Auteur Topic: X Factor  (gelezen 21349 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
X Factor
« Gepost op: 27-10-2006, 20:27:20 »
Vanaf morgenavond 20.0 uur op RTL4! De jury bestaat deze keer uit Henkjan Smits, Marianne van Wijnkoop en Henk Temming.

Na de auditierondes krijgen zij ieder een eigen categorie deelnemers onder hun hoede. Dat kan één van de volgende categorieën zijn:

1)'Jonge Solisten (15 t/m 25 jaar)'

2)'Oudere Solisten (26+)'

3)'Zanggroepen' (zoals boybands/ meidengroepen/ zangkoren etc.)

Gaan jullie kijken en vooral?!... wat vonden we ervan ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

• Forumlid
Re: X Factor
« Reactie #1 Gepost op: 27-10-2006, 22:11:10 »
Ja, maar morgenavond kan ik niet, dus dat wordt de herhaling van zondagavond 21.30u. Maar ik ga zéker kijken!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 27-10-2006, 22:15:37 »
Zondagavond is toch ook een uitzending maar toch geen herhaling of heb ik het mis.....

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2006, 09:58:47 »
Aangezien wij vanavond weg zijn en ik Groeten uit de Rimboe op wil nemen, zit ik met het probleem van X Factor. (overlapt elkaar)
En op gids.omroep.nl stond X Factor 2x geprogrammeerd, dus ik ging er van uit dat zondag de herhaling zou zijn. Bijna alles wat namelijk op rtl4 uitgezonden wordt, wordt later herhaald op rtl7. Maar ik zie idd dat dat een blik achter de schermen is.

Hmmmm, dat wordt kiezen wat te kijken dus :(
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2006, 12:07:27 »
En op gids.omroep.nl stond X Factor 2x geprogrammeerd, dus ik ging er van uit dat zondag de herhaling zou zijn. Bijna alles wat namelijk op rtl4 uitgezonden wordt, wordt later herhaald op rtl7. Maar ik zie idd dat dat een blik achter de schermen is.

Hmmmm, dat wordt kiezen wat te kijken dus :(

Geen zorgen, het wordt maandag idd herhaald op RTL7 :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 28-10-2006, 17:03:09 »
Geen zorgen, het wordt maandag idd herhaald op RTL7 :D

Thnxxxx Megan!!!  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #6 Gepost op: 28-10-2006, 17:39:54 »
Miss dat ik ook maar eens ga kijken  :)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #7 Gepost op: 28-10-2006, 18:06:03 »
Oh shit nou heb ik niet meegedaan..

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 28-10-2006, 19:02:40 »
Ik ga vanavond maar eens kijken of het iets is.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 28-10-2006, 21:26:40 »
Kunnen jullie je iets herinneren van een meisje, genaamd Jody die heel mooi kon zingen en door is naar de volgende ronde?  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::
I'm a real big goblin..

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 28-10-2006, 21:38:38 »
Weetje wie ik leuk vond: Sander van 16 ::) ;D

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 28-10-2006, 22:12:08 »
D'r waren wel weer een paar idioten bij hoor  ::)

Ik vond dat meisje van 15 wel leuk, Lotus heet ze geloof ik en idd die Sander was ook goed.

Maarreh die Marinde ofzo die vond ik echt vreemd overkomen... Eerst helemaal zoenen met de camera en dan vervolgens zo arrogant d'r hand over de camera... Pff die kwam echt over als zo'n dramaqueen.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #12 Gepost op: 28-10-2006, 22:14:46 »
Erg leuk, aflevering 1!

Wendy doet het leuk, de jury is het vrijwel nooit met elkaar eens..
Ja, ik blijf zeker kijken!
The sun came up and reality set in.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 28-10-2006, 22:39:43 »
het is precies Idols, alleen heet het anders. Voorlopig snap ik weer niet wat sommigen bezielt om mee te doen ??? Je weet toch wel van jezelf of je wel of niet kan zingen?
er was eens......

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 28-10-2006, 23:00:40 »
het is precies Idols, alleen heet het anders. Voorlopig snap ik weer niet wat sommigen bezielt om mee te doen ??? Je weet toch wel van jezelf of je wel of niet kan zingen?

Voor sommigen is het ook: als ik maar met mijn kop op tv ben, dan is het goed.
In wat voor hoedanigheid dan ook.

Maar er zijn idd mensen die absoluut niet kunnen zingen (jammer genoeg ben ik er daar een van, maar ik doe dan ook niet mee aan zulke programma's), maar door vrienden, bekenden en familie zo opgehemeld worden dat ze denken dat ze wél kunnen zingen en vervolgens in zo'n programma helemaal afgekraakt worden en door de kijkers uitgelachen waardoor ze compleet instorten. En dat is echt erg. Wat zelfkennis zou wel eens goed zijn.

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 28-10-2006, 23:25:04 »
Er doen inderdaad veel kandidaten mee die niet kunnen zingen maar er doen er inderdaad ook mee die wle kunnen zingen en aangezien de beste er toch wel het langste inblijven dus dan vallen mensen die alleen maar meedoen om met hun hoofd op TV te komen toch op een gegeven moment wel af...

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 29-10-2006, 00:04:59 »
O ja, dat weet ik ook wel... maar het ging mij en Storm meer om de vraag van: Waarom?

Waarom zijn mensen waarvan het zo overduidelijk is dat ze niet kunnen zingen zo stom mee te doen aan zo'n programma waar ze compleet bij afgezeken worden?

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 29-10-2006, 00:27:50 »
Ja dat vraag ik me bij het zien van zulke programma's ook elke keer weer af, zouden die mensen echt zo'n plank voor hun hoofd hebben dat ze denken dat ze kunnen zingen....volgens mij veel mensen wel maar er zijn er ook een aantal die voor de lol meedoen of die gewoon op TV willen komen.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #18 Gepost op: 29-10-2006, 09:51:07 »
 ::rofl:: ... geweldig! wat een idioten zitten er tussen :-\\ ... die man met die tanden die een vriendin-met-kindewens zocht ::rofl::

die Lotus vond ik  ::ok:: idd, en Sander en ook dat donkere meisje, ben dr naam kwijt :D

en de jury is ook leuk, met dat gebekvecht ::ok::

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 29-10-2006, 10:09:32 »
::rofl:: ... geweldig! wat een idioten zitten er tussen :-\\ ... die man met die tanden die een vriendin-met-kindewens zocht ::rofl::

die Lotus vond ik  ::ok:: idd, en Sander en ook dat donkere meisje, ben dr naam kwijt :D

en de jury is ook leuk, met dat gebekvecht ::ok::
ooohja die ja,  ::rofl:: hij had idd tanden, dat viel me ook al op  ::)  ;)

Dat donkere meisje heette niet toevallig Jody?  ::hypocriet::  ::hypocriet::
I'm a real big goblin..