Auteur Topic: X Factor  (gelezen 21363 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: X Factor
« Reactie #20 Gepost op: 29-10-2006, 10:16:40 »
Kunnen jullie je iets herinneren van een meisje, genaamd Jody die heel mooi kon zingen en door is naar de volgende ronde?  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Dat donkere meisje heette niet toevallig Jody?  ::hypocriet::  ::hypocriet::

Ken je haar?

maar die ik bedoel heet Genelva zie ik nu  :D
« Laatst bewerkt op: 29-10-2006, 10:22:37 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 29-10-2006, 11:04:02 »
Oh ja die vond ik ook leuk  ::jaja::

::rofl:: En die jury dat gaat ook nog wat leuke momenten op leveren denk ik, die zijn het echt nooit met elkaar eens  ::rofl::

Offline Sprien

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #22 Gepost op: 29-10-2006, 15:50:46 »
En wat dacht je van állerlaatste auditie (net voor de aftiteling geloof ik), die (wat oudere) man en die vrouw die dan helemaal in de scheur ligt en die man die gewoon zn ding blijft doen (die gingen pas af..)

Verder vond ik die vrouw die contact zocht door haar tenen een beetje vreemd..

De twee vriendinnen, opt laatst, waren wel top, 16-jarige sander deed het ook leuk en ik had een beetje medelijden met die surinaamse(?) opa..
« Laatst bewerkt op: 29-10-2006, 15:53:41 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 2-11-2006, 09:07:06 »
Hè hè, gisteravond eindelijk het eerste half uur van X-Factor kunnen kijken op de video!

Leuk dat er nu ook wat ouderen bijzitten, maar dat geldt niet voor iedereen. Hoe stom kan je zijn om nog mee te doen als je al boven de 50 bent. Zoals de eerste kandidate die opera zong (Nel) en Anneke, die dat deurwaarderswerk deed. Of inderdaad die surinaamse man die Unchained Melody zong.

Dat donkere meisje was inderdaad goed. Jammer van het nummer Big Spender, want daar was ze nog wel jong voor, maar het was écht goed gezongen.
En die 3, een jongen en twee meisjes, uit hetzelfde gezin zongen goed zeg. Compleet in harmonie.

Ik ga nu de rest eens bekijken. Ik was tot die surinaamse man gekomen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 2-11-2006, 10:12:50 »
Het was me een uitzending wel zeg...

Die knul die een vrouw zocht met een kinderwens inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat zijn opkomst ook maar enigszins serieus was.

En die andere jongen, die Corleone, die door was. Zijn stem klonk niet slecht, maar had het idee dat hij toch niet helemaal spoorde.

Die enige jongen met dat indrukwekkende cv was ook wel erg overdreven homo. Niets tegen homo's, maar ga alsjeblieft niet zo overdreven lopen doen!

Dat ene meisje dat eerst de camera kuste en daarna zo boos was toen de vraag gesteld werd waarom ze teleurgesteld was, was idd wel een drama-queen. Ik vond haar wel leuk om te zien, maar om nou zo met de camera te flirten...

Wie wel top was, was Lotus! Ik denk, net als het vrouwelijk jurylid, dat ze nog wel ver komt. Ze is nog maar net 15 en heeft dus nog alle ruimte om te groeien.

Overigens gezien dat er (minstens) 2 bekenden inzaten van Idols? Het ene bruine meisje waarvan Henkjan zei dat ze wel gegroeid was en niet alleen aan haar buik en benen en die andere, was die jongen uit Den Haag die toen Frans Bauer's Luchtballon zong. Die zat nu ergens in een kort tussenstukje.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #25 Gepost op: 2-11-2006, 15:59:21 »
Whahah die Hagenees, dat was echt geweldig bij Idols ::rofl::

Ik flieg me jaw in een luchbellon  ::rofl::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 2-11-2006, 17:14:29 »
Hij had nou wel een ander nummer, maar kon zo snel niet horen wat.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 4-11-2006, 16:58:40 »
Ik heb me kapot gelachen bij de eerste uitzending, ouderwets Idols gevoel zoals seizoen 1. Alleen de jury vind ik, op Henk Jan na, niet zo leuk. Beetje soft. In de preview voor vanavond heb ik gezien dat ie gelukkig weer flink tekeer gaat, dus dat komt wel goed.

Die Tulips vond ik ontzettend grappig, dus leuk dat ze door zijn, maar echt ver zullen ze denk ik niet komen. Hearts, dat trio, wellicht wel, dat klonk gewoon goed. Lotus en die jonge jongen kunnen met een beetje coaching ook wel ver komen. Dat meisje wat zich de 2e ronde in smeekte hopenlijk niet, rrr...

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #28 Gepost op: 4-11-2006, 21:44:55 »
Nou, nou, nou...  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Wat een stel idioten bij elkaar! Sommigen zijn echt tien keer niks en dan nog diep beledigd ook dat ze niet door zijn. En dat laatste stel helemaal ::niet-ok:: ... sukkels ::)

De enigen die ik echt goed vond vandaag waren die 4 jongens, dat was  ::ok:: En dat koor was ook geinig, alleen jammer dat er 4 van die stiekeme mutsen in zitten. Ze  kregen dan weliswaar spijt, maar ik vind t erg achterbaks!

En die Hugo, had ik medelijden mee ::hug::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 4-11-2006, 22:13:54 »
Aaargh had ik een heel verhaal zitten posten is 't weg.

Anyways... die vier jongens waren goed ja. Dat was echt mooi.

Verder een hoop idioten en mensen met een plaat van zeker 3 meter dik voor de kop. Wat jij ook zegt, dat laatste stel spande echt de kroon met de Henk Jan Smits haatcampagne. Volgens mij zei Henk Jan helemaal niks verkeers tegen ze. Die anderen waren harder. En hij zei al helemaal niet dat hun zangleraar slecht was, dat maakten zij ervan. Waarschijnlijk denken zij dat een goede zangleraar iedereen goed kan laten zingen, zij bewijzen het tegendeel. En als hij niet tegen ze gezegd heeft dat ze beter niet mee kunnen doen, dan kan ie 1000x conservatorium hebben gedaan, dan is 't of een geldwolf die de extra centjes van tien uur zangles wel zag zitten, of 't is idd een slechte leraar ja.

Die Hugo, was dat die meneer met die kat? Die vond ik zo zielig. Wel terecht dat ie niet door was, maar ik vond het wel een schat.

Haha en dan die gast die fan was van de pet shop boys, met die zonnebril en theeodoek rok  ::rofl::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #30 Gepost op: 4-11-2006, 22:17:09 »
Die Hugo, was dat die meneer met die kat? Die vond ik zo zielig. Wel terecht dat ie niet door was, maar ik vond het wel een schat.

Ja, die. Zo lief! :)

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #31 Gepost op: 4-11-2006, 22:40:41 »
Ik dacht van die vier dat ze het koor nooit zouden laten zakken, opeens stemt iedereen ervoor om zelf door te gaan :s
En er dan later op terugkomen.. ::ohno::

Je kunt trouwens best zien dat Wendy goed met 'zielige' mensen om kan gaan, ze op hun gemak stellen.
Verder zijn er Henkjan haters en geliefden.. maar dat is logisch.

Ik vond het groepje van 5 meiden ook erg leuk zingen (it's raining men) en ook het meisje met de vele armbewegingen was wel leuk.
The sun came up and reality set in.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 4-11-2006, 23:07:05 »
Inderdaad die twee die jij nog noemt die waren ook goed. Alleen waren de armbewegingen idd wat overdreven, maar daar zal ze de komende tijd vast wel aan gaan werken.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 5-11-2006, 06:43:31 »
Klopt, ik vond Hugo ook heel leuk. Leek me een zeer welopgevoede man, maar was jammer dat hij mee deed aan X Factor.

Ik vond die streek van die 4 uit het koor ook nogal smerig. Zo aan jezelf denken en het koor laten vallen! En dan met bellen nog zeggen: Tja, nu zijn jullie eruit... Niet noemend dat zij de keus hadden, maar net doen of er doodleuk meegedeeld was dat het koor gediskwalificeerd was. Wel grappig om te zien dat ze toch nog gewetenswroeging kregen :D

Die laatste 2 uit Groningen mogen van mij de Groningse klei weer terug in. Ze waren met zingen lang niet de slechtste, maar goed of redelijk waren ze óók niet! En om dan zo'n stom kostuum aan te trekken. Voor linedancing okee, maar voor een zangauditie NEE!! En om dan Henkjan zo af te branden was echt niet terecht.

Aardig trouwens van Henkjan om dat ene meisje dat door haar vader nog opgestookt werd een volgende keer weer te mee doen, nog te gaan troosten. Ze stond er ook als een zoutpilaar en deed het volgens mij puur voor haar ouders, niet voor haarzelf.

Wat vonden jullie trouwens van onze bijna 60-jarige "Barbie" in Abba-kostuum? Was al blij dat ze niet kon zingen, stel voor dat zoiets door is naar de 2de ronde!

Die donkere man die ook al bijna 60 was, vond ik wel goed met zijn optreden van: Ain't no sunshine when she's gone" wat ie voor Marian zong.

Was wel een leuke aflevering, al vond ik in Rotterdam er betere zangers/zangeressen tussen zitten.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #34 Gepost op: 5-11-2006, 09:04:14 »
Wat vonden jullie trouwens van onze bijna 60-jarige "Barbie" in Abba-kostuum? Was al blij dat ze niet kon zingen, stel voor dat zoiets door is naar de 2de ronde!

::rofl::

Ja, wat een type! 'Ik ga Teenage Queen zingen van ABBA'   yeah right! ::rofl::

Citaat
Was wel een leuke aflevering, al vond ik in Rotterdam er betere zangers/zangeressen tussen zitten.

Vond ik ook :D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #35 Gepost op: 5-11-2006, 09:52:13 »
Ja, wat een type! 'Ik ga Teenage Queen zingen van ABBA'   yeah right! ::rofl::

::rofl:: ::rofl:: Met de opmerking van Henk Jan er achter aan,

" Uhmm op welke CD staat Teenage Queen eigenlijk ? " .... erg leuk  ::rofl::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 5-11-2006, 12:35:05 »
 ::rofl:: Ja, dat was leuk.  ::rofl::

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 5-11-2006, 18:34:11 »
Die donkere man die ook al bijna 60 was, vond ik wel goed met zijn optreden van: Ain't no sunshine when she's gone" wat ie voor Marian zong.

Die donkere man zong volgens mij She van Charles Aznavour, hij was idd wel goed ja. Aan dat lied heb ik veel herinneringen zeg pfoe.

Met het laatste ben ik het ook helemaal eens!
Do you want to go to the Seaside?

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 11-11-2006, 18:08:24 »
Vanvond komt een meisje, jody, ooh ik ben zo benieuwd, want zij kan echt goed zingen  :)
I'm a real big goblin..

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 11-11-2006, 19:12:58 »
Vanvond komt een meisje, jody, ooh ik ben zo benieuwd, want zij kan echt goed zingen  :)

Ken jij haar Mirtjuh??
Ik ben ook benieuwd welke brabanders er vanavond zich allemaal belachelijk gaan maken >:D en ben natuurlijk ook benieuwd naar de goede kandidaten ::jaja::