Klopt, ik vond Hugo ook heel leuk. Leek me een zeer welopgevoede man, maar was jammer dat hij mee deed aan X Factor.
Ik vond die streek van die 4 uit het koor ook nogal smerig. Zo aan jezelf denken en het koor laten vallen! En dan met bellen nog zeggen: Tja, nu zijn jullie eruit... Niet noemend dat zij de keus hadden, maar net doen of er doodleuk meegedeeld was dat het koor gediskwalificeerd was. Wel grappig om te zien dat ze toch nog gewetenswroeging kregen
![Cheesy :D](https://www.realitynet.org/Smileys/ER-ep/cheesy.gif)
Die laatste 2 uit Groningen mogen van mij de Groningse klei weer terug in. Ze waren met zingen lang niet de slechtste, maar goed of redelijk waren ze óók niet! En om dan zo'n stom kostuum aan te trekken. Voor linedancing okee, maar voor een zangauditie NEE!! En om dan Henkjan zo af te branden was echt niet terecht.
Aardig trouwens van Henkjan om dat ene meisje dat door haar vader nog opgestookt werd een volgende keer weer te mee doen, nog te gaan troosten. Ze stond er ook als een zoutpilaar en deed het volgens mij puur voor haar ouders, niet voor haarzelf.
Wat vonden jullie trouwens van onze bijna 60-jarige "Barbie" in Abba-kostuum? Was al blij dat ze niet kon zingen, stel voor dat zoiets door is naar de 2de ronde!
Die donkere man die ook al bijna 60 was, vond ik wel goed met zijn optreden van: Ain't no sunshine when she's gone" wat ie voor Marian zong.
Was wel een leuke aflevering, al vond ik in Rotterdam er betere zangers/zangeressen tussen zitten.