Auteur Topic: Groeten uit de Rimboe  (gelezen 16786 keer)

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Groeten uit de Rimboe
« Gepost op: 21-10-2006, 22:52:24 »
In verband met de CSI avond op rtl4 had ik Groeten uit de Rimboe op sbs6 opgenomen vanavond. Toen ik daarnet gauw online keek naar de eindtijd van het programma ivm het stilzetten van de video, bleek het programma volgens de programmeringen maar geduurd te hebben van 21.30 tot 21.40u.
Op de site van sbs zelf stond dat tussen Sterren dansen op het ijs en de uitslag daarvan de 1e áflevering van Groeten uit de rimboe uitgezonden werd. Maar een uitzending van 10 minuten???

Is er iemand die het gezien heeft en die me even up te date kan brengen? Duurt het inderdaad maar 10 minuten en is het een lekkermakertje van sbs? Of was de programmering fout en kunnen we genieten van een uurtje Groeten uit?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
Re: Groeten uit de Rimboe
« Reactie #1 Gepost op: 21-10-2006, 23:02:14 »
nee, het duurde wel een uur, alleen begon iets later, denk dat t van 21.45 tot 22.45 was uiteindelijk  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 22-10-2006, 08:26:00 »
Dan is het maar goed dat we de video wat later stil gezet hebben. 22.48 of 22.50u ofzoiets.

Vandaag eens lekker kijken. Heb het vorige seizoen niet gezien, evenals Groeten Terug, maar ben toch wel benieuwd geworden en heb me voorgenomen deze reeks te gaan volgen als aflevering 1 leuk was :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #3 Gepost op: 22-10-2006, 13:18:07 »
Dan is het maar goed dat we de video wat later stil gezet hebben. 22.48 of 22.50u ofzoiets.

Vandaag eens lekker kijken. Heb het vorige seizoen niet gezien, evenals Groeten Terug, maar ben toch wel benieuwd geworden en heb me voorgenomen deze reeks te gaan volgen als aflevering 1 leuk was :)

Ik was dat eigenlijk ook van plan, heb gisteren ook wel gedeeltelijk gekeken, maar ik griezelde er eigenlijk een beetje van.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #4 Gepost op: 22-10-2006, 16:20:57 »
Het is toch allemaal nep  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 22-10-2006, 17:58:34 »
Hoe bedoel je KD?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: 22-10-2006, 18:48:52 »
Mja vraag me af wat er nep aan is. Die mensen zitten daar toch echt bij zo'n stam. Het is niet zoals die "bekenden" die zogezegd overleven in een jungle.

Bij ons is het bijna gedaan. Wij hebben drie Vlaamse gezinnen en ik heb gehoord dat jullie de avonturen van één van die gezinnen te zien krijgen. En dan nog wel het ergste (grappigste) gezin van al!  ;D

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 22-10-2006, 22:11:45 »
Ik heb het gisteren ook gezien en het was zeer lachwekkend en vooral inderdaad dat belgische gezin. Jezus wat kunnen die kibbelen zeg ::) ;D

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 22-10-2006, 23:14:15 »
Ik vond ze nogal asociaal om het maar cru te zeggen. Die vrouw praatte constant alsof ze haar mond vol had en niets was er goed. Geen leuke familie, al vond ik de stam waar ze verbleven wel erg leuk. Die indiaanse vrouwen vielen als een blok voor de zoon van die familie.

Die familie met die 2 kindjes gaan wel moeite hebben het te trekken denk ik. Ik vond het wel leuk dat de mensen van die etiopische stam dacht dat die 2 jongetjes meisjes waren. Ze waren in gedachten al met ze aan het trouwen ;) :D

De familie die zich nog het beste lijkt aan te passen en lijkt te redden is de noord-hollandse familie met de 5 tienermeiden op papoea-nieuw guinea. Die deden er tenslotte ook niet moeilijk over dat de vader aan de andere kant van de hut zou slapen, terwijl de familie in etiopie niet gescheiden wilde worden. Begrijpelijk, maar het ging wel in tegen de normen en regels daar van die stam. Die voelde zich nogal op hun p*k getrapt. En dat is ook niet leuk voor ze.

Ik ben wel benieuwd hoe ze zich gaan redden bij hun etenkauwende, smakkende, in-mensen-snijdende stammen!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 27-10-2006, 15:03:43 »
Leuk ::ohno::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 29-10-2006, 12:11:06 »
Iemand Groeten uit de Rimboe gezien gisteravond?
Wij hadden het opgenomen, maar om onverklaarbare redenen hebben we er alleen het 1e stukje opstaan. Na de reclame ging hij over naar Shownieuws....

In het voorstukje voor de reclame zagen we dat de familie de Jong zo niet langer wilde blijven en vond dat ze in een riolering zaten. Zijn ze wel gebleven? En zo ja, is er iets veranderd aan hun situatie?

En hoe maakt de belgische familie het? Hebben ze al iets gegeten wat ze wel lekker vonden? En hoe vonden ze hun "gekkenhuis"?

Baal er best wel van dat we het nu gemist hebben :(

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #11 Gepost op: 29-10-2006, 12:12:38 »
Heb het ook gemist helaas, en kan op internet nergens een online versie of een aankondiging voor herhaling terug vinden  :(

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #12 Gepost op: 4-11-2006, 23:50:10 »
Ik vond ze nogal asociaal om het maar cru te zeggen.

je eigen vader in zn ballen trappen  ::oink::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 5-11-2006, 06:36:05 »
je eigen vader in zn ballen trappen  ::oink::

Met opzet? Dat meen je niet!!!
Hier staat ie op nog op video wegens het kijken van X Factor.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #14 Gepost op: 5-11-2006, 09:07:11 »
Met opzet? Dat meen je niet!!!

Met opzet! Ik weet niet hoe oud ze is, miss lijkt ze ouder dan ze is, maar het is net een uit de kluiten gewassen puber. Bepaald niet snugger!

Maar kijk maar eerst :D

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 6-11-2006, 09:21:29 »
Ik denk dat je zijn dochter bedoelt (moet nog steeds kijken, want we zijn gisteren naar de Katholieke Jongerendag geweest in Nieuwegein en dat hield in: vroeg uit bed, laat thuis en dan meteen naar bed, dus geen tijd gehad te kijken), maar dat is nog een puber. Die is 15 of 16 ofzo.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 6-11-2006, 12:43:49 »

Vind het schitterend om naar te kijken.. ::rofl::

Heb ook wel weer het idee dat de juiste familie bij de juiste stam is terechtgekomen.. ::jaja::

Voor diegene die het nog niet volgen gewoon gaan kijken.. ::ok::

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 8-11-2006, 07:52:19 »
De familie Laseur vind ik gewoon rotweg dom! Zoals Nikky haar vader in zijn kruis trapte, zoals ze aan een leguaan wilde gaan slingeren (wij noemen dat altijd nog een liaan, maar ja) en zoals ze bang was in de zee (was een rivier!) te slingeren. Dat ding lag nog hartstikke ver.

En de familie de Jong, met die 2 jonge jongens is heel disrespectvol. Zoals vader Ron ook steeds kreng riep naar dat ene meisje. Ze mag het dan misschien niet verstaan, maar zoiets doe je gewoon niet. En ook in het stukje van volgende week al dingen gezien waarvan ik denk: Wat doe je daar in hemelsnaam?!

De enige familie die zich in elk geval probeert aan te passen en niet disrespectvol is, is de familie met al die meiden. Zoals vader een wip maakte; geweldig!!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 12-11-2006, 08:31:35 »
Wat een familie zeg, die de Jong, die in Ethiopie verblijft. Dat het castreren van een geit niet fijn is, kan ik begrijpen. Dat je die drab die ze bier noemen niet wilt drinken, snap ik ook.
Maar waarom je dan constant die mensen moet beledigen, dát snap ik niet. Ze begrijpen er gelukkig niets van, maar ze proberen ze steeds voor gek te zetten. Ook zoals toen met die stenen en het water halen. Prima, is misschien niet zo slim om 2x te lopen, maar om ze dan maar af te schilderen alsof die mensen gewoon dom zijn, dat vind ik niet kunnen. Ook zogenaamd-leuke opmerkingen tegen ze maken is lullig.
Ze voelen zich echt verheven boven die stam!

Dan de familie Laseure. Ik vind het een rare familie die totaal geen respect toont voor elkaar. Maar ze doen in elk geval nog redelijk hun best zich aan te passen aan de indianen. Dat Nikki mieren at, vond ik echt geweldig. Jammer dat ze volgende week naar huis wil.

De familie Bregman doet het ook goed. Beetje dom dat ze gingen spelen in het water en daardoor de vissen verjaagden, maar op zich zijn zij toch de familie die zich het meeste aanpast en het meeste geaccepteerd worden door de stam.

Het was een leuke aflevering, maar wat ik me afvraag: Was dat vorig seizoen ook zo met die nederlanders? Was het toen ook zo lastig aanpassen, durfden ze toen ook amper wat te eten en deden ze ook niet mee met het dansen e.d. Ik heb het toen namelijk niet gezien.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #19 Gepost op: 19-11-2006, 10:17:18 »
wat ik me afvraag: Was dat vorig seizoen ook zo met die nederlanders? Was het toen ook zo lastig aanpassen, durfden ze toen ook amper wat te eten en deden ze ook niet mee met het dansen e.d. Ik heb het toen namelijk niet gezien.

Vraag ik me ook af. Want eigenlijk zijn ze best wel lomp. Ik vraag me eigenlijk af (en dan vooral bij die fam met die 2 zoontjes) waarom ze zich hebben opgegeven, want een resort met karaoke zou ze beter staan.

En die Nikky... ze is 15 en zo gedraagt ze zich ook natuurlijk, maar wat een lastpak zeg ::niet-ok:: Nou komt dat hele gezin bij mij over alsof ze in therapie zijn daar. Moeder en dochter tegen vader en zoon :-\\  Dochter die de opstandigheid niet van een vreemde heeft (mama) en zo vader zo zoon (die dan wel weer aandoenlijk zijn ook). Ze zijn ook maar met zn 2en (broer en zus), lijkt me ook lastig, ben je wel erg op elkaar gericht ook lijkt me :-\\

Ik vind de tegenstelling met die mensen wel leuk om te zien, maar ik zie minder aanpassing dan ik dacht eigenlijk ::niet-ok::

En hoe kan je ieder in je eigen taal tegen elkaar praten en er dan toch zo goed uitkomen ??? is er een onzichtbare tolk bij ofzo ???