Wat een familie zeg, die de Jong, die in Ethiopie verblijft. Dat het castreren van een geit niet fijn is, kan ik begrijpen. Dat je die drab die ze bier noemen niet wilt drinken, snap ik ook.
Maar waarom je dan constant die mensen moet beledigen, dát snap ik niet. Ze begrijpen er gelukkig niets van, maar ze proberen ze steeds voor gek te zetten. Ook zoals toen met die stenen en het water halen. Prima, is misschien niet zo slim om 2x te lopen, maar om ze dan maar af te schilderen alsof die mensen gewoon dom zijn, dat vind ik niet kunnen. Ook zogenaamd-leuke opmerkingen tegen ze maken is lullig.
Ze voelen zich echt verheven boven die stam!
Dan de familie Laseure. Ik vind het een rare familie die totaal geen respect toont voor elkaar. Maar ze doen in elk geval nog redelijk hun best zich aan te passen aan de indianen. Dat Nikki mieren at, vond ik echt geweldig. Jammer dat ze volgende week naar huis wil.
De familie Bregman doet het ook goed. Beetje dom dat ze gingen spelen in het water en daardoor de vissen verjaagden, maar op zich zijn zij toch de familie die zich het meeste aanpast en het meeste geaccepteerd worden door de stam.
Het was een leuke aflevering, maar wat ik me afvraag: Was dat vorig seizoen ook zo met die nederlanders? Was het toen ook zo lastig aanpassen, durfden ze toen ook amper wat te eten en deden ze ook niet mee met het dansen e.d. Ik heb het toen namelijk niet gezien.