Vraag ik me ook af. Want eigenlijk zijn ze best wel lomp. Ik vraag me eigenlijk af (en dan vooral bij die fam met die 2 zoontjes) waarom ze zich hebben opgegeven, want een resort met karaoke zou ze beter staan.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind ze echt vreselijk. Ze zijn echt lomp naar die Suri's toe en ze tonen gewoon geen respect. Wat hadden ze dan verwacht toen ze zich opgaven voor Groeten uit de Rimboe? Volgens mij weet je dat van te voren, zeker na de serie van vorig jaar. Je hoeft hem niet eens gezien te hebben, maar er is genoeg aandacht aan besteed in de media.
En die Nikky... ze is 15 en zo gedraagt ze zich ook natuurlijk, maar wat een lastpak zeg Nou komt dat hele gezin bij mij over alsof ze in therapie zijn daar. Moeder en dochter tegen vader en zoon Dochter die de opstandigheid niet van een vreemde heeft (mama) en zo vader zo zoon (die dan wel weer aandoenlijk zijn ook). Ze zijn ook maar met zn 2en (broer en zus), lijkt me ook lastig, ben je wel erg op elkaar gericht ook lijkt me
Ze doen in elk geval nog hun best om zich aan te passen. Ik vind het wel aandoenlijk hoe lief ze met de indiaantjes om gaan. Ze gedragen zich misschien onbehouwen, maar zijn wel vriendelijk toe naar de stam waar ze zitten.
En hoe kan je ieder in je eigen taal tegen elkaar praten en er dan toch zo goed uitkomen is er een onzichtbare tolk bij ofzo
Dat vroegen wij ons ook al af. Zeker vader Bregman vond ik de dingen prima begrijpen. Nu kom je met handen en voeten best ver, maar om "ongesteld" nou even uit te leggen...
Ik vind wel de Familie Bregman zich het beste aanpast. Een leuke familie die ook hun strubbelingen hebben, maar in elk geval niet de hele dag lopen z**ken. Leuk ook voor dat meisje dat ongesteld was dat er zo goed mee omgegaan werd door de stam. Ze mocht wel bij haar familie blijven slapen en meedoen bij de stam, ze mocht alleen niet aan het eten en drinken komen en zich wassen in de rivier. O ja, en geen sex, maar daar zat ze toch al niet op te wachten volgens mij