag van mij een permanente tv-ban  ;D
hahaha... nja ik moest iemand noemen  ::) ::)
I'm a real big goblin..

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #54 Gepost op: 15-11-2006, 20:23:54 »
Om nog even op die X Factor terug te komen  ;) ... ik vond t wel geinig dat HenkJan aan dat ene meisje vroeg of ze het zelfde had als Raffaela... t zag dr ook niet echt uit :-X

en wat me opvalt is dat de meesten denken dat ze toch wel kunnen zingen, dat die jury uit hun nek lult en dat hun stem alleen ff minder is omdat ze nerveus zijn ofzo... 'normaal zing ik geweldig en ik ga toch wel door'  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 15-11-2006, 20:35:57 »
Om nog even op die X Factor terug te komen  ;) ... ik vond t wel geinig dat HenkJan aan dat ene meisje vroeg of ze het zelfde had als Raffaela... t zag dr ook niet echt uit :-X

en wat me opvalt is dat de meesten denken dat ze toch wel kunnen zingen, dat die jury uit hun nek lult en dat hun stem alleen ff minder is omdat ze nerveus zijn ofzo... 'normaal zing ik geweldig en ik ga toch wel door'  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: precies ja!! maar ook dat eerste, dat dikke meisje en dan zo'n strak truitje aan... toen ze het goed wilde doen schoot het omhoog, hele vetpens zichtbaar voor heel NL  ;D nja lullig mss, maar dan moet ze maar niet zulke shirtjes aan doen.
I'm a real big goblin..

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #56 Gepost op: 15-11-2006, 20:38:34 »
;D nja lullig mss, maar dan moet ze maar niet zulke shirtjes aan doen.

Idd, schaamteloos, alsof uiterlijk er niet toe doet ook :-\\

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 16-11-2006, 07:54:12 »
Idd, schaamteloos, alsof uiterlijk er niet toe doet ook :-\\

Dat ene jonge meisje uit Tilburg die zo'n ontzettende goede stem had, vond de jury maar saai. Ze hebben haar wel door laten gaan en dat had ik ook gedaan als jury. Aan uiterlijk kan je werken (ze was tenslotte niet lelijk, alleen oerdegelijk en saai), aan stem is dat toch wat moeilijker. Als je het echt niet hebt, zal je het niet krijgen ook.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #58 Gepost op: 16-11-2006, 15:27:14 »
Maar die zijn in het buitenland niet zo populair (nouja Duitsland dan misschien)

De Nederlandse band die op dit moment het meest succesvol is in het buitenland komt uit Zuid-Holland, lekker puh 8)
Het is trouwens Within Temptation uit Waddinxveen

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 16-11-2006, 16:46:31 »
En zangeres Do komt ook uit brabant en is ook best populair, volgens mij ook in het buitenland, maargoed in ieder geval is ze wel KEI aardig!! ;D 8)